באמת הפרק הכי טוב עד עכשיו.
•••
סאני נהיה מפוחד.
הדבר הראשון שסאני רואה כשהוא פוקח את עיניו הוא החושך. הוא יכול לראות רק צללים מטושטשים על רקע הקירות.
הדבר הבא שהוא רואה היא צורה לא ברורה על התקרה, בדיוק מעליו. הוא מצמצם את עיניו בניסיון לראות טוב יותר, ונרתע במהירות כשהוא מבין מה הוא רואה.
זוג עיניים ענקיות, שטופות דם, מביטות בו מהתקרה במבט מאשים.
סאני עוצם את עיניו במהירות, ומתיישב על המיטה עם הראש בין הידיים. הוא נושם כמה נשימות עמוקות, ורק כשהוא מרגיש שהוא מפסיק לרעוד סאני מסכים לעצמו לפקוח את העיניים שוב. הוא נועץ את מבטו ברצפה.
שערות. שערות כהות ופרועות שמתפתלות על הרצפה בניסיון לתפוס טרף. לתפוס אותו. סאני פולט יבבה ומרים את עיניו מהשיער המתפתל על הרצפה, ורואה את סאם ישן על הרצפה לצד המיטה שלו, מיאו מכורבל לידו. סאם וסאני הביאו ביחד מזרן מהמחסן (סאני לא נכנס למחסן, כמובן) וסידרו לסאם את המקום בשביל שיוכל לישון. רק עכשיו סאני שם לב שהוא שוכב במקום של מארי.
הוא נושם עמוק, מנסה להכניס כמה שיותר חמצן לריאות לפני שהוא נעמד על המיטה ומתכונן לקפוץ. זה הסיכוי היחיד שלו להתחמק מהשיער הרעב לטרף. הוא מכופף את רגליו... הוא קופץ...
וקופא כשכפות רגליו נוגעות ברצפה. חם ודביק. רק עכשיו הוא שם לב לריח הדם השורר בחדר. סאני מכסה את אפו ופיו בידו בזמן שהוא צולע החוצה מהחדר, רחוק מהעיניים והשיער והדם.
הוא בסך הכל צריך נשק בשביל להגן על סאם ועל עצמו. הוא ישיג את הנשק ויחזור לישון.
הוא מהסס לרגע ליד מתג האור, אבל מחליט בסופו של דבר לא ללחוץ עליו. הוא שונא את החושך, והוא שונא להיות לבד, אבל הוא עוד יותר שונא לראות את הדברים שעורבים לו שם, מחכים לטרוף אותו. הוא מעדיף לראות רק צללים מגושמים, במקום המפלצות במלוא חזותם המפחידה.
אבל אולי בעצם היה עדיף כן לראות את מה שמנסה להרוג אותו.
סאני מגיע למדרגות ותופס את המעקה בשתי ידיים רועדות. הוא כבר התרגל לחשיכה, אבל הוא לא מצליח לראות את התחתית. היא רחוקה מדי. הוא יודע שאם הוא יפול עכשיו, הוא ימות.
הוא בולע רוק ועוצר את הרעד שעובר בו, ואז עושה את הצעד הראשון.
ועוד צעד.
ועוד צעד.
זה הרגע שבו הוא מרגיש את האצבעות שמלטפות לו את הגב, מחוספסות וקרות, נפוחות. ואז עוד יד נפוחה מצטרפת, ומלטפת לו את הכתף. ועוד אחת, מדגדגת לו את הרגל. מהר מאוד הידיים הקרות נוגעות בו בכל מקום, מתכוננות לדחוף אותו אל המוות המחכה בתחתית המדרגות.
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...