פרק 12

15 2 2
                                    

בכל פעם שאני רואה התראה אני מקווה שמישהו הסתכל לי על הסיפור, אבל לא אתם בסך הכל מפרסמים את הסיפורים שלכם.
אין לי בעיה עם זה, כן?

•••

סאני מחליט שבמקום לחזור ישר הביתה, הוא יעבור קודם אצל אובי.

אחרי שהוא התעורר על הכתף של סאם מוקדם יותר היום, הוא שם לב שהוא היה מאוד רעב. השניים החליטו ללכת לבית של סאם - עם תקרית לא נעימה בדרך שבה שניהם נפלו במדרגות בדרך למטה וסאני היה לגמרי בטוח שהוא רצח הרגע את החבר הכי טוב שלו - וסאני חיכה בחוץ בזמן שסאם הלך להביא אוכל מבפנים.

הבית של סאם היה נראה מאוד יפה מבחוץ.

עכשיו סאני הולך לבית של אובי, למרות שעם איך שהיחסים שלה עם קנית' מתקדמים, נראה שזה לא יהיה הבית שלה לעוד הרבה זמן. כאילו שהם רק צריכים את האישור של בית המשפט והיא תוכל לחזור לגור איתו כבר.

הוא נכנס פנימה בלי לדפוק בדלת, ומוצא את אובי שוכבת על הספה בסלון. היא מפנה אליו את מבטה במהירות, כאילו ציפתה לראות שם מישהו אחר.

סאני נהיה שמח.

סאני: אובי!

אובי קמה לישיבה.

אובי: היי.

סאני מצביע על השיער הסגול שלו, שתואם עכשיו את השיער הוורוד שלה.

סאני: תראי!

אובי מהנהנת פעם אחת בלי להגיד לו שזה יפה. סאני מחליט להתעלם.

סאני: סאם צבע לי את השיער ואז מצאנו את הכינור שלי ואז הוא מת בבית שלי אבל התעורר לפני שהאמבולנס הגיע ואז שנינו נפלנו במדרגות.

התחושה של סאם מחזיק ביד של סאני בזמן שהם ירדו ביחד במדרגות חוזרת לסאני בחמימות. גם מארי תמיד הייתה עושה את זה. כשהוא היה בן ארבע והיא הייתה בת שבע היא דחפה אותו בטעות במדרגות והוא נפל. הוא היה צריך להגיע לבית חולים. מאז אותו היום הוא לא היה יכול יותר לעלות - ובמיוחד לא לרדת - במדרגות. המטרה היחידה שלהן הייתה להרוג אותו.

ההורים שלו חשבו שהוא יתגבר על זה בקרוב, אבל מארי הייתה היחידה שהבינה אותו. היא הייתה עוזרת לו לעלות ולרדת בכל פעם. היא שמרה עליו כל הזמן.

עד היום שהיא שוב פעם דחפה אותו במדרגות בגלל שהוא העז לרדת עם סאם ולא איתה.

נו, טוב. זה עדיין לא אומר שהוא עומד להפסיק לרדת עם סאם במדרגות.

אובי: מגניב.

סאני חוזר למציאות, ורואה את אובי נועצת בו מבט אטום. הוא נזכר במה שהוא התחיל לספר לה.

סאני: והצעתי לו נישואים!

אובי: הא?

סאני מהנהן במהירות.

אזהרה: חתולים ברמה גבוההWhere stories live. Discover now