4, ÚTĚK Z OSTROVA A WILL TURNER

124 7 1
                                    

Pohled Lucky

Strašně mě bolí hlava! Tradice v tomhle světě. Otevřu oči a zjistím, že jsem v kleci z kostí a ta je nad velkou propastí. Je tu se mnou i část posádky a neznamý muž. Gibbs si všimne, že se na něj dívám a usměje se: ,, Báli jsme se, že už se neprobudíš."
,, Kde to jsme?"
,, Domorodci nás zavřeli do klecí," řekl neznámý, ,, chcou nás sníst později. Z Jacka udělali náčelníka."
,, A ty jsi kdo?"
,, Will Turner," odpověděl a podal mi ruku.
,, Lucie Pevensiová. Jak jsi to myslel s tím náčelníkem?"
Gibbs mu odpověděl rychleji.
,, Pelegostové si myslej, že Jack je bůh v lidský podobě. Chtějí ho osvobodit. Upečou ho a sežerou," všichni ztuhli, ,, Jackův život zkončí, až utichnou bubny."
Bála jsem se o Jacka. Will se zamyslel a rozhlédl se kolem sebe. Pak započal jeho plán útěku. Sama bych to nevymyslela lépe. Musím uznat, že to mohlo být horší. Snažili jsme se rozhoupat klec a to samé dělal zbytek posádky ve vedlejší kleci. Stále jsem myslela na Jacka a poslouchala bubny.

Konečně jsme se zachytili trávy a kořenů na okraji propasti.
,, Teď pomalu nahoru," zavelel Will. Provlékli jsme nohy mezerami v kleci a šli jsme nahoru.
,, Šest chlapů na hoře stačí," ozval se černoch z vedlejší klece. Pak se zarazil a my též. Čeho jsem se nejvíce bála se stalo. Bubny nebyli slyšet. Pak se nad námi objevil domorodec.
,, Stát," sykla jsem a všichni zůstali tak jak byli. Bohužel, ten černoch se rozhodl, že jejich klec bude u lodě první a lezli na horu. Jejich ústa cukala zadržovaným smíchem. Kdybych mohla tak jim jednu vrazím. Pak se to stalo. Ten, kdo jim "velel" chytl hada místo větve. Začali křičet jako slečinky a  pustili se. Lano to nevydržela a oni padali do hlubin propasti. Zavřela jsem oči a zatnula zuby.

Domorodec si nás všiml a běžel to oznámit kamarádům.
,, Rychle nahoru," zařval Will. Hned jsme ho poslechli. Bylo to obtížné, ale dostali jsme se na kraj propasti.
,, Musíme přeseknout lana, hledejte ostré věci," řekla jsem směrem k Cottonovi a ostatním. Will jako první našel kámen a hned začal přesekávat lana. Pak se přidal Marty a Cotton. Nakonec i já. Hned jsme se osvobodili.
,, Co teď? Pelegostové se blíží," řekla jsem Willovi. ,,Doufám, že máš další dobrý plán."

Uraženě se na mě podíval.
,, Rozkutálet," vykřikl Will a my jsme započali naši točivou a hrbolatou cestu z kopce. Po chvíli se mi zamotala hlava. Naštěstí tu byl strom, který nás zastavil. Všichni se vzpamatovávali po našem krátkém útěku.
,, Ještě není konec," řekl Will.
,, Tak jo chlapy, jako když si ženská vykasává sukně," řekl Gibbs a všichni chytl klec a prostrčili nohy. Pak následoval další útěk.
,, Co tady vlastně děláš," zeptala jsem se za běhu Willa.
,, Musím něco probrat s Jackem."

Běželi jsme džunglí a já doufala, že se dostaneme k Perle. Když tu najednou se před námi objevila puklina s řekou a my do ní spadli. Jediný výsledek bylo to, že se klec konečně rozbila. Rychle jsem vyplavala nad hladinu a nadechla se. Všichni se začali radovat, když kolem nás začali létat kopí a šípy Pelegostů.

Gibbs zavelel a všichni se potopili a plavali za ním, směrem k pobřeží. Plavala jsem až na konci, když jsem ucítila bolest na levé ruce. Musel mě škrábnout šíp nebo kopí. Zatnula jsem zuby a plavala dál.

Konečně jsem uviděla Perlu a měla jsem pláž pod nohama. Rozběhla jsem se k lodi. Tam jsem uviděla Pintela a Raggetiho, jak odvazují lana, která kotvila Perlu na pláži.
,, Skvělé máme půlku práce hotovou," řekl Gibbs.
,, Dělali jsme to kvůli vám, věděli jsme že přijdete," začal se obhajovat Pintel.
,, Připravte loď k vyplutí!"
,, Ne, co Jack? Bez něj neodejdu," začal oponovat Will. Gibbs jenom pokrčil rameny.

Náhle se ozvalo : ,, Héj," a všichni se koukli tím směrem. Tam vyběhl Jack a běžel směrem k nám. Chtěla jsem jásat, ale za ním se objevili Pelegostové.
,, Je čas vyplout," řekl Will a rozběhl se k Perle, která už pomalu odplouvala. Všichni ho následovali, protože nechtěli znovu skončit v kleci. Chytla jsem si levou ruku a uviděla jsem mnoho krve. Běžela jsem k Perle a vylezla na palubu. Po chvíli se k nám přidal i Jack.

Slíbená kapitola je zde! Doufám, že pobaví.

Váš Katýsek007

PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat