7

36 2 0
                                    

,, Cassí vstávej"budí mě Ben a tak se kouknu na telefon,, Bene vždyť je teprve sedm"řeknu a pořád ležím.,, Cassí"řekne a skáče mi v posteli,, Ne pojď ještě spát"řeknu a stáhnu ho do postele. Silně ho chytnu aby nemohl pryč.,, Cassí pusť mě",, Dobře, ale běž otravovat Harryho jo"řeknu a Ben vystřelí z pokoje. A to je tak dobrý. Otočím se na druhou stranu, ale netrvá to dlouho.,, Kurva. Cassidy" zařve Harry a já se jenom pousměju. Rozletí se dveře.,, Cassidy"zařve,, Co chceš"řeknu a otočím se. A vidím ho jen v boxerkách. Tělo má hezký to jo. Tetování nechybí ani tam. ,, Proč mu kurva říkáš aby mě šel vzbudit"zařve a já nic neříkám,, Hej"zařve,, A proč ne mě taky vzbudil",, To, ale kurva neznamená že má budit i mě"zařve na mě a odejde
,, A ty vypadni"zařve na Bena, který je pořád u něj. Ben příjde ke mně a brečí.
,, Nebreč"řeknu a obejmu ho. To posral a hodně.,, Počkej tady"řeknu a usměju se. Vlítnu mu do pokoje.,, Tak tohle si posral. Nebudeš na něj řvát rozumíš"zařvu na něj když sedí na posteli a kouká na mě
,, Když tohle bude dělat tak jo"zařve na zpět,, Ne nebudeš je to malej kluk kurva",, To mě, ale nezajímá",, Když tě to nezajímá tak vypadni z našeho baráku" zařvu a odejdu pryč.,, Nebreč už je to v pořádku "řeknu a po hladím ho,, Není" řekne se vzliky v hlase,, Jak to že není"
,, Řvete na sebe",, Ale to nevadí",, Vadí" řekne a pořád brečí. Zvoní mi telefon. Kdo to kurva je. Kouknu se a táta co chce.
,, No tati"řeknu v klidu,, Co to má znamenat" zařve na mě, on moc v klidu není,, Co",, To že Harryho vyhazuješ z baráku. Není to tvůj barák",, Ale tati"
,,Žádný tati. Chovej se už" zařve a típne to. To není možný. On prostě žaluje.

,, Co chceš k snídani "řeknu unaveně Benovi,, Palačinky",, Palačinky ti fakt dělat nebudu",, Ale já je chci",, Já ti je udělám"řekne Harry a jde do kuchyně a je jak jinej člověk. Co mu vždy jebne v tý hlavě.,, Už ti je dobře když si žaloval"
,, Co jsem měl dělat když si mě chtěla vyhodit",, A jak bych tě asi vyhodila ty kreténe",, Co já vím"řekne a něco tam děla. Bena dám na barovku a já jdu na gauč. Ten debilní sešit vidím na stole a tak ho vezmu a hodím ho na zem. Normálně ho nesnáším. Proč jsem ho vůbec kreslila. No to je asi jedno. Lehnu si a zavřu oči. Ještě bych spala, ale nějak to nejde usnout.,, Snídaně"řekne Harry a já otevřu oči. V ruce drží talíř. Opět zavřu oči a řeknu,, Nechci",, Proč ne? Musíš mít hlad"řekne mile co je s ním, to snad není ani on,, Fakt nechci",, Tak je aspoň ochutnejte"řekne a já otevřu oči,, Dej mi to. A už neotravuj"řeknu a sednu si. Vezmu si talíř a Harry na mě pořád kouká,, Co je",, Chci vědět jestli ti chutnaj",, Takhle ti to, ale neřeknu když na mě budeš tak čumět"řeknu a talíř si dám na stůl. Harry tedy odejde a já si kousnu. Jsou dobrý, ale já nemám chuť na sladký zrovna teď. A tak to znovu položím na talíř.,, Máš je dobrý"řeknu a jdu do kuchyně dát talíř,, Dobrý jo že si nesnědla ani jednu",, Nemám chuť na sladký"řeknu po pravdě. Určitě je pak sežeru.,, A co moje špagety" řeknu, taky mi neohodnotil jídlo,, Dobrý"řekne a jí.

,, Bene už jdeme domů ne"řeknu po dlouhých hodinách venku,, Jo"řekne a běží ke dveřím,, Koukneme se na pohádku"řekne,, Jasně",, A bude koukat i Harry"řekne,, Když bude chtít"řeknu a odemknu dveře. Ben vlítnul do domu a hned do obýváku.,, Jdu se ho teda zeptat. Tak něco najdi"řeknu moc nevěřím že Harry se bude koukat s náma, ale co ty víš že. A moc nevěřím že Ben něco zapne. Pořadně si neobuje boty natož tohle. Vyběhnu schody a hned otevřu dveře. Trošku neslušný ani neťukat, ale co už. A vidím to co nechci. Místo toho abych zavřela dveře začnu řvát.,, Si děláš prdel"zařvu,, Ať ta štětka vypadne z mýho baráku"dobře není můj, ale furt nemá právo na to si jsem nosit kurvy
,, Jestli nevíš kde jsou dveře ukážu ti je"
opět zařvu, ale to se už zvedá
,, Zavolej"řekne a jde pryč,, Děláš si prdel"zařvu když tam leží,, Neumíš klepat ",, Ne neumím. A ty mi řekni proč si sem taháš kurvy",, A proč ne",, To si dělej až budeš u sebe doma. Ty si tak strašně vypatlanej člověk že to snad ani není možný" zařvu a chci odejít, ale on začne,, Já jsem vypatlanej. Aspoň nejsem jak ty a neříkám že nechci hlídat Bena" nevím kde to slyšel a to asi trochu posral,, Nic nevíš o mým životě. Takže do toho se kurva neser",, Proč ne je to pravda",, Ne není. Celej život ho hlídám. Ale to je jedno to nepochopíš" řeknu a jdu pryč. Tohle mě zabolelo. Bena miluju opravdu jo, ale co je moc to je příliš. Máma se o něj stará to je jasný, ale furt je to pohlídej ho a vyzvedni a odvez a tak dále. Můj život je pěkně na hovno, ale lidi maj věčí hovna v životě. Nemůžu si stěžovat. Sednu si na gauč,, Harry nejde koukat",, Nejde"řeknu ani nevím jestli jo. Ani jsem se ho nestihla zeptat,, Máš tedy něco vymyšlenýho co by si chtěl",, Auta" řekne,, Zase nechceš třeba transformers" řeknu na to bych se klidně koukla, ale aby souhlasil. Na auta koukáme neustále.
,, Tak jo"řekne pořád nadšeně. Pustím to tedy. Koukám se na můj sešit, který je opět na stole. A tak si ho vezmu a dokreslím ten blbej náčrtek, který mě ani moc nebaví. Asi to nemá ten šmrnc když jsem ve škole neboli poškole. Nechám to ani si to neužiju. Hodím tedy sešit do batohu a soustředím se na film.,, Na co to koukáme"řekne ten idiot, který přišel. Neodpovídám a dál koukám.
,, Transformers"řekne Ben. A Harry si sedne vedle mě. Já se zvednu a sednu si do křesla. On se na mě jen kouká a nic neříká. ,, Mě to nebaví"řekne Ben a zvedne se,, Bene řekl si že to chceš"řeknu a koukám jak jde pryč,, No, ale nebaví" řekne a už je z dohledu pryč,, Bene, tak už se rozhodni.Co chceš"zvýším hlas aby mě slyšel,, Nic chci si hrát"řekne a opět přijde do obýváku,, Celý den jsme si hráli"řeknu a protestuju. Už si nechci hrát. ,, Ale já si chci hrát ještě"řekne a tím mě teda donutí se zvednout a jít s ním do jeho pokoje. Harry se opět kouká jak jdeme pryč. Otevřu jeho pokoj a jdu tam. Ale Ben vyběhne z pokoje. Za chvilku přijde do pokoje i z Harrym. On to snad dělá schválně. ,, Tak co chceš hrát" řeknu znuděně,, Schovka"zaječí
,, No dobře, ale já se schovávám"řeknu a zvednu se,, Počítám"řekne Harry,, Jedna, dva, tři"začne počítat a tak jdu z pokoje. Ben běží dolů a já jdu do pokoje. Jdu přímo do šatny kde mám takový mini dveře za věcmi. To znamená že tam jdu. Věci trošku srovnám a zavřu se tam. Tady mě určitě nenajdou. Snad ne chci chvilku klid. Je tam docela dost místa. Po chvilce slyším kroky a hlavně svý jméno.
,,Cassidy vyhrála si"řekne Harry,, Cassí vylez"slyším Bena, ale mě se nechce vylézt. Mám telefon, tak aspoň tu hoďku tu budu. Klid a sama. To beru.
,, Cassí"slyším opět. Jestli nepřestane tak budu muset vylézt.,, Cassidy",, Bože" řeknu a vylezu. To snad není ani možný jak jsou otravný.,, Jsem tady"řeknu a vylezu z pokoje.,, Kde si byla"řekne Ben
,,Schovaná"řeknu a usměju se,, Nečum tak"řeknu Harrymu protože mě to už sere. Pořád jen kouká a nic neříká. Dělá to schválně aby mě nasral nebo jak.
,, Proč bych nemohl čumět"řekne hnusně a ruce zkříží na prsou. ,, Protože mě to sere",, To je, ale účel"řekne odejde do pokoje,, Kreténe"zařvu aby mě slyšel.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat