21

27 4 0
                                    

Pár dní uteklo a já nebyla ani po škole. Dnes je pátek a já po dlouhý době jsem na dobrý párty. A užívám si to jen jak to jde. Asi k němu něco cítím. Ale on asi ne. Vypadá tak že mu je vše u píči. Už jsem trošku mimo a potřebuju najít záchod v tomhle baráku. První dveře nic, druhý nic. Třetí o kurva. Počkej co jsem to viděla. To byl Harry. Tak ten určitě nic necítí. Dobře no. Jako by nic a já už nepotřebuju na záchod, ale potřebuju nikoho abych se s ním vyspala. Sejdu schody dolů a koukám se po nějakým dobrým kousku. A bingo. U stolu s alkoholem a docela i hezkej. ,, Ahoj fešáku" řeknu a usměju se,, Ahoj" řekne a usměje se ,, Nechceš zajít na horu" řeknu a chytnu ho za ruku,, Jasně"a ruku my taky chytne. Jdeme do schodů a on se mě zeptá,, Jak pak se jmenuješ",, Cassidy" řeknu a otočím se na něj. Jeho usměv se ještě zvětší. Jeho jméno mě fakt nezajímá a tak se neptám. Vejdem do jednoho pokoje a zamknem. Radši nechci aby nás tu někdo chytil. Otočím se na něj a vrhnu se na jeho rty. Jednu ruku mi dá okolo pasu. Druhou sjede na zadek a sevře ho. Vzdychnu mu do úst. V líbání nepřestáváme a já mu stáhnu tričko. On udělá to samé s mým. Ani ne mrknu a my spolu ležíme nahý v posteli.,, Můžu" řekne a usměje se. Já jen kývnu a on ho do mě zasune. A moje ústa vydaj další vzdych. Přiráží do mě a oba rychle dýcháme. Po dalších minutách zrychlí a řekne,, Už"padne na mě celým tělem a slyším jen jeho zrychlený dech.

Oba se rychle oblíknem a vycházíme z pokoje. Jdu za ním po schodech a já si všimnu Harryho. A pan neznámý taky. Já jdu, ale opodál pro další alkohol.,, Byla fakt dobrá"řekne a Harry se na něj jen kouká a vypadá docela naštvaně nemá proč.,, To máš, ale smůlu že jsem byl první co"řekne a směje se na něj,, Děláš si prdel Zayne"řekne a strčí do něj. Na rvačky fakt nemám náladu. Vypiju svůj obsah kelímku a odcházím.,, Stůj"zařve Harry na mě když už jsem venku. Otočím se na něj a koukám co se bude dít.
,, Proč"řekne hnusně,, Proč ne"řeknu taky hnusně chci jít, ale on řekne,, Ty si fakt jen děvka, která se vyspí s každým ani se nedivím že tě nikdo nebere vážně" řekne a já se na něj otočím. To mě teda za bolelo. Po tváři mi steče jedna slza a tak si jí rychle setřu. Tohle jsem nečekal. Beze slova odcházím pryč. Hlavně že na mě řve přitom bych se na to mohla ptát stejně. A proč ho to tak naštvalo když ani spolu nejsme.

Víkend byl pěkně na hovno. Nic se tak nějak nestalo. Jen jsen ležela a žrala. Jak kdyby jsme se rozešli. Ale my jsme spolu ani nebyli. A nejlepší je to že hned první hodinu mám s ním.,, Takže třído. Uděláte referát ve dvojicích"řekne a já se zhrozila.,, Millerová a Styles"řekne jak kdyby věděla že ho nenávidím a udělal to na schvál,, Pane učiteli nemůžu být s někým jiným nebo sama"řeknu a Harry mě jen propaluje pohledem,, Ne už jsem to řekl"řekne. Super fakt jo. Hlavu položím na lavici a čekám než zazvoní. Mezi náma je to pěkně divný. Pořád na mě kouká a to se mi vůbec nelíbí.
,, Všichni rozumíme. Přiští pondělí pět stránek je mi jedno na co to bude. Hlavně ať je to z dějin"řekne poslední věty než zazvoní a já vypadnu ze třídy a uteču daleko od něj. Jdu do skřínky a nemůžu najít učebnici. Začnu tam vztekle hrabat.,, Cassi můžem si promluvit?" řekne smutným hlasem a ještě k tomu mi řekl Cassi. Od kdy mi tak kurva říká.,, Ne. Proč by jsme měli mluvit. Jsem přece děvka" řeknu a pořád se naštvaně hrabu ve skříňce,, Promiň že jsem to řekl",, Na tví omluvy seru"řeknu vytáhnu ztracenou učebnici a zavřu skřínku.

Problémové lidi (H.S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat