1

83 3 0
                                    

Jak jinak sedím v jídelně tý zkurvený školy. A jako vždy slyším další hádky těch dvou kravek nebo spíš ta jedna je kráva ta druhá je docela v pohodě. Samozřejmě okolo nich jsou lidi a natáčí je jak se hádají nevím co je na tom tak baví. Kousnu si sendviče a pořád ho držím, ale tohle už ne. Pořád je pozoruju jak se hádají a všichni okolo se smějou.
,, Můžete se uklidnit"řeknu a všichni stichnou a kouknou se na mě.,, To bylo na nás"řekne kravka jménem Olivia,, Ano to bylo na vás. Kdo má pořád poslouchat ty píčoviny"řeknu a sendvič hodím zpátky na talíř a opřu se. Všichni se za smějou jen naše Olivia se nasrala.,, Ty krávo"řekne a to mě nasere nikdo mi nebude nadávat,, Co si řekla"řeknu a zvdenu se a jdu k ní.,, Řekni mi to do očí"
,, Že si kráva"řekne a pořád se mi kouká do očí. Strčí do mě a já udělám jeden krok do zadu. ,, Chceš se prát"řeknu
,, Proč ne "řekne a opět do mě strčí, ale větší silou. Já si sundám mojí koženou bundu a otočím se zády abych si jí mohla dát na židli. Opět do mě strčí, ale to už se neudržím na nohou a padám. Sedím na kolenou a rukama se opírám. Pořád jsem zády. Takhle bude když může dobře. Moje krev už vře. Stoupnu si a ruce dám v pěst. Klouby už mi bělají. Stisknu čelist a koukám se na ní vražedný pohledem. Pomalu se vykročí.,, Olivie ustup víš jaká je"řekne někdo z davu a já se pousměju jako blázen. Jo ví jaká jsem. Naše Olivia se začíná bát. ,, Ne Cassidy"řekne a ruce dá před sebe,, Co je už se nechceš prát"
,,Ne"řekne a polkne,, Ale na to je kurva pozdě"zařvu a vrhnu se na ní. Dám jí pěstí a hned spadne. Sednu si na ní obkročmo a začnu jí dávat ránu za ránou. Jo trošku moc já vím, ale jinak to neumím. ,, Dost"zařve postarší hlas asi říká, ale neposlouchám a dávám další
,, Dejte je od sebe"řekne a někdo mě chytne za ruce a odtáhne. Srovnám si mikinu a znuděně se na něj koukám.,, A do ředitelny"řekne a jde. Vezmu si batoh a bundu a jdu. U dveří se zastavím a řeknu,,Řekla ti že je konec tak je kurva konec"zařvu a jdu. Olivia a Max nejhezčí pár možná tak před rokem. Max jí řekla tolikrát že je konec, ale ona to nemyslela vážně no teď bude. Sednu si na židli do ředitelny. Batoh si hodím na zem a sjedu trošku z židle. Nohou poklepávám a prsty ťukám do opěradla a čekám co z něj vypadne.,, Zase vy Millerová"
,, Já za to nemůžu",, Ne a jak to že jste tam vždy vy když se někdo pere"
,, Pravda, ale dnes za to nemůžu" pravdu řeknu pomalu a pak to řeknu rychle. ,, To mi jedno, ale jste po škole",, A co Olivia. Ta do mě strčila jako první" zvýším hlas a ukážu prstem na dveře,,Ano, ale vidím že jste v pořádku. Olivia nevypadala rozhodně v pořádku ",, Pecka",, Měsíc jste po škole každý den do pěti. Jestli se to ještě jednou stane tak vás vyhodím",, Mě by jste nevyhodil jsem nejchytřejší tady na škole",, Ano jste byla by to ztráta, ale tohle nebudu tolerovat"řekne a já se zvednu a jdu pryč. Fakt super na celý měsíc a ještě k tomu do pěti. Jdu dlouhou chodbou až tam kde se sedí na poškole. Dnes jen dvě hodiny tak je to dobrý. Někdo do mě strčí a jde dál.,, Co děláš ty kreténe"zařvu na něj a otočím se na něj. Ukáže fakáče a jde dál.,, Millerová"zařve ředitel ze dveří,, Co je"řeknu a ředitel jen zakroutil hlavou a šel do vnitř. Viděla jsem jen jeho velký záda a jeho černou koženou bundu jak mizí v dáli.
,,Píčus"řeknu si pro sebe.

Ahoj jsem tu s novým příběhem. Doufám že se vám to bude líbit. Je o něco lepší. I když moje zrychlený kapitoly zůstaly.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat