Všichni očekávali druhý útok Krakena. Dokonce i Cottonův papoušek přestal vykřikovat. Lucie stála u kormidla a broukala si pirátskou píseň. Měla za úkol bránit kormidlo. Kdyby zabili Krakena, tak by mohli odjet na Tortugu a nabrat zásoby střelného prachu a rumu. Sama nevěděla, co si má myslet. Proč Kraken chce Perlu? Má snad Perla nějaký poklad o kterém ona sama neví?
Taky přemýšlela, co bude dělat, až bude po Krakenovi. Pojede na Tortugu a tam se od posádky odpojí. Nechtěla je opustit, ale slíbila si, že už nebude důstojnice Jacka Sparrowa a to taky chtěla dodržet. Náhle se ozval hlas vedle ní: ,, Bojíš se?"
,, Nebojím se Krakena, ale toho co bude následovat."
Elizabeth k ní došla a opřela se o kormidlo.
,, Co tím myslíš?"
,, Chci odejít od posádky."
,, Cože?" Elizabeth na ni nechápavě koukala.
,, Proč?"
,, Jack."
,, Ty ho miluješ?" zeptala se jí Elizabeth nevěřícně.Lucie se otočila zády k Elizabeth a zavrtěla hlavou. Taková ona nebyla! Zamilovat se do piráta? Ne!
,, Ne, nemiluji," řekla potichu. Elizabeth k ní přišla a objala ji. Za tu chvilku, co se znají, si ji Elizabeth oblíbila jako malou sestru. Nechtěla ji vidět zlomenou.
,, Musíš mi říct pravdu a uleví se ti."
Lucie vydechla: ,, Tak jo, ale nikomu to neříkej."
Elizabeth přikývla a tím dala najevo, že nevyzradí tajemství.
,, Nejsem z tohoto světa. Jsem ze světa, kde lidé nosí jiné oblečení, poslouchají muziku přes různé přístroje a děti chodí do školy. Taky zuří děsivá válka mezi zeměmi. Mám tři sourozence: Petra, Zuzku a Edmunda. Nejradši mám asi Petra. Máma nás poslala do bezpečí k jednomu starému profesorovi. Tam jsme si jednoho dne hráli a já se schovala do skříně a dostala jsem se do jiného světa, do Narnie. Bojovali jsme proti Bílé královně a stali se z nás vládci Narnie."Chvilku se odmlčela a Elizabeth trpělivě čekala. Nechtěla na ni tlačit.
,, Poté jsme se do Narnie vrátili a tam uplynulo hodně let . Narnii ovládli špatní lidé a my zase pomáhali dobrým lidem. Díky nám se na trůn dostal Caspian a pak jsme se měli zase vrátit. Dozvěděla jsem se, že se tam Zuzka a Petr už nemůžou vrátit. Byla jsem velmi smutná.
Každý večer jsem se dívala na hvězdy a doufala v zázrak. Narnie byla můj druhý domov. Pak jsem prošla tajemnými dveřmi a ocitla se tady, přesněji na Tortuze. Potkala jsem Jacka a pomohla mu zlomit kletbu.
Ještě jednou jsem se vrátila s Edmundem a našim bratrancem do Narnie. No a to bylo naposledy, co jsem byla v Narnii. Tak a teď jsem tady."Elizabeth ji objala a chvilku tak jen tak stály. Pak se ozvaly rány. Kraken prorazil boky trupu lodi. Začala panika. Všichni se snažili držet plánu. Plánu přežít. Lucie zůstala u kormidla a vytasila šavli. K ní se pomalu plazilo chapadlo Krakena. Zrychleně dýchala. Ano, měla strach. Když bylo chapadlo blízko, ohnala se šavlí. Kraken ji chytl za nohy a odhodil na hlavní stěžeň. Lucie zůstala ležet s vyraženým dechem. Nějaké ruce ji chytly a odnesly pod schody, které vedly na kapitanský můstek. Zůstala tam nehybně ležet.
Mezitím se Will snažil dostat ze sítě. Neměl šavli, jenom otcův nůž. Přeřezával provazy a čekal, kdy Elizabeth vystřelí. Chtěl zabít Krakena a osvobodit otce.
Elizabeth stála a čekala. Nemohla vystřelit dokud na síti byl Will.
,, Rychle, rychle," mumlala strachy. Kraken byl víc agresivní než při prvním útoku. Věděla, že třetí útok by nepřežili. Kolem ní proletěla Lucie a narazila do stěžně. Zůstala pod ním nehybně ležet. Elizabetino srdce se na okamžik zastavilo. Naštěstí viděla, že Lucie stále dýchá. Oddechla si a pozorovala, jak ji Gibbs donesl vedle ní pod schody.Pintel a Raggeti si vzali sekeru a zmizeli s paluby. Gibbs se snažil znemožnit Krakenovi, aby zabil posádku. Všichni se snažili přežít.
Lucie se začala probouzet. Viděla, že leží pod schody a vedle ní stojí Elizabeth. Pak, když už byla plně při smyslech, se Elizabeth svalila na zem a mizela v kajutě. Lucie se k ní vrhla a chytla ji za ruce. Kraken ji nedostane. Dneska Elizabeth Swannová nezemře. Celou situaci zachránil Raggeti, který usekl Krakenovi chapadlo a Elizabeth byla volná.
,, Běž pro tu pušku!" zakřičela Lucie a Elizabeth odběhla.Mezitím si Lucie chvilku sedla a dýchala. Její srdce rychle tlouklo a krev jí hučela v uších. Pintel odběhl na palubu pomáhat a Raggeti s ní zůstal. Za to mu byla velice vděčná. Náhle se ozval výbuch. Raggeti pomohl Lucce na nohy a oba vyběhli na palubu. Tam už sešla z kapitánského můstku Elizabeth a Jack. Jack?!
,, Kapitáne rozkazy!" začal Gibbs a běžel k Jackovi.
,, Opustit loď," řekl Jack a podal mu pušku.
,, Jacku, Perlu?" zeptala se Lucie.
,, Je to jen loď Lucko."
,, Ale kolem je jen voda," začal Pintel a Raggeti ho dokončil: ,,Spousta vody."
,, Musíme to aspoň zkusit," řekl Will.
,, Tak pojďme, lepší malá naděje než žádná," řekl odevzdaně Gibbs.Lucie seděla ve člunu vedle Elizabeth. Jack s nimi nebyl. Prý, aby jim dál šanci. Nemohla tomu uvěřit. Náhle se kolem Perly obtočily chapadla a brzy zmizela celá Perla i se svým kapitánem v Krakenovi.
Lucii po tváři stékaly slzy.
,, Jacku..." vydechla.Trošku smutnější kapitola😔 ale musela být.
Katýsek007
ČTEŠ
PIRÁTI Z KARIBIKU 2 ( pokračování knihy Piráti z Karibiku: Pozdrav z Narnie)
FantasyMísto Narnie znovu k pirátům! Právě začíná doba, kdy jsou piráti loveni jako zvěř. Dokáže se Lucka znovu zapojit mezi piráty?