Zacinká mi telefon pod polštářem. Nevnímám to a spím dál. Telefon opět cinkne a Harry zabručí a víc si mě zmáčkne k sobě. Já vytáhnu telefon a kouknu se co to je. Zpráva? Neznámý číslo? Rozkliknu to a vidím tam zprávu a fotku. Přečtu si teda zprávu.
,, Promiň že otravuju, ale myslím že by si to měla vědět. Zayn"
Ze zprávy jsem docela zmatená. Co on po mě chce a kde kurva vzal moje číslo. Rozkliknu fotku, která se až teď načetla. Koukám se na fotku a nemůžu tomu uvěřit. Rychle se zvednu a sednu si. Prohrábnu si rozcuchaný vlasy a pořád se koukám na fotku. Moje oči se plní slzami.,, Harry"řeknu a pořád se koukám na fotku,, Hmm",, Co to kurva je "řeknu a já začnu brečet úplně,, Co? " řekne a otevře oči. Vidí fotku kde se líbá s nějakou čubkou a hned řekne,, Cassi já ti to vysvětlím"řekne a hned si sedne. Už je úplně při smyslech.,, Proč si to udělal" řeknu už skoro nesrozumitelně,, Cassi prosím jen mě vyslechni"řekne a chytne mi ruku. Já, ale cuknu a zvednu se.
,, Nešahej na mě. Tobě šlo jen o sex že? "řeknu a on se na mě zmateně kouká,, Ne Cassi" řekne a zvedne se,, A víš co mě taky šlo jen o to"řeknu a jdu pryč z pokoje,, Neříkej to. Není to pravda"řekne po chvilce a následuje mě dolu.,, Je a teď vypadni"řeknu a otevřu dveře,, Kdo ti to poslal"řekne a kouká se upřeně na mě
,, To je snad jedno" řeknu, ale Harry mi vytrhne telefon a přečte si zprávu,, Ten zmrd"zařve a vyběhne z baráku už oblečený. Takhle mi to jen potvrdil. Kurva. Zabouchnu dveře a sjedu po nich dolů. Můj pláč je ještě horší. ,, Ten sráč" řeknu a zvednu se. To jsem od něj kurva nečekala. Vyběhnu schody a začnu mu všechny věci házet zpátky do batohu. Slzy mi pořád zamlžují cestu. Já to nechápu proč za mnou kurva jezdil do Irska když pak hned udělá tohle. Po chvilce slyším bouchnutí dveří a kroky na horu.,, Cass"řekne udýchaně a jeho obličej taky nevypadá moc dobře.,, Nech mě bejt"řeknu a hodím mu batoh.,, Už mi to kurva vše došlo. Včera si za mnou přišel. Vlasy si měl jak kdyby si nikoho šukal a pak ještě abych to neřešila"zařvu na něj. Utřu si slzy a koukám na něj.
,, Takhle to nebylo",, Bylo a víš co. Řekl si ať to neřeším a taky to řešit nebudu, ale tebe taky ne tak vypadni"řeknu a koukám na něj a opět začnu brečet
,, Dobře odejdu, ale já jsem včera nikoho ne líbal"řekne potichu a odejde.,, Ahoj"řekne Liam, který přišel ke skříňce,, Čau" řeknu unaveně a trošku smutně. Na sobě cítím pohled a tak se otočím. Harry. Zavřu tu zkurvenou skřínku a zaměřím se na Liama.,, Tak co škola líbí se ti tady"a usměju se i když to moc nejde,, Hele co mám říct. Škola jako škola",, Blbá otázka"řeknu a jdu do jídelny. Ještě že mám dneska krátkou nebo bych se zbláznila.,, Jdeš"řeknu a koukám se na Liama jak tam stojí. Liam se teda zpamatuje a doběhne mě.
,, Nejsem zvyklej že se semnou někdo baví"řekne popravdě,, Jo máme to stejně. Tady je každej krypl"řeknu a na tác si dávám jídlo. Když už mám vše na tácu jdu si sednout. Začnu jíst a po chvilce přijde i Liam. ,, Tahle škola je na hovno" řeknu a opět si kousnu. Liam se zmateně kouká a čeká na vysvětlení.,, Pan zkurvenej ředitel mě nemá moc v lásce"
,, Tak, ale jen tak to není ne? "řekne a já se zamyslím,, No tak trochu něco vždy udělám no. Ale pozor minule mě zbila ona a stejnak jsem byla po škole já" řeknu a opět si kousnu,, Pozor Cassidy má kamráda"řekne nějakej kluk a debilně se směje. Otočím se na něj.,, Drž hubu Jacku"tenhle debil je taky něco
,, Proč jako? Máš kamarádíčka"řekne a ukáže na něj,, Jacku Kurva. Nech toho" řeknu už na sraně,, Nebo je to tvůj kluk" řekne, ale to už mě nebaví se s nim hádat. Rychle se zvednu. Bez otáčení chytnu tác s jídlem. Jídlo se rozletí pryč a já ho tácem plesknu přes obličej. On udělá tři kroky do zadu a spadne na prdel. Všichni ovšem čumí. Já si k němu kleknu a zašeptám mu,, Jestli se to dozví ředitel tak dostaneš kurva větší"a opět si stoupnul,, Co čumíte"řeknu všem okolo nás. Oni se jen rychle otočí a jdou si po svým.,, Promiň"řeknu a opět si sednu,, V poho, ale tohle si nemusela",, Jo musela on by nedal pokoj a pak by stejnak dostal větší"řeknu a opřu si hlavu o ruku.
,, Jasně"řekne docela zděšeně,, No a mám ještě k tomu po obědě"řeknu a Liam se pousměje. ,, Můžu se zeptat",, Hmm" řeknu a koukám na něj,, Proč tě tam ten pořád sleduje? "řekne a hlavou kývne za mě. Já se otočím a kdo tam je. Harry.,, Ah to je bejvalej" řeknu i když jsme se ani nerozešli, ale s ním už nechci mít nic společnýho,, Vždyť na tý párty to vypadalo že jste byli spolu",, Taky jsme byli, ale jeho kamarád mi poslal fotku jak se tam s nějakou kurvou cucá",, To je mi líto",, To je v pohodě, ale nebavme se o tom"řeknu, ani omylem to nebylo v pohodě, ale nebudu se mu tu vyzpovídat.
ČTEŠ
Problémové lidi (H.S.)
FanfictionCassidy dcera bohatého podnikatele. Ve škole nedělá nic jiného než, že se pere. Kamarádů moc nemá, spíše žádné. Jediná naděje v jejím životě byl doteď její malý bratr Ben. To se, ale změní, když se do stejné ulice přestěhuje Harry. Na povrch namyšle...