Sedím v čekárně u doktorky. Dlaně se mi potí a já jen doufám že nejsem těhotná. Ze dveří vyjde těhotná paní a za ní hned sestřička. Koukne se na prázdnou čekárnu a koukne se na mě. Usměje se a ukáže mi ať jdu s ní.,, Dobrý den"řeknu a stojím jak debil.,, Dobrý den paní? " řekne a koukne se na mě,, Millerová" řeknu nervózně,, Dobře tak se posaďte" řekne a já si sednu na proti ní. Jsem víc nervózní když pořád kliká něco do počítače.,, Takže co vás trápí" řekne a konečně se koukne na mě,, No. Myslím si že jsem těhotná"a koukám upřeně na ní
,, Proč si to myslíte? "řekne a proplete si prsty a dá si je na stůl,, Mám ranní nevolnosti a mám týden zpoždění"
,, Dobře. Tak si lehněte" řekne a já si lehnu,, Udělám vám ultrazvuk a uvidíme" řekne a začne mi jezdit po břiše. Já jen koukám na strop a čekám co mi řekne.,, Měla jste dobrý myšlení. Jste ve druhém měsíci"řekne a já jen vykulím oči,, Dva měsíce? Já, ale měla menstruaci"řeknu zmateně a čekám na její odpověď,, Ano je to možné. Je to něco jako menstruace, ale není"řekne a usměje se. Pecka už jsem dva měsíce těhotná. Jak je to kurva možný. Řeknu si a přemýšlím.,, Na shledanou" řeknu a vycházím pryč.,, Do hajzlu"řeknu nahlas když už jsem venku. Po tý zkurvený párty. Bez kondomu. To je fakt dobrý. Do píči. Jak mu to jako řeknu. Vyjedu a cestou přemýšlím jak mu to řeknu nebo vůbec jestli mu to řeknu. Přidám plyn a přestanu konečně myslet na všechno. Jak, ale zastavím moje hlava je opět plná těch sraček.Cassidy:
Můžem si promluvit?Napíšu mu zprávu, ale nic. On je fakt jak malý děcko. Opět si nasadím helmu a vyjedu k němu. Pět minut cesty je za mnou a já vcházím na jejich pozemek. Zavřu velký vrata a rozhlídnu se. Je tu jen Harryho auto. Vydám se ke dveřím a zazvoním. Po chvilce se dveře rozletí a v nich stojí nasranej Harry.,, Harry co jsem udělala? "řeknu hned a Harry jen stojí. Jeho tělo se napne.,, Mluv se mnou" řeknu a chytnu ho za ruku. On škubne a udělá pár kroků do zadu. Já jdu do vnitř a zavřu dveře. ,, Mohla si to aspoň říct že jsem jen bokovka"řekne na sraně,, Proč by si byl jen bokovka?",, Slyšel jsem toho sráče že byl u tebe. Jen jsem odešel a ty si tam přivedla jinýho"řekne nasraně a pořád stojí na místě,, Byl tam, ale jako kamarád. Nechtěla jsem tam bejt sama když si odešel",, Takže to je moje vina že jsem odešel" ,, To neříkám",, V sobotu to byli tři roky kdy umřela Ema"řekne a já si jen dám ruku přes pusu,, Harry to je mi líto"řeknu potichu,, Ne tobě neni nic líto",, Proč to kurva říkáš. Jsme jen kamarádi co na tom nechápeš"řeknu víc nahlas než bych chtěla protože už mě taky nasral,, Jo, ale kamarád s výhodami "řeknu a tak blbě se zasměje,, Ne Harry. Ale to jsem s tebou řešit nechtěla. Chtěla jsem ti říct že jsem těhotná" řeknu a Harry jen kouká,, Už dva měsíce" dodám,, To není určitě moje",, Ne a čí by to bylo",, Liama"řekne hned a ani neváha,, Ty si semnou spal po tý párty bez kondomu" řeknu hned,, Jo, ale ty si na tý párty byla sama s Liamem když jsem tam nebyl",, Vážně mi nevěříš" řeknu a to už mi je líto,, Ne nevěřím" řekne lehce a jeho obličej se ani nehne. Moje oči mě začnou pálit a první kapka mi stéká po tváři,, Aha. Promiň že jsem tě rušila"řeknu už se slzami v očích. Otočím se a jdu pryč.
Pov Harry
,, Aha. Promiň že jsem tě rušila"řekne se slzami v očích a odejde pryč. Kurva co jsem zase udělal. ,, Do píči"zařvu a dám pěstí do zdi. Já jí pokaždý rozbrečím. Ona je těhotná. Jak se to stalo. Je to opravdu se mnou. Jak si je tak jistá? Ty debile asi si je jistá s kým to má. Ne to není moje. Já ani dítě nechci. Vždyť mi bude teprve devatenáct. Nesnáším děti a nechci je.Už to jsou dvě hodiny a já mám výčitky svědomí. Možná bych se mohl starat o dítě. Možná bych si zvykl nebo taky ne. Ale je to moje zodpovědnost. I kdyby to nebylo moje tak ona chce být se mnou nebo nechce.
