13

26 2 0
                                    

Pov Harry
Kurva proč odešla. Myslel jsem že si konečně zašukám. Proč tak vyváděla. Zničeho nic řekla že půjde. Tak jsem to moc nepobral. Asi se jí půjdu omluvit za mámu. I když je asi jedna tak prostě půjdu. Nasednu do auta a vyrážím.

Klepu, ale nikdo neotevírá kupodivu. Zkusím zazvonit a to už otevře rozzuřený táta.,, Dobrý večer pane Millere je Cassidy doma",, Ahoj Harry není šla na nějakou párty"řekne nasraně a unaveně.,, Omlouvám se že jsem vás vzbudil",, To je dobrý, ale teď už běž" řekne a zavře dveře. No to jsem toho zjistil. Kde kurva je. Vezmu telefon a zavolám. Jak jinak mi to nezvedla. Sednu tedy do auta a vyjedu. Koukám se okolo jestli někde nejde nebo nesedí. Ale nikde nikdo. Jak kdyby se všichni vypařili. No nečekaně když je jedna. Harry přemýšlej kurva.,, Cassidy"zařvu a koukám se dál. Cinkne mi telefon a tak zastavím u krajnice a kouknu se. Instagram co kdo tam dal. Rozkliknu ho a objeví se mi fotka na, který je Cassidy a ukazuje fakáče. Je ožralá ještě víc než minule. U koho to kurva je. Kouknu se do popisku. Britney. Kdo to kurva je. Popojedu dolů a jsou tady komentáře. Jo je ty adrese. Hodím telefon na sedačku a jedu.

Vejdu do vnitř kde se ozývá hlasitá hudba. Rozhlížím se, ale nikde ji nevidím. Jdu tedy do kuchyně. Sedí na lince a olizuje se s nějakým týpkem. Tak to teda ne. Čelist se mi napne a dlaně stisknu. Strčím ho a on tím že má v sobě dost alkoholu spadne. ,, Co děláš ty kreténe"vyjede na mě pořád ze země. Cassidy chytnu za ruku a táhnu jí pryč.
Škubne sebou a tím se vymaní s mýho sevření.,, Harry nech mě bejt. Bavila jsem se dokud si ty nepřišel"řekne a skoro se neudrží na nohou,, Myslím že si toho měla dost" řeknu přes zuby. Musím se udržet abych tu neřval.,,Myslím že já vím kdy mám dost a teď to opravdu není"řekne a ukazuje na mě prstem
,, Ona se bavila a se mnou"řekne ten dement, kterýho jsem strčil,, Vypadni než ti rozbiju hubu"řeknu a opět se koukám na Cassidy,, Tak pojď"řekne a strčí do mě. To už se, ale neudržím a dám mu přímo do nosu. Dvakrát šlápne do zadu a pak spadne. Cassidy se na mě naštvaně koukne a otočí se.,, Ne ty jdeš se mnou" řeknu chytnu jí okolo pasu a přitáhnu si ji opět ke mně. Otočím jí a hodím si jí přes rameno.,, Harry pusť mě" řekne a bouchá mě do zad. To, ale nevnímám a jdu dál.,, Pusť mě kurva"řekne opět a teď přidá i nohy. Chytnu jí pevně nohy.
Pustím jí na chodník kde mám i auto.,, Jsi ten největší kretén že to není ani možný" řve a opět mává rukami. Otevřu dveře a řeknu,, Nasedej",, Naser si"řekne a rozejde se já jí,ale pevně chytnu ruku
,, Řekl jsem to v klidu a ještě jednou řeknu na sedni do toho zkurvenýho auta"řeknu a držím jí ruku,, Nech mě bejt. Nejsi žádnej můj kluk abych tě posloucha"vyjekne na mě a už nemám trpělivost. Opět jí přitáhnu a strčím jí do auta. Rychle zavřu dveře. Rychle jdu okolo auta a nasednu si. Nakloním se a připoutám jí.

Stojím u jejího domu.,, Kde máš klíče "řeknu a koukám se na ní,, Nemám" řekne. To je teda dobrý teď stejně pojedem ke mně od kud utekla. Snad nebude hlučná a nevzbudí mámu. Ale jí by to stejnak bylo u prdele. Vystoupím a čekám než vyleze i ona, ale ona se ani nehne. Ty vole to si dělá prdel. Otevřu dveře, odpoutání jí a pomůžu jí vylézt.
,, To zvládnu sama"řekne a chce jít sama, ale jak jí vidím jak se kroutí, tak jí přidržím a jdu. Odemknu a ona se začne smát.,, Drž hubu" řeknu jí, ale ona se pořád směje. Volnou rukou jí zakryju pusu a tím i přestala. Vyjdeme docela v pohodě na horu. Rychle zavřu dveře a jí posadím na postel. Ta se, ale zvedne a vrhne se na mě. Bral bych kdyby nebyla opilá.,, Nechceš to"řeknu a odtáhnu se
,, Ale jo chci si zašukat"řekne a opět se na mě vrhne. Já jí, ale chytnu. Jo já chci taky šukat, ale tohle jí nemůžu udělat. Je to jedinej člověk, který mě za celý život bere takový jaký jsem a tak si to nechci zkurvit. Nechci aby se semnou nebavila a nenáviděla mě. Kurva proč je opilá. Kurva.,, Cassidy. Fakt to nechceš. Budeš toho akorát litovat a to přeci nechceš"

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat