,, Tenhle ostrov je divnej," pronesl Marty. Kývla jsem na souhlas a podívala se dalekohledem znovu na náš cíl.
,, Mimochodem kde je Pintel a Raggeti," zeptala jsem se v zápětí.
,, To nikdo neví. Zmizeli před třemi měsíci," odpověděl Gibbs.
,, Loď máme zakotvit na pobřeží. Kapitanův rozkaz," řekla jsem směrem k Cottonovi a ten stočil loď na pobřeží. Posádka nevěřícně sledovala ostrov. Zdál se být opuštěný.
,, Jak dlouho budeme na ostrově?" Řekl jeden člen posádky. Chtěla jsem říct, že se o tom Jack nezmínil, ale Gibbs mě předběhl: ,, Zatím máme být na ostrově pět dní."Zakotvili jsme na pobřeží ostrova. Jack se díval na moře. Přišla jsem k němu a koukala jsem se na moře.
,, Před čím utíkáš Jacku?"
Nic neříkal. Má strach. Uzavřel se do sebe. Nemluví s posádkou. Myšlenky zaplňovaly mojí mysl. Nevědomky jsem ho chytla za ruku. Cítila jsem jak sebou cukl, ale neodtáhl se. Někdo si odkašlal. Pustila jsem Jackovu ruku a otočila se. Gibbs.
,, Kapitáne, posádka zakotvila loď, čekáme na další rozkazy."
,, Jdeme na průzkum ostrova, Musíme najít pitnou vodu."
Tak se celá posádka vydala do prostřed ostrova. To jsem však nevěděla co se stane za deset minut.****
Pohled Elizabeth
Déšť mi cuchal vlasy a moje svatební šaty byli promočené zkrz na zkrz. Takhle jsem si svoji svatbu nepředstavovala. Náhle se ozvali kroky. Zvedla jsem se ze země a běžela za Willem, kterého vedli v poutech.
,, Wille," řekla jsem a objala ho.
,, Jsi nádherná."
,, Ženich nemá vidět nevěstu před svatbou," špitla jsem.
Tu jsem uslyšela svého otce, který žádal propuštění Willa. Muž který se na něj otočil, měl na tváři vítězný úšklebek.
,, Teď už lord Beckett."
,, Nemáte právo tohoto muže zatknout."
Dál už jsem nevnímala. Nakonec jsem zkončila ve vězení, protože jsem pomohla Jackovi. Pak mi došla na mysl slova Becketta: ,, Jack Sparrow se nechová jako normální člověk. Dokonce si z malé holky udělal důstojníka."****
Posádka šla dál do srdce ostrova, když Marty vykřikl a upustil zásoby. Kolem posádky se začali objevovat domorodci. Lucie vytáhla šavli a nastavila jí proti jednomu z domorodců. Jack jen stál a čekal. Bylo tríznivé ticho. Pak se náhle Lucie svezla k zemi a ležela bez hnutí. Domorodci ji uspali šipkami. Všechny svázali, kromě Jacka, a vedli je do vesnice...
Ahoj, omlouvám se za kratší kapitolu. Nevěděla jsem jak to napsat. Nebojte, teď budou bývat delší. Zítra vyjde další kapitola. Doufám, že vás to baví.
Váš Katýsek007
ČTEŠ
PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)
FantasyMísto Narnie znovu k pirátům! Právě začíná doba, kdy jsou piráti loveni jako zvěř. Dokáže se Lucka znovu zapojit mezi piráty?