Sedím na gauči a přemýšlím co se stalo. Nemůžu tomu uveřit. Jak se to stalo tak rychle. Moc dlouho nám to nevydrželo. Týden asi. Kurva, ale ta fotka byla taková divná. Sakra. Rychle na ní najedu a začnu na ní koukat. A až teď si všímám toho že to je stará fotka. Nemá prstýnek, kratší vlasy a tak dále. Proč jsem si toho nevšimla dřív? No to je jedno, ale co když ho nechám. Jsem zvědavá. Budu ho aspoň týden trápit né. A nebo to taky nevydržím a nechám to bejt. Po celým baráku se rozlehlé zvonek a já se leknu. Je to divný bejt v tomhle baráku sám. Zvonek slyším po druhý a po té hned bouchání do dveří. Harry jak jinak. Otevřu tedy dveře. Jo je to on.,, Co chceš" řeknu hnusně a držím dveře. Zatím se držím. Hlavně abych to vydržela. ,, Cassi kurva já jsem tě nepodvedl" řekne tak divně. Jsme z něho zmatená. Je nasranej nebo smutnej nebo úplné něco jinýho.
,, Jak ti mám veřit"řeknu hned. On, ale nic neříká a tak začnu já,, Ojel si snad všechny holky proč né tuhle a zrovna v pátek",, Cassidy vážně si myslíš že bych s ní šukal když jsme tam byl s tebou",, Já tě ani pořádně neznám nevím čeho si schopnej"řeknu a to už jsem asi trošku přehnala. Já jsem idiot.Harry sklopí hlavu a opět se koukne na mě. Má skleněný oči. Né to jsem neudělala.
,, Udělal bych to kdybych tam nebyl s tebou. Kdyby si nebyla moje holka"řekne a jedna slza mu teče po tváři. Kurva tohle jsem nechtěla. Rychle mu jí setřu a řeknu,, Nebreč kurva"řeknu a obejmu ho. Pevně ho chytnu okolo krku a jeho ruce cítím okolo svýho pasu.,, Stačilo mi kdyby si řekl že ta fotka je stará"řeknu mu do ramene,, To by si mi stejnak neveřila"řekne a já se odtáhnu,, Já jsme čekala zrovna na to"z půlky jsme čekala na to z tý druhý jsem ho chtěla podráždit.,, Když si byla na vojně tak jsem se ze Zaynem vsadil že nezbalím tu holku"řekne smutně,, No, ale to pořád nevysvětluje ty vlasy" řeknu,to mi pořád nejde do hlavy,, Když řekl že mi chce něco říct. Tak jen chtěl že tam má nějakou holku, která by mě chtěla. Prej že klidně zaplatí. Já se s ním začal hádat že nejsem žádnej kurevník a tak jsem se tam začal s ním prát"řekne no myslím si že kurevník trošku byl. Si teda myslím.
,, Miluju tě kurva nikdy bych tě nepodvedl" řekne opět docela potichu. Já mu opět setřu slzy a usměju se na něj.
,, Taky tě miluju"řeknu znovu ho obejmu. Pořád jak trubky stojíme ve dveřích a tak začnu couvat aby jsme byli ve vnitř.
,, Počkej ty si věděla že ta fotka je stará" řekne a narovná se,, Zjistila jsem to pár minut než si přišel"řeknu a kurva to jsem si posrala ještě víc,, Takže ty si to věděla a stejnak si říkala ty věci"řekne opět naštvaně nebo smutně.,, Promiň přehnala jsem to. Nevím proč jsem to udělala asi aby si taky trpěl"řeknu a opět začnu mluvit,, Nechtěla jsem být tak zlá"řeknu a je mi to kurva líto,, Proč by si to dělala"řekne už spíš naštvaně,, Já...Já nevím asi jsem to chtěla"řeknu,, Asi jsem opravdu chtěla aby si se cítíl stejně tak jako já tak strašně na hovno"řeknu a chodím sem a tam ani nevím proč asi jsem nervózní,, Ale přehnala jsem to a to hodně. Nejde to jen tak zastavit. Vždy jsem se chovala jako svině a jen tak se to asi nezmění"řeknu a jsem ještě víc nervózní to se mi jen tak nestává. Když, ale jo tak mluvím a mluvím a začnu mlejt sračky.,, Cassidy to je dobrý zasloužil jsem si to"řekne, ale já pořád chodím sem a tam,, Ne není to dobrý a ani sis to nezasloužil. Já jsem taková kráva"řeknu a zvednu ruce do vzduchu a zase je pustím.,, Tohle se mi nestává často. Jsem nervózní a už teď vím že mleju sračky"
,, Tak přestaň ",, Já to jen tak nezastavím. Je to na hovno. Nechtěla jsem to říct moc se omlouvám. Omlouvám se za to že nejsem taková jakou si mě představuješ",, Cassidy přestaň"řekne a zasměje se,, To není vtipný Harry"řeknu a zastavím se aspoň jsem se zastavila.
