Po potyčce Norringtona v hospodě, se vydali Jack a Gibbs do přístavu k Černé Perle.
,,Kapitáne Sparrowe," ozval se hlas za nimi.
,, Chceš do posádky chlapče?"
,, Jsem tu kvůli muži, kterého miluji."
Jack se zarazil.
,, To mi lichotí, ale mojí jedinou láskou je moře."
,, Jmenuje se William Turner, kapitáne Sparrowe," odpověděl neznámý suše a Jack se na něj otočil. V očích se mu mihl náznak strachu.
,, Elizabeth," zeptal se a rychle dal Gibbsovi do rukou láhev. ,, Schovej ten rum!"Gibbs hned běžel vzácnou tekutinu schovat.
,, Elizabeth, tohle ti nesluší. Měla bys mít šaty nebo nic a já ve svý kajutě šaty pro dámu nemám, takže.. "
,, Jacku," řekla Elizabeth a v jejích očích se mihl smutek.
,, Will tě odjel hledat a vím, že sem. Kde je teď?"
,, Musím ti s lítostí oznámit, že ve světle událostí, které se mnou nemají vůbec nic společného, byl Will unesen posádkou Daveho Jonese."
,, Kapitánem Bludného Holaňďana? Ale jděte," řekl Norrington se skrývaným smíchem.
,, Vypadáte odporně, co tady chcete?"
,, Přijal jste mě."Pohled Elizabeth
Po určení kurzu pomocí Jackova kompasu, jsem se rozhodla zeptat na tu holku. Nikde jsem ji neviděla a taky o ní nikdo nemluvil. Přišlo mi to zvláštní. Proč by nemluvili o důstojnici? Vyšla jsem na kapitanský můstek a postavila se k Jackovi.
,, Jacku?"
,, Hmm?"
,, Kde je tvoje důstojnice?"
Jack sebou viditelně škubl což znamená, že se jí něco stalo.
,, Jak si se o ní dozvěděla?"
,, Řekl mi o ní Beckett. Co je s ní?"
Jack mlčel a pozoroval mě. Nelíbilo se mi to a odešla jsem za Gibbsem.
,, U něho se dozvím víc," řekla jsem si šeptem.Gibbs si o něčem povídal s Martym. Chvilku jsem přemýšlela, co chci vlastně říct a pak si odkašlala.
,, Gibbsi, mohu s vámi mluvit?"
,, Jistě slečno Elis," řekl a šli kousek stranou.
,, Kde je ta dívka z vaší posádky a co je zač?"
Gibbs se podivil. Chvilku zůstal stát jako opařený a pak se koukl směrem k Jackovi. Nakonec mě odtáhl do podpalubí a konečně začal povídat.,, Když Jack zabil Barbossu na Ila de Muerta, tak na něj byla uvalena kletba. Bylo nám řečeno, že ho zachrání malá holka. Nikdo tomu zpočátku nevěřil," řekl a napil se. ,, Jenže jsme jednoho dne potkali Lucii Pevensiovou. Byla to vcelku drzá holka, ale zapadla mezi nás. Díky ní se Jack zbavil kletby. Pak zase zmizela a před pár dny se vrátila. Bohužel byla unesena Davem Jonesem."
,, Aha," řekla jsem a dál jsem se radši nevyptávala. Mám takový pocit, že se Jack do té Lucie zamiloval.Další kapitola je venku!! Děkuji moc za každé přečtení a doufám, že vás to ještě i v druhém díle baví😁
Katýsek007
ČTEŠ
PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)
FantasyMísto Narnie znovu k pirátům! Právě začíná doba, kdy jsou piráti loveni jako zvěř. Dokáže se Lucka znovu zapojit mezi piráty?