5, TIA DALMA

123 5 2
                                    

Marty se rozběhl k Lucce a zavázal jí ránu na ruce. S děkovným pohledem se na něj koukla a šla ke kormidlu, kde Will držel šavli u Jackova krku. Pak ji ale oddělal a o něčem se s Jackem a Gibbsem dohadoval.
,, Co se to tu děje," zeptala se podrážděně mužů. Ti se na ni otočili a sklopili oči. Nechtěla vyznít podrážděně, ale po tom co zažila na ostrově, chtěla vědět kam se pluje. Přišla k mapám a prohlížela si je.
,, Co jsi vůbec zač," zeptal se Will a nechal tón hlasu, ať si dělá co chce. Lucka se na něj prudce otočila a udělala posměšné pukrle.
,, Důstojnice Jacka Sparrowa k vašim službám Williame Turnere." Will na ni hleděl s otevřenou pusou a Lucie se začala smát. Otočila se k zábradlí a dívala se na moře.
,, Kam teda plujeme teď?"
,, Plujeme navštívit JI," řekl Gibbs šeptem, protože Jack byl nedaleko. Ona a Will se na něj zvědavě podívali. On jen pokrčil rameny a dál věnoval pozornost kormidlu.

Will se stále díval na moře a byl zamyšlený. Pak se najednou otočil na Lucii.
,, Chtěl jsem se omluvit za moje chování," řekl klidným hlasem.
,, To bych se měla spíš omluvit já, ale omluva od tebe se příjmá," řekla s úsměvem. Zbytek plavby si hodně povídali a Lucie se dozvěděla o jeho životě vše. Dokonce i o Barbossovi. Ten unesl Elizabeth, Willovu lásku, a Will za pomoci Jacka ji zachránili. Barbossu zastřelil Jack. Tolik informací by jí neřekl ani Marty a Gibbs.

Pohled Lucky

Dostali jsme se až k jednomu ostrovu. Loď jsme nechali kousek od břehu a pokračovali v člunu. Pluli jsme po řece, která bezpochyby vedla do nitra ostrova. Na lodi nikdo nezůstal, což bylo divné. Jack se stále rozhlížel a bylo vidět, že je nervózní. Posádka, včetně Willa, se bavila o nějakém tvorovi. Zaposlouchala jsem se do jejich konverzace. Gibbs mluvil o nějak Krakenovi. Nevěnovala jsem tomu velkou pozornost. Konečně jsme byli na místě. Jack vystoupil že člunu jako první.
,, Nebojte, s Tiou Dalmou se známe spoustu let. Jsme nerozlučná dvojka... teda byli jsme," dodal po chvíli.
,, Budu vám krýt záda," řekl Gibbs.
,, Bojím se spíš o předek," dodal Jack a já potlačila uchechtnutí. Ve člunu zůstal jenom Cotton a ostatní se vydali nahoru do chýše.

Vevnitř jsem uviděla ženu tmavší pleti, jak mluví s Jackem.
,, Ty," začala mluvit na Willa, ,,máš v sobě znamení osudu Willieme Turnere."
Zalapala jsem po dechu. Jak ho může znát!
,, Vy mě znáte," zeptal se Will odtažitě.
,, A chtěl bys poznat ty mě?"
Při téhle větě se do toho vložil Jack. Díky bohu, pomyslela jsem si a sedla jsem si vedle Willa. Po jeho omluvě se z nad stali dobří přátelé.
,, Co potřebujete," zeptala Tia Dalma. ,, Budu za to požadovat odměnu."
,, Jistě," řekl Jack a ukázal klec, ve které byla Jack. ,, Koukej, opičí zombie, trunfni to," řekl a střelil Jacka, se kterou to ani nehlo. Tia Dalma jí pustila a pak se posadila naproti mě a Willa.

,, Potřebujeme najít tohle," řekla jsem a Will jí ukázal nákres klíče. Na tváři Tii Dalmy se mihl smutek, který hned zmizel.

,, Kompas, který si se mnou směnil, tě k němu nezavede," vyprskla otázku na Jacka.
,, Nevím...možná?" Jeho odpověď ji pobavila.
,, Ale, že by Jack Sparrow nevěděl co vlastně chce," řekla se skrývaným smíchem. ,, Klíč patří k jedný truhle. Takže hledáte co je uvnitř té truhly?"
,, A co je vlastně uvnitř," zeptala jsem se.
,, Zlato? Nemírné poklady světa," začal básnit Pintel.
,, Do-doufám, že nic špatného," dokončil ho Pintel. Protočila jsem oči.
,, Znáte Daveho Jonese," zeptala se Tia Dalma tajemně. Kývla jsem, že ne. Proto pokračovala: ,, Je to člověk moře, skvělý námořník, dokud nepotkal to, co sužuje všechny muže."

,, A co sužuje všechny muže," zeptal se Will.
,, Že by moře," zkusil Gibbs.
,, Zlato," řekl sebevědomě Pintel.
,,      dobra a zla," řekl najednou Raggeti a všichni jsme se na něj podívali.
,, Ženská," řekl Jack z rohu místnosti. Otočila jsem se na Jacka a ten se koukl jinam.
,, Žena, zamiloval se do ní," dokončila Tia Dalma.
,, Ne, já jsem slyšel, že se zamiloval do moře," nadhodil Gibbs.
,, Jeden příběh, různý verze, ale všechny jsou pravdivý! Ona to totiž byla žena krutá a nezkrotná jako moře. ," řekla Tia Dalma.
,, Co přesně dal Dave Jones do té truhly," řekla jsem zvědavě.
,, Svoje srdce," zněla odpověď.
,, To je hloupost. Nemohl tam dát svoje srdce doslova, nebo jo," řekl Pintel a já mu dala za pravdu.

,, S tou bolestí co mu způsobila, už nemohl, a nechtěl, dál žít. A tak si vyřízl srdce, vložil ho do truhly a tu truhlu schoval před světem. Ten klíč nosí neustále u sebe," řekla potichu žena a Will hned vystartoval ze židle a já rychle taky.
,, Tys o tom věděl!"
,,Nevěděl jsem kde ho má. Takže ti nezbývá nic jiného než se nalodit na Bludného Holaňďana a vzít mu ho. Pak se budeš moc vrátit ke své milé," řekl na svoji obranu Jack.

Tia Dalma na chvilku odběhla a přinesla flašku, ve které byla hlína.
,, Dave Jones může na souš jednou za dest let. Na zemi jsi v bezpečí Jacku Sparrowe, tak si ji vem pro všechny případy."
Jack vzal láhev do ruky a nevěřícně si ji prohlížel.
,, Má ho ochránit flaška hlíny? To slyším poprvé," řekla jsem směrem k Tie Dalmě.
,, Jestli ji nechce, ať ji vrátí," odpověděla ostře.
,, Ne," vykřikl Jack a Dalma se usmála.
,, Takže mu pomůže," řekla.
,, Zdá se, že budeme muset najít Bludného Holaňďana," řekl Will.
,, Znamení osudu," řekla Tia Dalma a rozhodila kostky na stůl...

Konečně nová kapitola! Ode dneška se budu snažit vydávat kapitoly každé pondělí a středu. Jakékoliv dotazy ohledně kapitol a postav uvítám.

PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)Kde žijí příběhy. Začni objevovat