,, Tohle se mi vždy dělo když jsem byla malá a byla jsem po škole. Nějak jsem to rodičům musela říct no a tak to vždy dopadlo špatně. Řekla jsem jim i to co jsem nechtěla"řeknu a Harry se jen usmívá a poslouchá,, Dneska jsem flákla Jacka",, Viděl jsem. Minule dostal skříňkou" a já se usměju,, Harry dělej něco už mě nebaví takhle mluvit. Vše ti vy kecám",, Mě to nevadí",, Harry až začnu bude ti to vadit"řeknu a Harry se přestane smát a chytí mi tváře. Jeho rty se srazí s těma mýma. Kousnu ho do spodního rtů abych se mohla dostat do jeho úst. Moc často to nedělám. Otrhnu se od něho z nedostatku kyslíku.
,, Promiň. A chápu jestli si na mě naštvanej"řeknu potichu a koukám na něj,, To je dobrý. Už si mi řekla i horší věci"a blbě se usměje,, Jo řekla, ale to si mě nenáviděl",, Proč si tak jistá",, Já tě taky neměla ráda. A taky to tak vypadalo",, Tak to máš kurva špatně. Nechtěl jsem aby si to věděla a proto jsem dělal to co jsem dělal. Pak jsem toho kurva litoval",, Počkej ty si mě měl rád už dávno",, Jo. Byl jsem v prdeli když si odjela na tu zkurvenou vojenskou školu. A teď ti to tady říkám a je to trapný"
,, Není to trapný je to roztomilý"řeknu a usměju se. Teď znim jak nějaká pipka.
,, Teď mluvíš"nedořekne to a já mu do toho skočím,, Já vím"řekmu a on se uchechtne,, Chceš taky abych řekla něco trapnýho? "řeknu ,, Jo"řekne hned. No to je super co já mu teď řeknu. ,, Tak to že jsem tě měla ráda ještě před tím než jsem odjela",, Do Irska? ",, Ne na vojenskou školu" řeknu a koukám na něj asi je překvapenej.,, Počkej vážně? "řekne a kouká,, Jo docela mi ublížilo když jsem tě viděla na tý párty" řeknu a sklopím hlavu. To bylo bodnutí do zad. Nevěděla jsem že byl schopnej něčeho takovýho.
,, Cass"řekne smutně,, Neřeš to. Nechci se dloubat v minulosti"řeknu a jdu si sednout na gauč abych tu nestála jak trubka. ,, Nechtěl jsem na tebe myslet proto jsem to udělal. Nevěděl jsem že je to oboustraný "řekne když už sedí v křesle a kouká na mě,, A proto si mi řekl děvka když si zjistit že jsem spala se Zaynem"řeknu hned,, Ty si mi řekla že jsem kurevník",, Ano řekla protože sis do cizího baráku přivedl děvku"řeknu hned,, Cass sakra byl jsem nasranej že si s ním spala",, Neměl si proč",, Neměl jo? Měl jsem tě rád a nemohl jsem překousnout že šukáš jiný než mě"zvýší trošku hlas, ale pořád neřve. Chvilku čekám než něco řeknu a barákem se ozve zvonek. Zvednu se a řeknu
,, Nápodobně" ,, Cassidy Millerová přestaň"zahouká z obýváku a já se pousměju. Už mu to nemám za zlý asi.
,, Čau"řeknu Liamovi a obejmu ho
,, Čau"řekne a taky mě obejme. Po chvilce citím na svých bocích velký ruce, který patří Harrymu. Liam se zmateně koukne na něj a pak na mě.,, Čau"řekne potichu Liam,, Čus"řekne Harry docela v pohodě což se divím. On a v klidu. To mi nejde do hlavy.,, Můžem teda vyrazit"řekne Liam nervózně. On se ho kurva bojí.,, Jasně" řeknu a vezmu si klíče,, Kam jdeš"řekne Harry a otočí si mě abych se na něj koukala,, Ven"řeknu a i s Harrym vyjdu ven a já zamknu.,, Pak ti napíšu"řeknu a dám mu pusu,, Mě je to jedno"řekne hnusně a odejde. Co mu je. Ach jo. Žárlí jak něco. Já bych taky žárlila kdyby šel ven s nějakou holkou. Docela bych se přemlouval abych ho pustila. Vyrazíme teda k autu.,, Kurva kde si vzal Pontiac Firebird"řeknu a koukám na něj. Je fakt hezký.,, Táta někde sehnal a ani nechci vědět kde to vzal"řekne popravdě a Liam si hned sedne. Sednu si teda k němu a koukám se na ty čevěný kožený sedačky a celkově vše v červeném.,, Šesti nebo osmi válec"řeknu hned a koukám se na to všechno,, Osmi"řekne a já jen zakývám hlavou. Když nastartuje slyším dost dobrej zvuk.,, Neříkala si že je bejvalej" řekne a já se vrátím do reality,, Jo jen mi vše vysvětli o tom že to byla stará fotka" řeknu hned,, Aha. Takže jedem do kina" řekne další otázku,, Jo" souhlasím a tak vyrazí.
ČTEŠ
Problémové lidi (H.S.)
FanfictionCassidy dcera bohatého podnikatele. Ve škole nedělá nic jiného než, že se pere. Kamarádů moc nemá, spíše žádné. Jediná naděje v jejím životě byl doteď její malý bratr Ben. To se, ale změní, když se do stejné ulice přestěhuje Harry. Na povrch namyšle...