במידה ולא שמתם לב לאזהרות הטריגר בהתחלה, אני אוסיף אותן שוב:
מוות, נטיות אובדניות, פגיעה עצמית, ניסיון התאבדות, מחלות נפשיות, סכיזופרניה, הורים מתעללים, תקיפה מינית, חתולים.בנוסף, זאת הפעם הראשונה שאני כותב אימה ולכן זה כנראה לא באמת יצא מפחיד, אבל אני מניח שכן יהיו אלמנטים של אימה אז כן.
---
אובי לא הגיעה לבית הספר באותו יום.
או אתמול.
או ביום שלפני אתמול.
סאני לועס את הכריך שלו באיטיות בזמן שהוא הולך אל מאחורי מבנה בית הספר. האם זה בגלל שאובי הבינה שהוא בן אדם רע, ולא רוצה לראות אותו יותר? טוב, מי היה רוצה להסתובב עם מישהו כמוהו? עם... עם...
עם רוצח.
סאני נהיה עצוב.
הוא ממשיך להרהר באובי, ואפילו לא שם לב שמישהו אחר יושב מאחורי המבנה עד שהוא קופץ ממקומו. סאני גם הוא קופץ, מרגיש איך הלב שלו דוהר מהר יותר ויותר. הוא נועץ את מבטו בנער הזה, עם השיער החום המתולתל והנמשים.
ועוד יותר גרוע מהנער שהגיע למקום שלו בלי שום אזהרה מוקדמת - סאני מפיל את הכריך.
הבעה משונה עולה על פניו של הנער בזמן שהוא מעביר את מבטו במהירות בין סאני לבין הכריך, אבל מהר מאוד היא חוזרת לאותה הבעה ניטרלית שסאני רואה על הפנים של רוב האנשים, כולל שלו עצמו.
???: היי.
סאני: מה?
???: הבהלת אותי.
סאני: סליחה.
איזה חצוף הנער הזה. מה עם הסליחה שמגיעה לסאני? אבל במקום זה הוא רק מהנהן, וסאני מרים את הכריך שנפל ומתיישב על האדמה. השניים נועצים מבט אחד בשני.
???: מי אתה?
סאני: סאני.
???: סאם.
סאני מהנהן פעם אחת ומשפיל את מבטו אל הכריך שלו. הוא יכול לראות זרועה דקה ואפורה מציצה מתוך האדמה, כמו יד של גופה מרקיבה, מתפתלת כאילו היא מנסה להיחלץ מהקבר שלה. הוא משתדל להתעלם ממנה. זאת בסך הכל אחותו מארי, שמנסה להעניש אותו על מה שעשה.
הוא מקבל את העונש שלו בהכרת תודה.
רק אז סאני שם לב שהנער... שסאם לא סתם יושב בלי לעשות כלום. הוא מלטף חתול!
סאני נהיה שמח.
סאם: הא?
סאם מביט בסאני במבט מוזר, בזמן שסאני נועץ את עיניו בחתול הלבן שיושב ליד סאם.
סאם: הוא לא יעשה לך כלום.
סאני: חתולי.
סאני אוהב חתולים! לו עצמו יש חתול - טוב, ליתר דיוק למארי יש חתול. אחד שחור ופרוותי בשם מיאו שאוהב לישון כל היום. חוץ מזה, סאני בעצמו הוא חצי חתול. בזמן שכל בני האדם האחרים התפתחו מקופים, האב הקדמון של סאני היה חתול.
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...