Pohled 3.osoby
Jack a jeho členové posádky vylezli na palubu a čekali na pokyny. Jediná Lucie Pevensiová mlčela a upřeně sledovala Jacka. Měla na něj vztek. Vždyť on dal v sázku její život a život Williama Turnera!
,, Kde je komodor," zeptal se Gibbs svého kapitána.
,, Zdržel se."
,, Budu se za něj modlit...ale co, neprodlužujme zármutek. Hlavní je, že jsi zpět a že nám nic nestojí v cestě," řekl Gibbs. V tu chvíli se na levoboku Perli objevil přímo z vln Bludný Holanďan.Lucie vytřeštila oči a zatnula zuby.
,, Panebože," řekla Elizabeth.
,, Nebesa pomocte nám," řekl si pro sebe Gibbs. Pohled kapitána Bludného Holaňďana zkusil upoutat Jack, který držel v rukou flašku hlíny.
,, Klid, to zvládnu," řekl směrem k Gibbsovi. ,, Rybí ksichte!"
Dave Jones se otočil a zamračil se na Jacka. Lucie se též zamračila. Netušila, co Jack vymýšlí. Sice ji zachránil před tím kolem, ale pořád na něj byla naštvaná.
,, Přišels vyjednávat, co kalamáre," řekl Jack a spadl ze schodů.Všichni se na něj nechápavě dívali.
,, Mám ji," vykřikl Jack a ukázal flašku.
,, Flašku plnou hlíny, flašku plnou hlíny, hádej co v ní je!"Posádka se na něj nechápavě dívala.
,, Tak dost," řekl Jones a za chvilku mířila děla na Perlu.
,, Ehm, zprudka doprava," řekl Jack.
,, Zprudka doprava," vykřikla Elizabeth a Gibbs se ujal kormidla.Lucie hned vyběhla ke Gibbsovi a za ní Elizabeth. Holanďan vyrazil za Perlou a střílel s předních děl. Jedna dělová koule proletěla těsně vedle Gibbse a Lucie. Ke kormidlu se dostal Jack a šikovně se vyhýbal střelám.
Lucie došla vedle Elizabeth a dívala se na Holanďana, který byl daleko za nimi.
,, Jsme z dostřelu," vydechla. Elizabeth se usmála a podala jí ruku.
,, Elizabeth Swannová."
,, Lucie Pevensiová. Will mi o tobě hodně vyprávěl."
,, Vzdávaj to," vykřikl Marty a posádka se začala radovat.Pintel a Raggeti dokonce začali tancovat. Lucie a Will však mlčeli a neradovali se.
,, Na té lodi je i můj otec," začal říkat Jackovi Will. ,, Jsme rychlejší, porazíme je."
,, Nač bojovat, když můžeme vyjednávat, " řekl Jack a vzápětí se ozvala rána a flaška, která pro Jacka byla poklad, spadla z kapitánského můstku na palubu.Jack hned běžel pro flašku a posádka běžela k zábradlí na pravoboku.
,, Asi útes," řekl Pintel.
,, Ne, to není útes," řekl Will a odtáhl Elizabeth od zábradlí. ,, Jdi od toho pryč!"
,, Co to je," zeptala se vyděšeně Elizabeth a dívala se směrem k zábradlí.
,, Kraken," řekla Lucie se strachem v očích.Posádka začala chystat zbraně a děla. Will byl v podpalubí u děl a Lucie s Elizabeth byli na palubě. Všichni se strachem čekali útok Krakena. Lucie se byl nejblíže okraje a pozorovala hladinu moře.
Vzpomněla si, jak se plavila v Narnii. Takové nebezpečí tam ale nebylo. Myslela na všechny krásné vzpomínky.
Pak uviděla, jak chapadla vystoupili z vody ven. Na hladinu. Jak pomalu postupují po boku Perly a hledají kořist.
Mírně vykřikla a ustoupila od kraje k Elizabeth.,, Připravte si zbraně," řekla nahlas, aby ji i Will slyšel. Tenhle plán musel vyjít. Chapadla už byla v polovině trupu lodi.
,, Wille," řekla Elizabeth.
Will však neodpovídal. Chapadla už byla skoro u nich.
,, Wille!"
,, Pal!"
Děla se ozvala a těžce zranila chapadla Krakena. Kraken se stáhnul zpět do vody.,, Je po všem," zeptal se Marty, který koukal na vodu.
,, Ne, vrátí se," řekla Lucie a běžela k Willovi. ,, Co teď?"
,, Potřebujeme střelný prach, všechny sudy."
,, Dobře," řekla ještě za běhu Lucie a běžela s Gibbsem do podpalubí.Všechno zatím vycházelo. Pak nastal problém.
,, Máme problém, máme jen šest sudů," řekl jeden z posádky. Gibbs hned běžel za Lucií. Ta se rozběhla za Willem.
,, Máme jen půl tuctu sudů."
,, Tak tam nech dát rum."Posádka chtěla protestovat, ale záchrana života jim přišla milejší než rum. Rychle obětovali všechen rum a dali sudy na síť, kterou vytáhli na palubu. Will na ni vylezl a udával rozkazy. Elizabeth se připojila k Lucii a nosily zbraně.
Najednou se Elizabeth zastavila.
,, Co se stalo?" řekla Lucie a koukla se směrem k nejbližšímu ostrovu. Uviděla člun a v něm....Jacka?!
,, Zbabělče!" zanadávala Elizabeth.
,, Jestli tohle přežijeme, tak ho asi utopím," řekla pro sebe Lucie a dál nosila zbraně.Další kapitola na světě!
Katýsek007
ČTEŠ
PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)
FantasyMísto Narnie znovu k pirátům! Právě začíná doba, kdy jsou piráti loveni jako zvěř. Dokáže se Lucka znovu zapojit mezi piráty?