25

26 3 0
                                    

Pov Cassidy
Včerejší večeře byla úžasná a dnes jdem do kina. Teď jsem ho pozvala já. Stojím před kinem a čekám na Nialla. Tak kde je. Kouknu se na telefon kolik je hodin a opět sklouznu na instagram. Ta fotka je fakt dobrá.,, Cassidy? "slyším své jméno od známého člověka. Kde se tu kurva vzal. Vypnu telefon a vzhlédnu.,, Harry" řeknu zmateně a on jde blíž ke mně. Já o dva kroky ustoupím. A koukám se na něj.,, Co tu kurva děláš?"řeknu a zamračim se. Tohle nemyslí vážně.
,, Přijel jsem tě navštívit"řekne a nervózně se usměje jak kdyby čeká co se stane,, Ne Harry. Proč to děláš?"řeknu hnusně a on se zmateně kouká,, Co dělám? ",, Cassidy promiň že jdu pozdě" řekne udýchně Niall a dá mi pusu,, V pohodě" řeknu a propletu si s ním ruku a usměju se na něj. Vidím jak se Harry napnul a kouká na nás. Tohle nedopadne dobře,, Kdo to je" řekne a ukáže na Harryho,, To je Harry můj kamarád z Británie "řeknu a koukám se upřeně do Harryho očí,, Aha a jdem teda" řekne a táhne mě. Buď mu je to hodně u prdele nebo žárlí.,, Ne ty si mi to neřekla"řekne a chytne mě za druhou ruku,, Nešahej na ní"řekne Niall, vyjede po něm a strčí do něj. A to znamená že žárlí.,, Já můžu šahat na koho chci "řekne Harry přes zuby a ruce má v pěst,, Pánové to stačí" řeknu, ale vypadá to že asi neexistuju
,, Na ní teda ne" řekne taky už dost nasraně a opět do něj strčí. ,, Nestrkej do mě"řekne a taky do něj strčí. Niall udělá dva kroky do zadu. Ale hned je udělá opět do předu a dá Harrymu pěstí. Ten to nečekal,ale hned reaguje a dá mu taky. Ani ne mrknu a Harry sedí na Niallovi.
,, To stačí"zařvu a tahám Harryho pryč. Ten poslechne a zvedne se z něj.
Niall se zvedne a jde ke mně.,, Dobrý" řeknu ustaraně a chytnu ho za tváře. A koukám se na jeho rozbitý obličej. Ten mi dá, ale ruce pryč a řekne,, Cassidy miluji tě, ale neklaplo by to" řekne a já se na něj zmateně koukám,, Já tě taky miluju. Neříkej že je konec"a moje oči se plní slzami,, Ne ty mě ne miluješ. Miluješ   jeho"řekne a ukáže na Harryho,, Jen jsem byl náhrada aby si na něj nemyslela. Je to dobrý budu na tebe myslet v dobrým" řekne dá mi poslední pusu a odchází. Já začnu brečet úplně a kouknu se na Harryho.,, Všechno si  zkazil"řeknu přes zuby a jdu pryč a to je do nějakýho baru.,, Cassidy počkej"řekne a doběhne mě,, Harry nech mě bejt "řeknu a jdu dál,, Mrzí mě to. Nechtěl jsem tohle, ale já na tebe pořád myslím. Už jsem nemohl bejt bez tebe" řekne a zastaví mě. Koukáme se na sebe a moje krev se pořád vaří. Než něco řeknu tak mi palcem utře slzy.,, Myslíš že pro mě to bylo lehký. Nechtěla jsem tě opustit. Nepíšu ti protože nechci aby to bolelo ještě víc. A Niall měl pravdu. Miluju tě, ale pochybuju že ty to máš stejně "řeknu a opět vykročím. Za sebou už neslyším kroky a tak se mi do očí na hrnou další slzy. To je první člověk, kterýmu jsem to řekla vážně. A co jsem mohla čekat že mi to taky řekne. Ha ty jseš fakt kráva. Irsko posraný mě mění na takzvaný city a chovat se normálně. To kurva nejsem já.
,, Cassi. Nenecháš mě ani vyjádřit"řekne když přiběhne stoupne si přede mě. Koukám se do jeho očí a on do mých. Chytne mě za tváře a naše rty spojí. Já blbka se, ale odtrhnu a řeknu,, Co to děláš"on se na mě zmateně koukne jako kdyby chtěl říct děláš si ze mě prdel.
,, Dělám to že ti kurva vyznávám lásku. Takže Millerová miluju tě. To si chtěla slyšet"řekne a já se na něj vrhnu. Dám mu rychlou pusu a pevně ho obejmu. To jsem kurva nečekala že to řekne. Pustím ho a na chvilku na něj koukám než něco řeknu.,, Myslíš to vážně?"on se na mě koukne jestli si dělám prdel,, Myslíš že jen tak já budu říkat miluju tě někomu? "řekne a trošku se pousměje,, Musím se ujistit" řeknu a usměju se. Už nechci být tady na chodníku jak nás všichni očumuji a tak se vydám do toho baru do, kterýho jsem měla v plánu jít.,, Kam jdeš" řekne a stojí na místě. Já se jen otočím, ale pořád jdu.,, Do baru"a otočím se zpátky. On ke mně přiběhne a nejspíš jde se mnou. Sednu si k baru a řeknu,, Dva víš jaký" a ukážu dva prsty. Ten barman je dobrej. Chodím jsem hodně často takže už se docela známe. Položil nám to na stůl a já si hned jednoho vzala do ruky. Ťuknem si a hned do sebe klopnu tu dobrou tekutinu. Trošku se zamračím, ale objednám další. ,, Ne že tě domů ponesu"řekne a pousměje se. Já se na něj kouknu a řeknu si schválně o další dva pro sebe. Oba je do sebe hodím a kouknu se na něj. Ten se jen usmívá od ucha k uchu. ,, Už to pociťuji že mě poneseš" řeknu a usměju se,, Jo tak stačí když to pociťuješ",, Tak ještě jedno pivo "a udělám psí oči ten se zasměje dost nahlas, ale na to hned objedná dvě piva. Napiju se a řeknu,, A teď mi řekni jak si mě našel",, Ten šašek to měl na instagramu",, No dobře, ale jak si mě našel v Irsku",, Hledal jsem dokud jsem nenašel",, Děláš si prdel",, Nedělám přijel jsem kolem osmý ráno"řekne a já jen vykulím oči. Kouknu se na telefon a řeknu,, A teď je deset večer" tohle opravdu nechápu. To co chce tak dostane no.,, No zvládnul jsen to za jeden den to se musím pochválit",, Harry ty si magor ne. Jen kvůli tomu aby si mě našel tak si udělal tohle ",, Přesně, kvůli tobě" řekne a ukáže svý ďolíčky a tím se taky usměju. Po pár minutách se koukne na mojí skleničku, která je prázdná.,,Tak vyrazíme"řekne a stoupne si. Vytáhne peněženku, ale jeho pohyby jsou moc pomalí a tak já prachy hodila na pult.,, Jsi pomalej"a rychle jdu ven,, Já a pomalej to si mě neměla ještě v posteli"řekne a blbě se zasměje. Kouknu se na něj jako jestli to myslel vážně. Jak se na něj kouknu tak svojí potetovanou ruku dá okolo mýho pasu. Ohne se k mýmu uchu a zašeptá.
,, Teď už si jenom moje"

Konečně si řekli,,Miluju tě", jsem zvědavá na jak dlouho spolu vydrží.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat