שני פרקים היום כי שכחתי לפרסם אתמול
•••
סאני שוכב על הרצפה בסלון ובוהה בתקרה, מארי יושבת על הספה לצידו ומיאו שוכב מכורבל על החזה שלו. הוא לא מצליח להפסיק לחשוב על הבחור מאתמול. מאיפה הוא מכיר אותו?
סאני מפנה את מבטו אל מארי.
סאני: הוא היה החבר שלך או משהו?
מארי מסתכל עליו בעיניים מאשימות, וסאני מחזיר את מבטו לתקרה.
סאני: ככה חשבתי.
הוא מהרהר בשיער החום של הפרוע של הבחור, מנסה להיזכר במקום אחר שבו ראה אותו, ואז הדלת נפתחת בתנופה. סאני מפנה את מבטו לדלת, וכמעט קופץ על רגליו כשהוא רואה מי נכנס פנימה.
סאני נהיה נלהב.
סאני: אובי!
אובי מחייכת אל החבר שלה ומנופפת אליו, וסאני ממהר להוריד את מיאו - שמיילל במחאה - וללכת לחברתו הראשונה. צלקת הסכין שעל העין שלה בולטת במיוחד מתחת לפוני הוורוד, מה שמזכיר לסאני את צלקת הסכין על העין שלו!
סאני: תראי, תראי! עכשיו גם אני נראה מגניב עם צלקת בעין!
סאני מצביע במהירות על הרטייה שמכסה את עינו הימנית, ואובי פוערת את עיניה.
אובי: מה קרה?
סאני מתעלם מהשאלה.
סאני: רוצה לראות?
אובי: אה... אוקיי...
היא נשמעת מהוססת, אבל סאני לא מקדיש לזה הרבה יותר מדי מחשבה לפני שהוא מוריד את הרטייה בשביל להראות לה את הפצע, שנרפא כבר. הפנים של אובי נהיות לבנות אפילו יותר ממקודם, והיא ממהרת לכסות את עיניה בכפות הידיים.
סאני קושר חזרה את הרטייה.
סאני: סליחה.
אובי לא מורידה את הידיים מהפנים.
אובי: איך זה קרה?
סאני נהיה עצוב.
סאני: ראיתי דברים במראה.
אובי מורידה את הידיים ומסתכלת ישר בעיניים שלו.
אובי: מה ראית?
הפעם סאני לא מצליח לעצור את עצמו. ייבוב שבור נפלט מבין שפתיוו הוא משפיל את מבטו.
סאני: היא רודפת אותי.
אובי: מ-מארי?
סאני מהנהן.
סאני: היא לא רק במראה.
עכשיו סאני מרים את מבטו אל הספה, אבל מארי כבר לא נמצאת שם. היא כנראה עלתה למעלה כשהוא לא שם לב. הוא מחזיר את מבטו לאובי כשהיא מניחה ידיים עדינות על הכתפיים שלו. זה כמעט מצחיק לחשוב שמישהי שנראית כמוה יכולה להיות עדינה כל כך, עם השיער הצבוע והמחבט הממוסמר שהיא לוקחת איתה לכל מקום - מתנה מאח שלה, בדיוק כמו הצלקת על העין.
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...