פרק 10

22 3 4
                                    

כן כן. זה רק אני פה, מדבר עם עצמי.

•••

סאני יושב על הרצפה בחדר המקלחת ומסתכל הצבע לשיער שהוא קנה. אחרי התייעצות קטנה עם אובי לגבי השיער שלה, הוא החליט לצבוע בעצמו. אבל עכשיו הוא מתחיל להסס.

הוא מסתכל על הצבע. סגול, בדיוק כמו שמארי תמיד רצתה.

הוא מחליט. הוא עומד לצבוע את השיער.

בזמן שהוא קורא את ההוראות שעל האריזה, הוא שומע את דלת הכניסה נפתחת. הוא יוצא מהחדר, מצפה למצוא שם את אובי שכנראה באה לראות את השיער שלו, אבל מגלה מישהו אחר.

סאם: שלום?

סאני נהיה נלהב.

סאני: סאם!

סאני רץ למדרגות ומציץ על החבר הכי טוב שלו מלמעלה. סאם רואה אותו ואז נאנח.

סאם: מזל. פחדתי שפרצתי לבית.

סאני: הדלת תמיד פתוחה.

סאם מהנהן מהר.

סאני: בוא.

הוא מסמן לחברו לבוא אחריו, וחוזר חזרה לחדר האמבטיה ולצבע לשיער הסגול שלו. סאם עולה במדרגות ונכנס אחריו.

סאם: זה לא מלחיץ שהדלת פתוחה? מה אם מישהו יכנס?

סאני מרים אליו מבט בלי להבין מה יש לו.

סאני: זה הרעיון.

סאם: מישהו לא רצוי.

סאני מחזיר את מבטו לצבע.

סאני: אז אני אאשים את אמא שלי על זה שמתתי.

סאם: יפה.

סאני מחייך.

סאני: עכשיו תעזור לי.

סאם: מה אתה עושה? מסריח כאן.

סאם מתיישב ליד סאני ומסתכל על מה שהוא מחזיק.

סאני: אני צובע את השיער.

סאם פוער עיניים.

סאם: וואו! לאיזה צבע?

סאני: סגול. אתה חושב שזה יהיה יפה?

שום הוא נתקף היסוסים. זה נכון שמארי תמיד רצתה שיער סגול, אבל היא גם תמיד ממש אהבה את השיער הבהיר שלו.

סאם מהנהן במהירות בתשובה, וזה מוחק את כל ההיסוסים של סאני סופית. אם גם סאם וגם מארי אוהבים את זה, הוא חייב לעשות את זה!

סאני מחייך.

סאני: אז אתה יכול לצבוע לי?

סאם: אני לא יודע איך, אבל בסדר.

סאני מתעלם מההערה ומושיט לו את הצבע לשיער. סאם תופס את הזרוע של סאני ומושך אותו לכיור, ואז מתחיל לקרוא את ההוראות שעל הבקבוק. בזמן הזה סאני מושיט את ידיו להתיר את הקשר של הרטייה, אבל אז הוא מהסס. הוא זוכר איך אובי הגיבה למראה הזה.

אזהרה: חתולים ברמה גבוההWhere stories live. Discover now