סאני עומד במרכז החדר של אובי ומנסה להתאמן על הכינור שלו. מיאו שוכב בעיניים עצומות על המיטה, נשען על הירך של מארי שמלטפת אותו בעדינות בעוד כל תשומת הלב שלה ממוקדת בסאני. הוא מנסה להתעלם מהעיניים המאשימות שלה, ומתרכז רק בנגינה. צליל אחרי צליל.
אבל הכל נקטע כשהדלת נפתחת בחוזקה ואובי נכנסת פנימה. סאני מוריד את הכינור מהכתף ומסתכל עליה.
אובי: למה הפסקת?
סאני: סליחה.
הוא חוזר לנגן את הסוף של היצירה בזמן שאובי מתיישבת על המיטה ליד מארי ומיאו ומסתכל עליו בעיניים גדולות. כשסאני מסיים סוף סוף הוא מוריד את הכינור פעם נוספת ובוהה באובי חזרה. רק עכשיו הוא שם לב להבעת הפנים המוזרה שלה.
סאני: את בסדר?
אובי מנידה בראשה לשלילה.
סאני: מה קרה?
אובי: איכשהו השיחה התחילה להיות על סקס, וסיפרתי לו על מה שקרה! והוא התחרפן!
אה, נכון. הפעם ההיא שהיא נאנסה בגיל שתיים עשרה. היא סיפרה לסאני על זה.
סאני: לו זה אח שלך?
אובי מהנהנת. סאני מהנהן בחזרה.
סאני: זה בסדר. גם אני התחרפנתי. אבל בלב.
כשאובי סיפרה לסאני על זה בפעם הראשונה, הוא לא ממש ידע איך להגיב לזה. הוא סיכם את המחשבות שלו ב"קול" והשניים לא חזרו לדבר על זה יותר לעולם.
עד עכשיו, לפחות.
אובי נושכת את השפה.
סאני: סליחה. זה רע שהתחרפנתי? אם כן אז לא התחרפנתי.
אובי: זה בסדר.
מזל.
אובי נאנחת ונשכבת על המיטה. סאני שוב פעם לא יודע מה לעשות.
סאני: חיבוק?
אובי מהנהנת, אז סאני עולה על המיטה ונשכב לידה, דואג לא למחוץ את מיאו בניהם, ומחבק אותה הכי חזק שהוא יכול. אובי קוברת את הפנים שלה בכתף שלו, בדיוק כמו שסאני תמיד עשה כשמארי חיבקה אותו.
סאני נהיה עצוב.
הוא ממש רוצה את מארי חזרה.
הקטע נהרס כשדפיקה נשמעת בדלת הבית. סאני מפסיק לחבק.
סאני: יש לך אורח.
אובי קמה מהמיטה והולכת לפתוח את הדלת. סאני הולך אחריה בשביל לבדוק מי בא. כמובן שאובי הפרנואידית פותחת רק סדק קטן, וסאני צריך לעמוד על קצות האצבעות בשביל להצליח לראות מעל הראש שלה מי הגיע.
סאני נהיה שמח.
הוא לא מצליח לעצור את עצמו מלקפוץ בהתרגשות.
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...