18

29 2 0
                                    

Pov Cassidy
(Červen)
Už mám skoro všechny. Kromě toho jednoho, kterýmu chci dát pořádně. Ten jedinej, který mě pořád sere a nechce přestat. Tak teď uvidí jaká dokážu být. Všechny jsem zbila když jsme byli sami, ale teď. Teď musím před všema.
,, Masone. Natáčej mi to. Musím si to pak pustit"řeknu a dám mu svůj telefon. On na mě jen mrkne a usměje se.,, Cole jsi na řadě"zařvu na něj když už leží,, Co to meleš",, Jsi na řadě. Jako všichni ostatní teď si ty"řeknu a on si stoupne. Chytne mě za mojí uniformu a přimáčkne mě ke zdi. Já se začnu smát. On se napřáhne, ale já uhnu tak dá pěst do zdi. Teď ho chytím a dám mu kolínko do mezikroku. Odstoupím a chytnu ho za vlasy. A teď hezky velký náraz do zdi.,, Au. To muselo bolet"řeknu ironicky a odtáhnu ho. Pořád ho držím a tak mu kolínkem dám ještě dvě rány do nosu. Schodím ho na zem a sednu si na něj obkročmo. Dám mu dvě pěstí.,, Máš nějak křivej nos"řeknu a tak mu dám pěstí druhou rukou abych mu ho srovnala. Slezu z něj a řeknu,, Já hraju box se mnou si nezahrávej"on už skoro brečí, ale asi to dal. Kluci k němu přijdou a to už se otáčím k mému kamarádovi, který natáčí.,, Konec" řeknu a zasměju se. On mi jen podá telefon a řekne
,, No do prdele ty si mu dala"a taky se zasměje. Jdeme ven kde je kupodivu ještě světlo. ,, Musíme udělat fotku"řeknu a vytáhnu telefon. Dám mu ho aby nás vyfotil. Ruce si dám na jeho rameno a usměju se. ,, Ta je dobrá"řeknu a hned si jí dám na tapetu a na instagram.,, Máš insta abych tě označila",, Nemám"řekne, dobře takže žádný označení.

Pov Harry
Sedím na gauči. Protože mí rodiče to chtěli abych byl s nima. Takový hovna nesnáším když si myslí že takhle vypadá šťastná rodina. Tak se kurva pletou.,, A co Cassidy"řekne máma a já se na ní kouknu jestli to myslí vážně.,, Co s ní jako"řeknu hnusně,, Nebuď hnusnej, máma se jen zeptala" řekne hned můj tatík,, Je na vojenský škole už dost dlouho"řeknu a opět se koukám do telefonu. ,, To jsem nevěděla",, Jasně že si to nevěděla"řeknu a zasměju se,, Jako to že si nevěděla proč jsem pořád po škole nebo proč tu byli policajti. Nic nevíte proč? Protože se kurva neptáte jak mi je"zařvu na ní. Zvednu se a jdu na horu. Zabouchnu dveře a oči mi sjedou na obrázek jí. Kurva co to je. To jsou pojebaný city. Lehnu si na postel a otevřu instagram. Hned jako nový přispěvěk.
,, Cassidy"řeknu a rychle se zvednu do sedu. Co to kurva. Prohlídnu si jí. Kdo to sakra je. Ale má ten šátek. Klouby má hezky zřízený. Co to má na tom obočí. Přiblížim si jí. To je jasný, jí tam mlátí a ona je. Ale na tý fotce vypadá šťastně.

Harry:
Sluší ti to

Posláno. Hej tak proč jsem tak hodnej. Proč, ale neodepisuje. Snad jsem neudělal něco.

Cassidy:
Dík

Harry:
Co to máš s rukou

Cassidy:
Ty si kurva všímavej

Co jím mám napsat že si tady její fotku prohlížím a zkoumám vše co je možný.

Cassidy:
Zbila jsem jednoho kreténa

Harry:
Dobře mu tak

Vážně ani nevíš kvůli čemu to bylo.

Harry:
Můžem zavolat?

Snad napíše jo. Potřebuju jí slyšet. Začne mi zvonit. Cassidy. Ta se rychle rozhodla.
,, Ahoj"řekne,, Ahoj"řeknu a slyším hluk od ní. ,, Můžete chvilku držet tu hubu. Vy jste fakt dementi"řve na něj a já se usměju,, Promiň. Oni musí provokat vždy když volám"řekne a já nevím co říct,, Jsi tam",, Jo promiň. Jen jsem se zamyslel. A proč si ho vůbec zbila",, To byla odplata" řekne a za co kurva. Jsem to říkal,, Za co odplata"řeknu jak kdybych nevěděl za co to je.,, Za co asi dělám odplaty Harry" řekne a zasměje se,, Musel jsem se ujistit"řeknu a zasměju se,, A co dobrý"
,, Jde to, ale už nemůžu dělat píčoviny" řekne a zasměje se,, No a já jich dělám až moc",, Beze mě jako",, Bohužel nudím se. A taky, říďa mě chce vyhodit"řeknu aniž bych chtěl,, Proč to děláš Harry"řekne a její hlas zní smutně,, Nevím. Asi že jedinej člověk, kterej mě bral odjel"co to zase melu. Proč to kurva říkám. Idiot.
,, Harry"řekne asi smutně fakt se v jejích pocitech nevyznám.,, V únoru budu zpět. Musíš to dát. Pro mě je to taky těžký být tady"řekne,, Já vím, ale lituju toho že jsme dělali ten vlak",, Proč byla to sranda",, Protože tě to dostalo tam kde si teď",, Co to meleš. To byla ta bitka. Ta zkurvená Olivie "řekne hnusně. Myslím že to bylo vše moc. ,, Přestoupila na jinou školu",, To si děláš prdel. Tak to ne"řekne a začne se smát,, Co tu děláte. Už je dávno večerka"zařve na ní někdo,, Ano pane. Moc se omlouvám"řekne,, Harry budu muset končit"řekne potichu. Myslím že byla venku a někdo jí slyšel.
,, Jasně tak zatím ahoj a drž se"
,, Nábodobně čau"řekne a típne to. To jsem potřeboval slyšet její hlas. Dveře do mýho pokoje se rozletí.,, Neumíš klepat" řeknu hnusně a koukám se do telefonu
,, Už se zklidni a to honem rychle"zařve na mě táta a tak dávám telefon pryč a koukám na něj.,, My tu nejsme od toho aby si na nás řval a nebo byl neustále nasranej",, Ano vím, ale zájem o mě taky nemáte"řeknu arogantně,, Máme"řekne, tak když říká že maj tak ho vyzkoušíme
,, Když teda máte tak proč tu byla policie" řeknu a koukám na něj, ale nic z něj nevypadne,, A mlčíš. Proč mě chce ředitel vyhodit"řeknu a on se zmateně kouká,, A zase nevíš. Nic nevíš a máma taky",, Harry proč tě chce vyhodit",, To není teď podstatný. Nic o mě nevíte. Jedinej kdo věděl byla Ema"řeknu a už se my mlží pohled. Rozmrkám to a koukám na něj. On nic neříká a odchází. Jako vážně? Prvně na mě řve a teď odchází.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat