Zbylá posádka Černé Perly se vydala na jediné bezpečné místo, které pro ně mohlo být. Lucie mlčela a v hlavě se jí vybavily vzpomínky na Jacka...
/flashback/
,, Nemůžete mě tu jen tak nechat!"
Jack však jakoby neslyšel.
,, Ty prokletej piráte!"
Jack se zastavil a koukl se na Lucku. V jeho výrazu byl znát pocit výhry. Lucka se však jen tak nechtěla vzdát pocitu, že jí jen využije, aby si zachránil život.
,, Takže slečno Pevensiová, přidáte se k posádce Černé Perly?"
,, Jistě, pokud mě rozvážete."***
Jack chvilku počkal a pak jí sekl po levém boku. Lucka útok vykryla šavlí a sekla mu po pravé noze. Stačila by vteřina a měl by tam velkou jizvu. Jack si tohoto faktu všiml a zaútočil na hlavu. Lucka se vyhla a podkopla mu nohy. Díky tomu sebou Jack smýkl o zem. Rychle mu vykopla šavli z ruky a stoupla mu na nohu.,, Seš fakt dobrá."
,, Já vím, jen jsem si to chtěla oprášit."
,, Teď už nelituju, že jsem tě vzal do posádky. Měl jsem skvělý nápad!"
***
Jack mlčel a pozoroval Lucku. Ta vypadala, jakoby měla každou chvilku vybuchnout.
,, Nemusel jsem tam být, zvládli jste to i beze mě. A teď když mě omluvíte, musím si dojít pro rum."
Už chtěl vyjít z kajuty ven, když se mu na krku objevilo ostří Lucčiny šavle.
,, Tak tohle je slavný Jack Sparrow! Když začala bitva, ty jsi tam stál jako kdyby se tě to netýkalo. Kdybych tě nestrhla tak bys byl mrtvý!"
Jack nemeškal a vytasil svoji šavli též.
,, Chceš mi snad naznačit vzpouru? Ty?!"
,, Ne! Chci aby jsi řekl pravdu! Nemyslím si, že by jsi nám ji po celou dobu říkal."
Přimhouřil oči a odrazil Lucčinu šavli na stranu. Ta to nečekala a o krok ustoupila. Hned však udělala výpad na jeho levou nohu. Uhnul a kopl ji do břicha. Gibbs to pozoroval, ale radši do toho nezasahoval. Lucka se vyšvihla na nohy a kopla Jacka tak, že se vypotácel z kajuty.
Posádka se zarazila a koukala směrem na kajutu. Z ní vyšla Lucka se šavlí v ruce a ohnivým pohledem.
,, Nepleťte se do toho," vyštěkla. ,,Jacku Sparrowe! Kde se schováváš?"
Přerušila ji rána do zad. Pohotově se otočila a sekla ho do ruky. Bylo na něm vidět, že jí nechce ublížit, ale po seknutí mu v očích plály plamínky hněvu.
,, To mám za svou dobrotu?! Měl jsem tě nechat na pláži!"
,, Proč jsi to neudělal! Proč?!"
Jejich šavle se zkřížili. Měli obličeje jen pár centimetrů od sebe. Jack se zapřel a vykročil proti Lucce. Ta narazila zádami o stěžeň a upustila šavli. On ji pohotově odkopl a dal jí ostří pod krk.
,, Věřil jsem ti."
Lucka mlčela. Náhle se svezla na kolena a rozběhla se k zábradlí .... a skočila do rozbouřeného moře.
/End of flashback/V řece, po které pluli, stáli lidé a drželi svíce. Celá posádka věděla, že Tia Dalma o smrti Jacka Sparrowa ví. Ulehčila jím tím vysvětlování. Nejvíce smrt Jacka zasáhla Elizabeth a Lucii. Obě dvě seděly na stoličkách a byly ponořené do vlastních myšlenek.
Tia Dalma rozdávala čaj a zastavila se před Lucií. Chvilku na ni koukala a pak se na ni povzbudivě usmála. Lucie vykouzlila falešný úsměv, který hned zmizel.
,, Musíme ho přivést zpět!" řekla víc nahlas než chtěla.
,, Musí být nějaká možnost, Elizabeth...," začal Will ale Tia Dalma ho přerušila.
,, Co bys pro to udělal? Hmm? Co byste byli všichni ochotní udělat pro záchranu Jacka Sparrowa?"
,, Nasadit vlastní životy," řekl Gibbs.Tia Dalma se tajemně usmála a pokračovala: ,, Tak to potřebujete kapitána, který ty končiny zná."
Náhle se ozvaly na schodech kroky a posádka se postavila. Lucie stála vedle Willa a Elizabeth. Doufala v zázrak.Před nimi se objevil muž, který byl o něco starší než Jack. Měl zrzavé vousy a na hlavě velký klobouk. Jack mu vyskočila na rameno a on se usmál.
,, Tak povězte mi, co se stalo s mojí lodí?" řekl a zakousl se do jablka.A je to tady! Ano, vím že tahle druhá kniha byla krátká, ale nevěděla jsem jak to rozepsat. Teď se ale vrhneme na třetí díl a doufám, že se vám bude líbit. Ještě nevím, jak skončí takže to i pro mě bude velké překvapení.
Přeji hezký zbytek víkendu
Katýsek007
ČTEŠ
PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)
FantasyMísto Narnie znovu k pirátům! Právě začíná doba, kdy jsou piráti loveni jako zvěř. Dokáže se Lucka znovu zapojit mezi piráty?