Harry:
Cass promiň. Nemyslel jsem to takNapíšu a čekám jestli mi odepíše, ale ono nic.
Harry:
Cass vím, jsem kokotNapíšu další zprávu, ale zase nic. Divný je to že si to ani nepřečetla. Já byl kokot že jsem jí ani jednou neodepsal a ani nezvednul telefon, ale vždy jsem si to četl. Sralo mě to a nemohl jsem s ní mluvit. A teď dělá to samý. Jasně zasloužím si to. Ale já nebudu jen sedět. Rychle vstanu z gauče. Vezmu kabát, boty a klíče. Zabouchnu dveře a vycouvám. Vyjedu a prstami poklepávám na volant. Přehrávám si všechny situace co by se mohli stát a ani jedna nekončí dobře. Zakroutím hlavou a tím vyženu ty na hovno myšlenky. Vystoupím a jdu do vnitř. Boty si sundám a kabát dám na věšák. Je tu nějaký ticho.,, Cass jsi tady? "řeknu a rychle vyběhnu schody na horu,, Omlouvám se co jsem řekl" řeknu a vejdu do pokoje. Tam, ale taky nikdo není. Všimnu si pootevřených dveří v koupelně a tak je pomalu otevřu a na kouknu do vnitř.,, Do prdele "řeknu když vidím jak leží Cass na zemi a na umyvadle různý prášky.,, Sakra Cass" řeknu a rychle si k ní kleknu.
,, Nemůžeš umřít "řeknu a rychle vytáhnu telefon abych mohl zavolat záchranku. Telefon položím vedle sebe a zkontrolují jestli dýchá. Dýchá.,, Dobrý den" řeken milej hlas v telefonu,, Dobrej. Potřebuju záchranku. Moje přítelkyně snědla nějaký prášky"řeknu a koukám se na ní a nevím co mám dělat.,, A komunikuje s vámi",, Ne je bez vědomí" řeknu rychle,, A dýchá"řekne a já opět zkontroluji jestli dýchá. Sakra ona. Ne. Kurva. Vždyť dýchala.,, Pane jste tam" řekne opět ženská,, Ona nedýchá. Ne ona nedýchá" řeknu a začnu jí oživovat,
,, Buďte v klidu a začněte jí masírovat srdce. Sanitku posíláme. Kde se zrovna nacházíte",, Long street. Číslo baráku 24",, Dobře už je na cestě za pár minut tam je"řekne a já jí pořád oživuju. Moje oči začnou špatně vidět.,, Cassidy nemůžeš umřít. Ne. Už kvůli mně nikdo neumře"řeknu. Všechno je moje chyba. Ema kvůli mě umřela. Kdyby pro mě nejela. Kdyby jsme se nehádali. Nic z toho by se nestalo.,, Cassidy prosím. Nemůžeš mě opustit"řeknu opět. Kapky slz mi kapou na ruce. Její hruď se trošku zvedne a já přestanu. Kurva. Opět dýchá.,, Cassidy. Vydrž sakra vydrž" řeknu a slyším kroky, který vedou k nám. Já se jen otočím a tam jsou dva záchranáři. Rychle se zvednu a jdu na stranu aby měli místo.,,Jak se jmenuje" řekne jeden,,Cassidy Millerová"řeknu jedinou věc co po mě chtějí. Napíchaj jí tam nějaký hadičky a daj jí na lehátko. Začnou jí měřit tep a tlak. Pomalu jedou z pokoje a něco si říkaj, ale co to nevím.
,, Ztracíme jí "řekne jeden a druhý připravuje ten zkurvenej přístroj. Sakra to ne. Do píči. Stojím na tom jednom místě a koukám jak jí oživují. ,, Ještě jednou" řekne jeden a mně se opět mlží zrak. Tohle snad není možný. S Emou jsme se taky pohádali a ztratil jsem jí. Ani jsme se nemohl omluvit a teď to nemůžu prožít znova. Už ne. ,, Pojď holka. Máš celej život před sebou"řekne jeden a já začnu rychle dýchat. ,, Máme jí"řekne a opět jí vezou dolů. Jeden se otočí na mě a řekne,, Vy jet nemůžete"a opět se otočí. Ztrácí se ve dveřích. Já po pojdu a sednu si na schody. ,, Kurva"řeknu v breku. Rukami si protřu obličej. Dlaně nechám na obličeji a lokty se opřu o nohy. Celý tělo se mi začne klepat a tak se rychle zvednu aby to aspoň trochu přestalo. Rychle sejdu schody.
ČTEŠ
Problémové lidi (H.S.)
FanficCassidy dcera bohatého podnikatele. Ve škole nedělá nic jiného než, že se pere. Kamarádů moc nemá, spíše žádné. Jediná naděje v jejím životě byl doteď její malý bratr Ben. To se, ale změní, když se do stejné ulice přestěhuje Harry. Na povrch namyšle...