סאני יושב על הכיסא ליד שולחן האוכל, הכינור שלו נח על השולחן מולו ומיאו ישן על הברכיים שלו, ומסתכל החוצה מהחלון. הוא חושב על השיחה שהייתה לו מקודם עם סאם. ועל מארי, שהסתכלה עליו ובפעם הראשונה לא האשימה אותו על מה שעשה.
כל זה גורם לו לכאב ראש.
זה הרגע שבו המכונית מגיעה. מכונית בצבע אדום שעוצרת מול הבית. כנראה האנשים הרעים של הרווחה סוף סוף הגיעו לקחת אותו. סאני מתחיל להתרומם בשביל לצאת אליהם, אבל אז הדלת של המכונית נפתחת, והנהג יוצא החוצה.
סאני קופא במקום.
הוא מזהה את השיער החום הפרוע. את הזיפים הלא מגולחים. את הנמשים הספורים על אפו, שבולטים מאוד לעין אפילו מהמרחק הזה. אפילו את ההליכה הוא מזהה!
סאני תופס את מיאו ביד אחת ואת הכינור ביד השניה, וצולל להסתתר במהירות מתחת לשולחן.
דפיקה בדלת.
דלת נפתחת.
סאני שומע את האיש קורא בשמו, אבל לא עונה. הוא לא מעז לזוז. אם הוא יתחבא פה מספיק זמן, אולי האיש ילך מפה בלי לקחת אותו. אולי-
מיאו: מיאו.
האיש נעצר. הוא מסתכל מתחת לשולחן, ועיניו ננעצות בשל סאני.
אבא מסתכל על סאני.
סאני מסתכל על אבא.
אני נהיה עצוב.
אני נהיה מדוכא.
אני נהיה אומלל.
לפני שסאני שם לב, הוא מתחיל לבכות. בכי נוראי ומכוער, כמו איך שהוא בכה כשמצא את הכינור השבור בארון. לא, כמו שהוא בכה כשמארי מתה.
אבא: היי, היי... סאני.
אבא ממהר לכרוע לידו, ומנסה להושיט לו יד בשביל לעזור לו לקום מהרצפה. סאני נותן לו להרים אותו לעמידה, אבל אז אבא עושה את הדבר האחרון שסאני ציפה שהוא יעשה אי פעם.
הוא מחבק אותו.
הבכי רק גובר.
סאני: אני מצטער...
אבא: היי, סאני, הכל בסדר. על מה אתה מצטער?
סאני: אני... אני הרגתי את... את...
אבא: תסתכל עליי.
סאני ממשיך לבהות ברצפה.
אבא: סאני, תסתכל עליי.
סאני מרים אליו מבט, מודע לחלוטין לדמעות ששוטפות את לחיו וממשיכות לזלוג בלי הפסקה. אבא עוזב את החיבוק המוחץ ומנסה לנגב אותן.
אבא: זאת לא אשמתך שזה קרה.
סאני: אבל אתה... ואמא...
אבא תופס את הכתפיים שלו ומסתכל לו ישר בעין. סאני רואה משהו עובר לו בעיניים כשהוא עושה את זה, אבל לא מזהה מה זה. מה שבטוח, הוא לא נראה מופתע מהרטייה. מישהו סיפר לו?
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...