8

38 2 0
                                    

Konečně už spí a já mám klid. Sedím na gauči a dokoukávám film. Když v tom se po baráku rozlehne zvonek. Kdo to kurva zase je. Řeknu si pro sebe a jdu otevřít. Otevřu dveře a ve dveřích je plno lidí.
,, Pojďte dál"řekne Harry za mnou. Já se jen otočím na něj s vražedným výrazem. Jdu za ním když náš barák se plní lidmi.
,, Co to kurva děláš"řvu na něj protože se tady pustili písničky dost nahlas.
,, Rozjíždím párty "řekne a nalije si něco do kelímku,, Já jsem pro každou srandu, ale tohle si přehnal. Řekni jim ať jdou pryč" řvu na něj,, Ani náhodou chci si to užít"řekne a jde pryč,, Harry"zařvu. Pane bože, to je kretén nehoráznej. Co mám jako dělat. Jestli tohle zjistí rodiče tak mě zabijou. Ale tak když už je tu ten alkohol tak se napiju. Naliju si teda něco silnýho a klopnu to do sebe. A ještě aspoň dva abych se trošku uklidnila.,, Zase to nepřeháněj"řekne Harry a směje se,, Za to můžeš ty. Abych byla v klidu že mi ničí barák tak potřebuju hodně"řeknu a vezmu mu kelímek a napiju se,, Pivo. Pěkně trapný"řeknu a naliju si vodku co je tady. Vodka není moc dobrá, ale dá se to že. Alkohol se dostává do krve a já se už docela uklidnila. Začnu tedy tancovat a pít zároveň. Harry pořád kouká jak tancuju a stojí u stolu s pitím. Směje se a tak jdu za ním.,, Co se tak směješ"řeknu, ale nepřestávám,, Jen tak užívám si"moc mu nevěřím, ale neřeším to a jdu.

Bože můj. Moje hlava je jeden velký střep. Jdu tedy do koupelny že tam najdu nějaký prášky. A jo jsou tu divila bych se kdyby tu nebyli. Nic moc si teda nepamatuju. Jen útržky. To že jsem pila a to hodně. Pak jsem se líbala s nějakým klukem. A dál nevím. Docela se bojím co se tu dělo. Když už jsem tak nějak v pohodě jdu dolů. Kde už je Harry a Ben. Ty vole Ben. Je tu bordel jako debil. To se moc těším až to budu uklízet.,, Dobrý ráno "řekne Harry s malým úšklebkem
,, Drž hubu" řeknu a opřu se o linku. Chytnu si hlavu a zavřu oči.,, To je tvoje chyba" řeknu a kouknu se na něj,, Moje. Ty si pila jak zběsilá",, Jo, ale kvůli tobě",, Když myslíš" řekne a je chvilku ticho. Když uslyším dveře jak se otvíraj. Kurva to ne a jsem mrtvá.,, Překva"řekne táta, ale nedořekne to když to uvidí.,, To si děláš prdel"zařve a já se narovnám
,, Takže prvně řveš na Harryho a vyhazuješ ho a teď tohle"zařve
,, Ale",, Žádný, ale jak si to jako představuješ",, To nebyl, ale můj nápad"zařvu což mi tam jedna přilítne. Chytnu si tvář a koukám na něj.,, To nebylo nutné pane Millere" řeken táta Harryho,, Ale bylo. Tohle si už přehnala" opět zařve,, To jsem udělal já",, Harry nesváděj to na sebe. Ty by si to neudělal v cizím baráku"řekne v klidu na Harryho,, My už radši půjdem"řekne jeho mamka, ale Harry si šel ještě pro věci.,, Proč se furt chováš takhle. Musíš mít všechnu pozornost" zařve opět, ale k tomuhle nemám co říct,, Kérku jsem ještě překousl. Rvačky, taky, ale tohle ne. Tohle si totálně posrala" zařval a odešel. Harry seběhl schody. Koukl se na mě a odešel.
,, Naschle"řekne Harry a dveře se zavřeli,, Zaracha ti dávat nebudu. To je moc lehký. Zakazuju ti motorku"řekne, to neřekl jen to ne,, Ne tati",, Řekl jsem to"
,, A jak mám jezdit do školy"zvýším trošku hlas,, Kolo, autobus nebo pěšky. Žádný auto ani motorka"řekne,, Dobře, ale Bena si vyzvedávejte sami"řeknu hnusně,, Ještě budeš vyhrožovat. Dostala si málo. Chceš ještě jednu"zařve,, Mě je to jedno dej mi ještě, ale řekla jsem to a tak to platí "zařvu a můj otec se už napřahuje,, Ne tatí"zaječí Ben a to jeho ruku zastaví ,, Prosím" řekne znovu. Už má červený oči. Táta tedy poslechne.
,, Klíčky"řekne a tak mu dám klíčky, který mám zrovna pověšený na háčku u dveří.,, Na jak dlouho jako"řeknu hnusně,, Na tak dlouho dokud vše bude v pohodě. A to znamená ve škole. A teď to tady ukliď"řekne a i s Benem odchází pryč. Možná chci pozornost. Možná aspoň trošku lásky. Ale ne ukliď to ty sráči.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat