Ráno se budím sama. Nejspíš šel do školy a já už bych mohla jít taky. Snad mě dnes pustí už tu nechci bejt ani minutu. Smrdí to taky jak dezinfekce. Sednu si a moje hlava mě začíná bolet ještě víc. Zamračím se a chytnu si hlavu. Otočím se na dveře, který se rozlítli. Rodiče. Pecka.
,, Ahoj jak ti je"řekne mamka a jde ke mně,, Dobrý"řeknu otráveně a zvednu se. Kouknu se na svoje oblečení. Aspoň že mi dali tepláky a tričko. Vezmu si boty,který jsou na zemi a věci co jsem měla na sobě si hodím do batohu,který mi nejspíš přinesl Harry. Na sebe hodím ještě mikinu, kterou tu mám,snad mi nebude taková zima. Jakože rodiče nemuseli jezdit. Teď budou mít akorát kecy.,, Kde je Ben"řeknu když ho tu nevidím,, Ve škole"řekne táta, který stojí pořád u dveří. Oni tu nejsou ani dva dny a hned ho posílají do školy. No to mě poser.,, Doktor říkal že už můžeš domu" řekne máma a já se na ní kouknu,, A co asi dělám " řeknu hnusně. Vezmu si telefon, který tu byl a jdu pryč z pokoje. Určitě musím podepsat nějaký kraviny. Jdu pomalu k recepci a je mi jedno jestli jdou rodiče za mnou nebo ne. Nevím proč, ale nechci je vidět. Mám takový nutkání. Podepisuju papíry a odcházím z nemocnice. Mě švihne chlad do obličeje. Sakra je docela zima. Asi se chci projít je to sice přes celý město, ale co už. Kdybych s nima jela tak by se akorát vyptávali a to fakt nechci. Pomalu jdu z parkoviště na chodník.,, Kam jdeš?"řekne táta a já se na něj otočím,, Chci se projít. Ležela jsem moc dlouho"řeknu a vyrazím. Vypadám fakt užasně, ale co už. Divím se že na mě nevijeli když jsem na ně byla hnusná. Je to zvykem že na mě táta začne řvát nebo mi jednu dá. Teď, ale nebylo vůbec nic. Ani mi neřekli ať se chovám. Věci se staly a já už to nezměním. Měla jsem strašný nutkání to udělat, ale teď toho lituju. Možná bych už měla klid kdybych tu nebyla, ale lidi, který mám ráda by trpěli ještě víc a to si neumím představit že bych jim to udělala.Po hodinový cestě mě to nebaví. Škola je kousek. To by mě Harry mohl hodit domů. Aspoň ho uvidím. On stejnak za chvilku končí. To mám akorát tam dojít. Dám víc do kroku ať tam jsem co nejdřív. Už mi je docela zima. Mám jen mikinu. Ruce omotám okolo sebe s pocitem že mě víc zahřejou. Zastavím se když vidím školu a z ní vychází lidi, který nemám ráda. Opět se dám do kroku a na parkovišti hledám Harryho auto. Po chvilce hledání ho najdu úplně v zadu kde moc lidí neparkuje. Ani nevím proč. Opřu se o kapotu a vezmu si kapucu. Po chvilce čekání slyším kroky a tak zvednu hlavu. Když ho vidím hned se usměju. Skinny džíny, zelený šátek a černý kabát. Ten je fakt sexy. Sluší mu a to dost. On se zastaví když mě uvidí a kouká na mě. Já na něj a nechápu proč se zastavil. Po chvilce se opět rozejde s úsměvem. Jde co nejblíž a hlavu sklopí. Já jí zvednu a koukám se na něj. Chytně mě za tvář a naše rty se spojí.,, Jsi celá zmrzlá"
odtáhne se a řekne,, To je jedno"řeknu a koukám na něj,, To teda není"řekne a hodí svůj batoh na zem. Sundá si kabát a podá mi ho. A tak si sundám taky batoh a vezmu si ho. Je tak trošku věčí. ,, Počkej co tu děláš"řekne a kouká se na mě
,, Přišla jsem. Nechtěla jsem jet s nima v jednom autě"řeknu a sednu si když si sedne i Harry. Připoutám se a hlavu otočím na něj.,, Ty si šla takovou dálku"
,, Nebyla to taková dálka" řeknu a pořád na něj koukám,, Ale kurva je. Ještě když jdeš pěšky a k tomu jen v mikině" řekne a pohledem sjede na mě a znovu na cestu. Nic neříkám má víc než pravdu. Cítím jak mi tváře začínaj červenat teplem. Hlavu otočím na něj a koukám na jeho rysy.,, Co je"řekne s uchechtnutím v hlase a otočí se na mě,, Nic" řeknu a usměju se.Vystoupím z auta a sundám si jeho kabát. Dám mu ho na místo spolujezdce.
,, Děkuju"řeknu a usměju se. On se na mě kouká a usmívá se.,, Přijedeš ještě dneska?"zeptám se ho protože nechci bejt sama doma s rodičema.,, Jasně" řekne nadšeně,, Dobře tak zatím"a zavřu dveře. Vezmu si batoh ze země a jdu domů. Zastavím se před dveřmi a zhluboka se nadechnu. A s vydechnutím vykročím dovnitř. Všichni jsou v obýváku a koukají na mě. Já tam jen stojím a koukám taky na ně. Nevím co mám dělat. Jak kdybych měla nohy přilepený a nemohla se hnout.,, Jsi v pořádku "řekne ustaraně máma a tím mě vzbudí z tranzu a já cuknu.,, Jo" řeknu a rychle si sundám boty. Vyběhnu na horu a batoh hodím někam na zem. Zabouchnu dveře a sednu si na postel. Rukama si prohrábnu vlasy a zvednu zrak na dveře od koupelny, který jsou otevřený. Ztuhnu a koukám na ně. Po chvilce se zvednu a na kouknu do koupelny. Vše tu je tak jak před tím. Všechny druhy prášku. Moje srdce začne rychle tlouct a já všechny balíčky házím do koše. Zavřu tam dveře a opět si sednu na postel. Opřu si ruce o nohy. Rukami vjedu do vlasů a zavřu oči. Tohle snad není ani možný. Jedinej člověk mi změnil celej život. Lusknul prsty a můj svět se otočil na ruby. Vše je jiný a pěkně divný. Někdo vtrhne do pokoje a tak rychle zvednu hlavu a řeknu,, Neumíš klepat" vyjedu na tátu a zvednu se,, Nebuď drzá" řekne hnusně a pořád stojí ve dveřích,, Nejsem jen trošku slušnosti "řeknu opět,, Nebudeš se už s Harrym vídat",, To není tvoje věc s kým se vídám a s kým ne" zařvu na něj,, Neřvi po mně a dej mi telefon " řekne v klidu a to mě vytočí ještě víc,, Nedám. Už jsem dospělá"řeknu taky v klidu,, Dokud bydlíš v tomhle domě tak mě budeš poslouchat"řekne přes zuby a vytrhne mi telefon z ruky
,, Vrať mi ho"zařvu na ně a jdu k němu. Ten, ale odejde a hned zavře dveře.,, Aaaaaa"zakřičím a schodím skleničku ze stolu. Otevřu dveře a zařvu,, Nenávidím tě"a opět dveře zabouchnu. Otočím se a kouknu se na ty blbí střepy, který jsou úplně všude. Vyjdu do koupelny a vezmu si tam koš. Rozhlídnu se po koupelně jestli tam nenajdu koště a nic. Sakra. Sejdu rychle schody a začnu hledat koště. Ty vole tady v tomhle domě není ani koště nebo co. Vyběhnu zase schody a jdu do pokoje pro hosty. Bingo. Proč je to koště tady nechápu. No to je jedno.
ČTEŠ
Problémové lidi (H.S.)
FanfictionCassidy dcera bohatého podnikatele. Ve škole nedělá nic jiného než, že se pere. Kamarádů moc nemá, spíše žádné. Jediná naděje v jejím životě byl doteď její malý bratr Ben. To se, ale změní, když se do stejné ulice přestěhuje Harry. Na povrch namyšle...