10

31 2 0
                                    

Je další ráno a já s tátou sedíme v autě na cestě do školy. Vystoupím a táta ovšem taky. Všichni na nás koukají. Chci jim něco říct, ale když je tu táta nechám to být. Začne klepat na kancelář ředitele. Ozve se tichý dále a tak já i táta jdeme do vnitř.,, Dobrý den"řeken ředitel,, Dobrý den. Můžete mi vysvětlit proč moje dcera je měsíc po škole za to že jí nějaká holka zmlátila. Nemělo by to být snad na opak"řekne ze zvýšeným hlasem,, To je nějaký omyl"řekne a dělá jak kdyby nevěděl o čem mluví,, Ne není. Ještě byl po škole Styles za to že jí strčil aby mě nechala"řeknu a on moc dobře ví,, Jo dobře. Tak jste poškole jen ten jeden měsíc"řekne nervózně a táta odchází a já taky,, To je sráč"řeknu tátovi,, Je nehoráznej. Kdyby zase něco tak řekni. A promiň za tu facku",, Dobrý. Tak čus"
,, Čau"řekne a odchází,, Co čumíte" řeknu a odcházím ke svý skříňce

Jak jinak sedím ve své lavici a Harry ve svý. On je horší jak já. On tu prostě nemusí být a stejně druhý den někoho zbije. Pořád mě provokuje a šťouchá do mě. No tak uděláme něco. Vezmu telefon a začnu mu volat. Začne mu zvonit telefon.,, Styles, telefon"řekne a já to típnu. Vypnu si vyzvánění a telefon uklidím. Když jde zpět je docela naštvaný. Ale já se samozřejmě směju.
,, Nemáš provokovat"řeknu a dál kreslím. Samozřejmě znovu jeho obličej, ale ze předu. Jeho obličej mě baví kreslit. Hlavně mu musím nakreslit jeho ďolíčky když se směje. Ďolíčky mi ukáže jen když se opravdu směje. Což je třeba když mě provokuje. Tak strašně mě sere, ale stejnak ho budu kreslit.,, Co teď mám jako dělat" řekne naštvaně,, Mě je to jedno"řeknu a pořád kreslím,, Co kreslíš",, Co tě to zajímá",, Tak mi dej aspoň papír"řekne a to mě překvapí. On taky kreslí. Vytrhnout tedy papír a dám mu ho. Vezme si propisku a začne tam něco čmárat.,, Ty kreslíš jo"zeptám se a koukám se na něj,, Jo"řekne a koukne se na mě,, Nečum tak"řekne a tak se hned otočím.

,, Můžete jít"řekne a já rychle vyjdu ze třídy. Udělám přesně to co on udělal mně. Vidím už jak jde tak na poslední chvíli mu tam strčím nohu. On samozřejmě padá na zem a já se začnu smát.,, To je pěkně trapný"řekne přes zuby a zvedne se,, Pro mě ne"řeknu a pořád se směju. Tím že se směju, tak nevnímám a on do mě strčí. Já jako dement se neudržím a padám. Pořád se, ale směju. ,, Vstávej"řekne Harry. Takže on mě strčí a teď abych vstala. Přestanu se tedy smát a vstanu.

Vím je to krátký, ale snad to nevadí.
Doufám že se vám to líbí.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat