7, TORTUGA

130 6 1
                                    

Pohled Jacka

Díval jsem se na Bludného Holaňďana odplouvajícího do neznáma. Mám tři dny na najítí 99 duší. Řekl jsem Gibbsovi, aby jsme se dostali na Tortugu a šel jsem do kajuty. Chytl jsem flašku rumu a napil se. Rum, zlato v láhvi. Díval jsem se na mapy a pak mě upoutal jeden předmět. Byl to ženský náhrdelník. Elizabeth? Ne, ta náhrdelník neměla. Vzal jsem ho do ruky a přidržel u světla. Byl to náhrdelník Lucky. Té malé, drzé holky.

Na Tortugu jsme dorazili ještě ten večer. Nechal jsem posádkou nanosit zásoby a šel jsem s Gibbsem do hostince. Musel jsem najít těch 99 duší. Sedl jsem si nedaleko Gibbse a čekal.

****

Všude hrála hudba a bylo veselo. Gibbs seděl u stolu a před sebou měl pergamen.
,, Proč si myslíš, že bys mohl být pro Černou Perlu užitečnej," zeptal se jednoho starce, který k němu přišel.
,, Víte, v životě jsem ještě neplul po moři, tak bych se chtěl podívat po světě, dokud jsem ještě mladej."
,, Podíváš se, udělej značku," řekl Gibbs. Opodál seděl Jack a vztekle třásl kompasem.
,, Žena mi utekla i s mým psem, už měsíc jsem v lihu a úplně kašlu na to, jestli budu žít nebo zhebnu," řekl další muž.
,, Výborně! Další!"
,, Vím co chci, vím co chci, vím co chci, vím co chci...," opakoval Jack.
,, Mám jenom jednu ruku a chromou nohu."
,, Budeš sedět v lodním koši," řekl s úsměvem Gibbs.
,, Vím co chci, vím co chci," řekl znovu Jack kompasu. Avšak mu kompas nevyhověl a on ho vztekle zaklapnul.
,, Už jako malej kluk sem se chtěl platit po moři...navěky," řekl jeden muž.
,, To se ti brzy splní, podepiš se."
,, Mockrát děkuju."

Jack na chvilku přestal komunikovat s kompasem.
,, Jak to jde," zeptal se Gibbse.
,, S těmahle čtyřma...máme dohromady...čtyři," řekl Gibbs. Jack naštvaně zatřepal kompasem. Gibbs se otočil na nově příchozího.
,, Jaký je tvůj příběh?"
,, Můj příběh je stejný jako tvůj příběh, jen se stal v minulé kapitole. Po mořích jsem pronásledoval jednoho muže. Stálo mě to celou posádku, mou hodnost a život," řekl příchozí a vzal si láhev rumu a napil se. Jack začal hledat cestu pryč. Gibbs se na příchozího nevěřícně koukal.

,, Komodore?"
,, Už nejsem komodor, copak jsi neposlouchal?! U Tripolisu jsem vás už skoro dostal," řekl bývalý komodor. Jack vytrhl velký list palmy a schoval se za něj. Bývalý komodor se stále díval na Gibbse. ,, Ano, kdyby nebylo toho hurikánu!"
,, Bože, snad jste jim nechtěl proplout," vydechl Gibbs.
,, Vezmete mě do své posádky nebo ne," naklonil se k němu bývalý komodor Norrington. Gibbs se začal dívat jinam, ale Norrington se nedal odbýt.
,, Neřekl jste kam máte namířeno. Tam, kde je hezky," zařval Norrington a převrhl stůl a Gibbs spadl ze židle.
,, Tak tedy můžu prosím pěkně sloužit kapitánu Jacku Sparrowovi," zeptal se nahlas Norrington a namířil pistoli na Jacka, schovávajího se za listem palmy, ,,nebo tě mám rovnou zabít?"

Jack se usmál a začal se naklánět ze strany na stranu. Norrington ho ale stále pronásledoval hlavní pistole.
,, Berem vás," řekl po chvíli Jack s úsměvem.
,, Pardon, to jsou ty staré návyky," odpověděl Norrington a stále mířil na Jacka.

Tak další kapitola spatřila světlo světa! Je trochu kratší, ale bude mít ještě pokračování: 8, TORTUGA #2
Do příběhu nám zasáhne i Elizabeth Swannová a pak se podíváme na palubu Holaňďana.

Různé dotazy na příběh pište do komentářů.

Tak zatím AHOJ

Katýsek007

PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat