9

29 2 0
                                    

Včerejšek byl pěkně na píču a dnešek ještě víc. Musím vzít ty ventilky, který po něm pak hodím. Tak strašně ho nenávidím. Je to jen jeho chyba. Kdyby to neudělal měla bych tu zkurvenou motorku. Autobusem určitě nejedu a tak beru batoh a vyrážím do školy, kterou nemám tak daleko. Ale stejnak kdo by chtěl chodit do školy pěšky. Kurva nikdo by nechtěl jít do školy pěšky. Vidím ho jak jede v jiným autě. A tak na něj ukážu fakáče. On zastaví, ale já jdu. A tak pomalu jede vedle mě.,, Nastup",, Seru už na mě nikdy nemluv"řeknu a jdu dál
,, Hele dělej"řekne opět,, Ne a něco ti kurva chybí "řeknu vytáhnu ventilky a hodím mu je do auta,, To si byla ty",, Ne ty vole",, Kdy si to kurva stihla" řekne, ale řekla jsem že se už s ním bavit nebudu. Takže jdu a nevšímám si ho. A tak Harry ztrácí nervy a odjíždí. Nasnáším svůj život a všechny okolo. Ach co to zase melu. Jen mě někdo nasere a říkám tyhle věci. Ale pravdu mám že můj otec je pěkně velkej kokot. Do školy přijdu v čas a mám ještě pár minut k dobru.
,, Cassidy"řekne moje jméno, ale já se neotáčím. Je to strašně divný slyšet svý jméno. Moc lidí mi tak neříká. Spíš hej ty. Chytne mě za rameno, ale já jeho ruku dám hned pryč.,, Co chceš furt"řeknu znuděně a hrabu se ve skříňce. Tu učebnici jsem tam dávala to jsem si jistá.,, Omluvit se"řekne,, Ty a omluvit se. Určitě budu ti fakt věřit. Ty jsi jen sráč, kurevník a pěkně hnusnej lhář"
řeknu a zabouchnu skřínku. Jen na něj sjedu pohledem a jdu pryč.,, Tady máme milostný příběh"slyším nějakýho kreténa,, Ty zmrde tohle si nedovoluj" slyším Harryho křik, ale neohlížím se a jdu do třídy.

Jako každý den sedím poškole. Tohle je tak strašně na hovno. Ten posranej obrázek mě totálně nebaví a tak ho vytrhne a zmuchlám. Po hodině co tu ležím na lavici někdo vejde do třídy.
,, Dobrej"řekne až moc známý hlas. Ruce mám položený na lavici a hlavu na nich. Vzhlídnu k němu a je docela pomlácenej. Nad tím se usměju a opět si lehnu. Šťouchne do mě. A tak hlavu jen otočím.
,, Už si v pohodě"zašeptá,, Myslíš že když ti budu nadávat že budu v pohodě",, Já nevím. Vy holky jste kurva složitý"řekne a já se opět otočím. Dnes nemám náladu kreslit a celkově dělat nic.,, Dej mi číslo"řekne po chvilce. Já vezmu můj náčrtek a napíšu tam 06 nasrat a hodím to po něm. On si to jen přečte a koukne se na mě jestli to myslím vážně,, Dělej" řekne,, Proč aby si mě otravoval"řeknu a opět si lehnu.

,, Můžete jít"řekne a já vyjdu z třídy jako poslední. Pomalu jdu dlouhou chodbou až ven.,, Pojď hodím tě domů"řekne Harry vedle mě,, Nepojedu s tebou",, A proč jako",, Nechci a nech mě bejt",, Buď půjdeš dobrovolně nebo tě do toho auta dostanu,, Fajn"řeknu naštvaně. Sednu si tedy do auta a připoutám se.,, Proč si na mě naštvaná"řekne on je opravdu vypatlanej a neví co říká,, Proč? Jako vážně. Řval na mě kvůli tomu že ty si byl kretén a žaloval si. On mi dal facku a opět řval protože ty si udělat párty. A kvůli všemu co se za tenhle zkurvenej víkend stalo mi zakázal motorku a i auto. Tím pádem musím každý den chodit pěšky do tý doby dokud se nezlepším ve škole s chováním" řeknu a koukám se z okna,, Co mám jako udělat. Když mi tvůj táta nevěří",, Nech to bejt stejnak by nevěřil a ještě bych dostala za to že tě navádím"řeknu,, A už v pohodě",, Ne"
,, A to číslo mi dáš"řekne a asi mu ho dám ne. Třeba toho nikdy využiju.,, Tak mi dej telefon"řeknu a on už vytahuje telefon z bundy. Naklikám tam číslo a dám mu ho. I já vytáhnu telefon a dám mu ho. I když řídí tak mi to číslo nakliká. Zastaví u mého domu a já vystoupím.,, Tak zase poškole, kreténe" řeknu a zavřu dveře a jako vždy jdu do domu. Hned jak otevřu dveře je tu můj otec.,, Čau"řeknu a sundávám si boty a tak i bundu a batoh házím na zem.,, Co ve škole"řekne
,, Nic",, To znamená že si nic neprovedla",, Ne tati nic jsem neprovedla"řeknu a doufám že už mi dovolí motorku,, Už můžu jezdit na motorce",, Ani náhodou jeden den to nebude"řekne,, Řekla ti to vůbec máma"řeknu v domění že to máma řekla že mě zbila a já jsem poškole.,, Co by mi měla říkat",, Co se mi stalo?" A ukážu na můj obličej kde jsou pořád viditelný modřiny,, Ne neřekla",, To jsem mohla čekat. Ta kráva Olivie mě zmlátila a já nic neuděla a kvůli tomu jsem další měsíc po škole"řeknu a doufám že něco řekne,, Si dělaj už prdel. Pořád budou zasednutý na tobě"zařve a myslím že tam půjde,, Počkej zítra tam jdu"řekne a odejde. To nedopadne dobře.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat