34

18 1 0
                                    

(Po dvou měsících)
V posteli se otočím na druhou stranu a můj žaludek teda není moc šťasnej že jsem to udělala. Tím že mi je špatně otočím se na druhou stranu, ale než se nadechnu tak vystřelím z postele a jdu rovnou k záchodu kde vyprázdním svůj celý žaludek. Spláchnu a vypláchnu si pusu a rovnou si i vyčistím zuby. Když se vrátím do pokoje Harry sedí a kouká na mě.,, V pohodě? Nejsi nemocná"řekne ustaraně a šáhne mi hned na čelo když si sednu na postel vedle něj.,, Jo jen jsem asi něco snědla" řeknu a blbě se usměju. Opět si lehnu protože nechci vstávat když je sobota. Harry pořád sedí a tak mu chytnu ruku a ztáhnu ho ke mně zpátky. On se usměje a rád si lehne ke mně. Lehnu si pořádně k němu a obejmu ho. On udělá to samé. Zavřu oči a snažín se usnout, ale marně. ,, Co budem dnes dělat"řekne Harry a já nic neříkám. Dělám jako že spím. Nechce se mi mluvit. Hlavně nevím co budem dneska dělat.
,, Cass vím že nespíš"řekne a já otevřu oči a kouknu se na něj.,, Nevím co budem dělat" řeknu opět zavřu oči a hlavu zabořím do jeho ramene.,, Jak nevíš"
,, Nevím. Tak řekni ty",, Já bych si pustil film"řekne a trošku se pootočí a tím mi zničí moje pohodlí. Já se taky otočím a lehnu si víc k němu.,, Co je"řekne a kouká se na mě jak se k němu mačkám
,, Co by"řeknu a mám zavřený oči,, Nic jen že se tak mačkáš" řekne a já si sednu
,, Nemůžu"řeknu hned a rovnou vstanu a jdu do šatny.,, Kurva. Můžeš jen že ty to moc často neděláš tak se ptám" řekne a jde za mnou. Já se k němu otočím zády a sundám si jeho tričko a vezmu si svý a k tomu tepláky.,, Cass mluv se mnou je vše v pohodě "řekne a chytne mě okolo pasu ze zadu. Hlavu si opře o moje rameno a čeká na odpověď. Já chytnu jeho ruce a řeknu,, Jo je. Jen jsem chtěla být s tebou" a je to pravda. Nemám proč lhát.
,, Dobře"řekne a dá mi pusu na tvář a jde pryč. Já se otočím a jdu za ním. Harry si jen natáhne tepláky a jde dolů. Já jdu teda za ním. Já si hned sednu na gauč, ale Harry zamíří do kuchyně.,, Co si dáš" řekne, ale já nemám ani pomyšlení na jídlo,, Nic"řeknu a pořádně se uvelebím a zapnu televizi.,, Co si pustíme"řeknu a projíždím filmy na Netfilxu.,, Nevím třeba Piráti z Karibiku "řekne a já hned řeknu,, Ne" a opět se na něj koukám jak přemýšlí a dělá si chleba.,, Tak Avatar" řekne a usměje se,, Ne"řeknu opět,, No tak já nevím když ty nic nechceš"řekne a jde s talířem a hrnkem ke mně.,, Na tady máš aspoň čaj"řekne opět a já se jen usměju a napiju se,, Souhlasila si že budem koukat na film, ale když na každej řekneš ne, tak můžem koukat tak na pěkný hovno"řekne a kousne si. Já opět projíždím výběr filmu.,, Jumanji"řeknu když mi to tam padne do oka. Harry mykne rameny že mu je to jedno. A tak já to tam pouštím. Kouknu se na Harryho vedle sebe jak se cpe. A docela mám chuť. A tak otevřu pusu ať mi taky dá. Kousnu si a už sleduju film.,, Neříkala si že nic nechceš" řekne a zasměje se,, Chuť je chuť"

Po půl hodině koukání už mám hlad a tak si jdu něco udělat. Harrymu začne zvonit telefon a tak stopne film a zvedne to. Já samozřejmě začnu poslouchat, ale marně když se zvedne a jde pryč. Sakra jak mám jako poslouchat. No nic. Dodělám si jídlo a jdu si sednout. Začnu jíst a čekám než to pustím. Budu hodná. Po chvilce přijde Harry. Smutnej a nejspíš i nasranej. Položím si jídlo a zeptám se ho,, Co se stalo",, Nic jen musím domu. Zítra ti vše vysvětlím" řekne jemným hlasem, kterej jsem ještě neslyšela,, Dobře. Tak ahoj" řeknu a Harry mi dá jen pusu a jde pryč. Já pouštím film a dám se opět do svého jídla. Nevydržím, ale dlouho a opět vyběhnu k záchodu. To snad není ani pravda. Nemůžu být těhotná ne teď. Kurva nemám ani test abych se ujistila. Do píči.

Cassidy:
Čau Liame nechceš přijít

Napíšu protože to potřebuju někomu říct. Je to poprvý komu se takhle svěřuju a je to zvláštní pocit, ale dobrej aspoň tu tíhu nenesu jen já. A hlavně mu píšu protože tu nechci bejt sama.

Liam:
Jasně

Napíše a tak jen čekám kdy dorazí. Abych se nenudila opět si pustím film. Dobrej film, ale když tu jsem sama tak mě to moc nebaví. Po chvilce se po baráku rozlehne zvonek a tak jdu otevřít.
,, Čus"řeknu když hned otevřu,, Čau" řekne a vejde do vnitř. Sundá si boty a bundu. ,, Kde máš Harryho"zeptá se a sedne si na gauč,, Musel jet domu. Prej mi to řekne zítra"řeknu a taky si sednu.
,, Takže tu nechceš být sama" řekne a usměje se,, To taky, ale musím ti něco říct. Jsi jedinej komu veřím"řeknu a přesvědčuju se abych mu to řekla,, Tak dělej"řekne a kouká na mě,, Asi jsem těhotná"řeknu a koukám na něj. Jeho úsměv zmizí a nahradí ho zmatený a šokovaný výraz.,,Si děláš prdel "řekne a opře se,, Ne. Nejsem si jistá, ale ráno jsem zvracela a když jsem se teď najedla tak jsem taky zvracela hned"řeknu a hraju si s vlasy,, Liame řekni kurva něco"řeknu hned když nic neříká a jen kouká,, Nemám slov. Sakra ty jsi těhotná" řekne a uchechtne se,, Možná"dodám
,, Tak to poznáš ne. Třeba že si neměla to"řekne a jen zvednu jedno obočí že nevím co mele,, No ty holčičí věci"řekne a já si to hned uvědomím. Sakra kdy jsem to měla naposled. Sakra mám spoždění.
,, To je jasný jsem v tom. To je v prdeli" řeknu a rychle se zvednu,, Vždyť se nic neděje. No tak si těhotná. Budeš mamča" řekne a blbě se usměje. Já na něj vrhnu vražednej pohled. ,, Liame to není vtipný nechci bejt máma. A nic se neděje? Teď budu mít zkurvenej celej život"řeknu a udělám pár kroků k oknu.,, No tak si v pondělí zajdeš k doktorovi a uvidíš. Třeba si jen nemocná"řekne a já se jen trošku uklidním.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat