24

28 3 0
                                    

Pov Cassidy
Vyčítám si to nehorázně. Ale musela jsem jet taky. Kdybych mohla nikam bych nejela. Přemlouvala jsem je, ale ani to nezabralo. Tím že jsem šla na vojenskou školu jsem myslela že to padlo a nikam nejedem a hned druhý den jak přijedu se dozvím že za týden jedem. Harryho mám fakt ráda. Proto mu neodepisuju a ani jsem mu neřekla že se stěhuju. Je to jen na rok, ale rok je dlouhá doba. Harry si najde někoho jinýho a na mě si nevzpomene. Nová škola. Není to tady lehký, ale poškole jsem už samozřejmě byla. Kdyby do mě nestrčil a já bych mu nedala tak bych nebyla. Si myslí že jsem nová že si bude dovolovat to fakt ne. Když už se tedy vykopu ze školy u mojí motorky stojí nějaký fešák. Jdu teda směr moje motorka.,, Ahoj? "řeknu spíše otázkou a on se na mě otočí. Jasně že si jí prohlížel.,, Ahoj. Jen jsem ti chtěl poděkovat že si ho zbila",, Dala jsem mu jen pěstí. To je rozdíl"řeknu a nasadím si helmu,, Dobře tak že si mu dala pěstí. Nikdo si to na něj nedovolí. On je takovej"a přemýšlí co by se tam hodilo
,, Namachrovanej čůrák"řeknu a sednu sednu si na motorku,, Jo. A ještě. Nechtěla by si"řekne a zastaví se
,, Někam zajít"vykoktá ze sebe,, Jasně. Zítra po škole? "zeptám se a on jen kývl
,, Tak ahoj" řeknu a rozjedu se pryč.

Pov Harry
(Listopad)
,, Uvidíme se ještě"řekne holka, která stojí před mojí skřínkou a jde blíž ke mně. Užili jsme si, ale na jednu noc to je vše.,, Nejspíš ne"řeknu obejdu jí a jdu pryč. Tyhle měsíce si užívám dost. Chci na ní zapomenout, ale nejde to. Je kurva jiná než ostatní. Je prostě svoje.

Pov Cassidy
,, Cassidy půjdeš se mnou na večeři" řekne Niall a já jako jeho přítelkyně souhlasím.,, Vem si nějaký krásný šaty" řekne dá mi pusu na tvář a odchází,, Víš že nemám ráda šaty",, Dneska to vydržíš. Miluju tě"řekne když už zachází za roh
,, Já tebe taky"řeknu si spíš pro sebe. Takže šaty. To si zase vymyslel věc na mě. Už se lepším. Poškole jsem byla jen párkrát což pro mě jsou dva týdny. Docela pokrok ne. Šaty kde mám vzít jako šaty. Mám nějaký. Jo mám a přesně ty si vezmu.

Už jsem v pokoji a hrabu se ve skříni a hledám ty šaty.,, Cassidy kam jdeš"řekne mamka a příjde ke mně do pokoje,, Ne večeři s Niallem",, Je opravdu milý",, Jo já vím"řeknu a pořád hledám ty šaty. Kde kurva můžou být. Vždyť jsou červený. A mám je. Vytáhnu je a kouknu se na ně. No jsou hezký.,, Mami můžeš jít pryč" řeknu a kouknu se na ní když na mě pořád kouká.,, Jo promiň"řekne a odejde. Nasadím si je a musím uznat jsem kurva sexy. Ah jak egoistické. Červený dlouhý šaty s menším rozparem, větší výstřih a silnější ramínka. Holí záda a hezky na tělo. Obepne to křivky. Na líčení seru. Pomalu si neumím dát ani řasenku natož abych se líčila. Vlasy si nechám rozpuštěný a nakůlmuju si je. Když si to dodělám přijde mi zpráva že tu je. A tak si nasadím černý podpatky a jdu dolů. Vezmu si kabelku a všechny potřebný věci a jdu.,, Páni"řekne Niall v obleku a stojí před autem,, Jsi nádherná "řekne a já přemýšlím co by řekl Harry. Ten by řekl něco ve smyslu že jsem sexy a nebo že by mě hned ojel. Úplně ho vidím jak tu stojí. Chybí mi a tak strašně moc.
,, Děkuju"řeknu a dám mu pusu. Celou cestu jedem úplně v tichosti. Zastavíme u hodně dobrý restauraci.,, To si děláš prdel"řeknu a koukám se na tu restauraci.,, Hezký ",, To si kuř"řeknu a kouknu se na něj,, Promiň, ale já musela" řeknu a vylezu a Niall taky. Stojíme na chodníku a za námi jsou nějaký keře. A teď jsem si uvědomila že nemáme žádnou fotku.,, Vyfotíte nás prosím" řeknu procházejícímu muži. A tak mě Niall chytí okolo pasu a já okolo krku. Usměju se a ukážu i svoje zuby.
,, Děkuju"řeknu a usměju se,, Za málo"řekne a odejde.

Pov Harry
,, Můžeš mi říct kam se odstěhovali" řeknu hnusně tátovi. Ptám se jich každý den a oni nic. ,, Až se uklidníš"řekne táta,, Já jsem klidnej"řeknu v klidu a sednu si,, Stejnak ti to neřekneme"řekne máma,, Proč ne jako" řeknu frustrovaně
,, Kdyby jsme ti to řekli akorát by si udělal nějakou hovadinu "řekne táta,, No jasně že bych tam jel",, No vidíš. Ty nikam nejedeš"telefon mi zavybruje v kapse a tak se kouknu. To si děláš prdel. Až takhle rychle mě vyměnila. Jo nechodili jsme spolu, ale stejnak. Kurva to mě sere. Ale je sexy. Kdo to je vedle ní. Počkej je označenej. Tak a pojď mi.
,, Irsko"řeknu a kouknu se na rodiče, který sedí na proti mě.,, Proč kurva Irsko" řeknu a koukám se na ně,, My nevíme, ale ne že něco provedeš"řekne máma,, Co bych dělal jen tam pojedu a nic mě nezastaví" řeknu a jdu do pokoje si zbalit. ,, Ty nikam nejedeš"řekne táta, který přišel do mýho pokoje,, Fakt a co teď dělám"řeknu kouknu se na něj, ale zase házím věci do batohu,, Harry tohle tví chování musí přestat"řekne,, Jaký? To že někoho mám tak rád že ho chci vidět i když ona asi ne? "řeknu a pak si uvědomím co jsem řekl. Kurva proč mu to říkám. To má být jen v mí hlavě.,, Ne to že děláš problémy",, Vy jste si ještě nezvykli? " řeknu a ironicky se na něj usměju a odcházím dolů. Když chytnu ještě nějaký let mohl bych tam být ráno. To by šlo.,, Mám vás rád, ale tohle udělat musím"řeknu a vycházím z baráku.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat