|30|

156 14 1
                                    

    | Din perspectiva lui Yoongi |

       Mă trezesc pe la ora 5 dimineața și mă uit în jurul meu. Jimin era lângă mine pe canapea și mă ținea în brațe, eu ținându-l la rândul meu. Taehyung era pe un fotoliu, iar Jungkook pe celălalt. Se pare că am adormit așa aseară. Azi este sâmbătă și nu avem cursuri, așa că totul este perfect.

       Jimin își deschide ușurel ochișorii și  îi închide repede la loc atunci când razele soarelui îi ating pupilele pentru ai deschide imediat ce se obișnuiește cu lumina.
       - Nu dormi, baby? mă întreabă aproape în șoaptă, dar am înțeles ce a spus.
       - Acum m-am trezit și eu, îi răspund topindu-mă totodată la drăgălășenia din fața mea.
       - Haide să ne culcam la loc, îmi este somn... , spune Jimin punându-și capul în scobitura gătului meu.
       - Sunt de acord, baby! Vise plăcute! spun eu după care îl iau din nou în brațe și închid ochii.

    | După ceva timp |

       - Baby! Yoongi, trezește! Min Yoongi! încearcă Jimin cu disperare să mă trezească. Deschid cu greu ochi, iar în fața mea apare Jimin cu o fată admirabilă.
       - Ce s-a întâmplat, Jimin? îl întreb eu.
       - Haide pe afară, m-am plictisit! spune Jimin.
       - Dar este abea ora 8 și afară este frig, spun eu vrând mai stăm îmbrățișați câteva minute.
       - Dar Yoongi, promit că mă îmbrac bine! Te rog, haide să mergem afară! spune Jimin trist.
       - Bine, haide să mergem atunci, spun eu.

       Se pare că Jimin m-a convins să ieșim afară. După ce m-am asigurat că Jimin s-a ținut de promisiune și s-a îmbrăcat bine, ne-am strecurat încet afară din casă pentru a nu-i trezi pe Taehyung și Jungkook care încă dormeau pe fotoliile din sufragerie.

       Ajunși afară ne-am plimbat pe străzile pustii ale orașului. Ajunși în fața unei cafenele, am intrat pentru a ne mai încălzi cu o cafea fierbinte.

       Cafeneaua era aproape goală, în ea fiind doar 5-6 persoane, printre care și noi, deoarece era destul de dimineața, iar friful de afară îți dădea un motiv în plus de a nu ieși din casă.

       După ce ne-am băut cafeaua, am plătit și am ieșit pentru a ne mai plimba  câteva minute în parcul din apropiere.
       - Jimin, mi-e frig! Haide te rog acasă! îl rog pe Jimin să ne întoarcem în timp ce încerc să îmi încălzesc mâinile.
       - Of, bine. Haide să mergem acasă! spune Jimin văzând că chiar îmi este foarte frig.

       Am ajuns repede acasă, deoarece parcul era destul de aproape. Când am intrat în casă am alergat până la canapeaua pe care am dormit și am adunat păturile pentru a mă învelit. Jimin mi s-a alăturat pe canapea și a luat și el o pătură.
       - Ce s-a întâmplat cu voi? ne întreabă Jungkook intrând în sufragerie.
       - Am fost afară, este foarte frig, răspunde Jimin.
      - Unde este Taehyung? întreb eu observând că lipsește, dar Jungkook nu apucă să răspundă pentru că se aude ceva trântindu-se în bucătărie. Cred că mi-am dat seama unde este Taehyung.
       - Merg să văd ce s-a întâmplat, spune Jungkook mergând în direcția de unde sa aizit sunetul, eu și Jimin fiind mult prea înghețați de frig pentru a ne ridica din păturile călduroase.

       Jungkook se întoarce după cinci minte cu două căni de ceai fierbinte și le pune în fața noastră.
       - Mulțumim, spunem noi după care ne luăm cănile în mână.

       Taehyung intră în sufragerie și ne salută, după care ne cheamă să luăm micul dejun.
       - Cum este mâncarea? întreabă Taehyung după ce am început să mâncăm.
       - Gustoasă, spune Jungkook cu zâmbetul pe buze.
       - Taehyung, tu chiar ai învățat să gătești? îl întreb eu.
       - Eu doar am încălzit ce mai aveam în frigider, spune Taehyung.

       Telefonul lui Jimin ne întrerupe discuția începând să sune.
       - Îmi pare rău, trebuie să răspund! spune Jimin ridicându-se de la masă și mergând în altă încăpere.
      
   | Din perspectiva lui Jimin |

       Răspund la telefon imediat ce ies din bucătărie, era Namjoon.

📞

      ‐ Bună, Namjoon hyung! salut eu.
      - Bună, Jimin! Ce mai faceți? spune Namjoon.
      - Suntem bine, tocmai mâncam, răspund eu. Tu cum mai ești?
      - Jimin, crezi că ne putem vedea zilele astea? mă întreabă Namjoon cu o voce serioasă.
       - Desigur! S-a întâmplat ceva? întreb eu începănd să-mi fac griji.
       - Am o mică problemă,aș vrea să vorbim, spune Namjoon păstrându-și vocea serioasă, pare este ceva important.
       - Poți să vi la noi mâine? îl întreb eu  din nou încă neliniștit.
       - Da, ne vedem mâine atunci! Mersi!
       - Cu plăcere. Pa! spun eu și închid.

📞

       Merg din nou în bucătărie și mă așez la masă.
       - S-a întâmplat ceva? mă întreabă Yoongi imediat ce mă așez la masă.
       - Namjoon o să vină pe la noi mâine, îi anunț eu.
       - Este în regulă? Sper că nu a pățit ceva, spune Jungkook îmgrijorat.
       - Cred că a pățit ceva, dar nu știu ce. Avea o voce serioasă. Nu mi-a spus nimic.
       - Sper că nu este nimic grav, spune Taehyung îngrijorat la rândul său.

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
painting the sky | yoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum