,, Edmunde vrať mi to!"
,, Musíš poprosit!"
,, Agrh, ať je tedy po tvém. Prosím vrať mi to!"
,, No vidíš že to jde."
Lucka si nasadila na hlavu klobouk a vyplázla na Edmunda jazyk. Byl to právě rok od chvíle, co byla u Jacka Sparrowa a posádky Černé Perly. O téhle návštěvě nikomu neřekla. Nevěřili by jí, i když jí uvěřili že existuje Narnie. Teď seděli na zahradě a hráli deskové hry.
,, Á jsem v cíli, vyhrála jsem," vykřikla nadšeně Zuzka a usmála se.
,, To neplatí, ta kostka je proti mně," řekl Petr a zamračil se.
,, Chováš se jako malé dítě a stejně jsem já druhý v cíli," řekl Edmund a začal utíkat pryč, protože ho Petr začal pronásledovat. Lucka se začala smát a dál kreslila portrét Jacka do svého deníku. Pak ucítila podivné svědění. Hned věděla co to znamená.
,, Půjdu si do pokoje pro druhou tužku, hned jsem zpátky," řekla a rychle se běžela zamknout do pokoje.Hned jak se zamkla tak se postavila k zrcadlu. Na sobě už měla pirátské oblečení a už jenom čekala na vchod na Tortugu. Dotkla se zrcadla a začala v něm mizet.
,, Už jdu za tebou Sparrowe."Tak jsem zpátky! Ano, uznávám že to trvalo dlouho a moc se omlouvám. Doufám, že se vám další díl bude líbit. Kapitoly budou konečně delší a budou to pořádní Piráti z Karibiku
Znovu se omlouvám za malé gramatické chyby.
ČTEŠ
PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)
FantasíaMísto Narnie znovu k pirátům! Právě začíná doba, kdy jsou piráti loveni jako zvěř. Dokáže se Lucka znovu zapojit mezi piráty?