פרק 11

15 3 6
                                    

יום מספר 11 של וריאן מדבר לעצמו בספר נטוש.

•••

סאם: זה שבור.

סאני מרים את מבטו מהכינור השבור ומרגיש בדמעות מעקצצות בעינו האחת. הוא מסתכל על סאם, ומהנהן פעם אחת. הוא יודע כבר שזה שבור.

סאם: אתה יכול לקנות אחד חדש.

סאני מניד בראשו. גם אם היה לו כסף לעוד כינור, הוא לא רוצה אותו. לא מגיע לו לנגן בכינור אחרי מה שהוא עשה.

ובכל זאת...

סאני: זה שבור.

הקול שלו רועד מבכי. סאם לוחץ לו על הכתף.

סאני: אני שברתי את זה.

זה נכון. הוא באמת שבר את זה. לא הגיע לו לנגן עוד בכינור אחרי מה שהוא עשה למארי.

סאם: אתה... כן?

סאני מהנהן, והדמעות מתחילות לזלוג.

סאם: מתי?

סאני: לפני שנתיים.

הקול שלו עדיין רועד. כל הגוף שלו רועד. הוא פשוט בוכה ובוכה ובוכה, ולא יכול לעצור. אחרי כמה שניות סאם מחבק אותו, וסאני קובר את הפנים בכתף של החבר הכי טוב שלו ובוכה לתוך החולצה שלו.

כמה שניות אחר כך גם סאם מתחיל לבכות.

אבל למה סאם בוכה?

כשסאני נרגע מהבכי אחרי זמן שנראה כמו נצח, הוא מרים את הראש מהכתף של סאם ומסתכל על הנער הבוכה. אחרי היסוס קל הוא מניח את השברים של הכינור על הרצפה ומנסה לחבק את סאם כמו שסאם חיבק אותו. החבר הכי טוב שלו מחזיר לו חיבוק.

סאני ממשיך לחבק ולחבק, ומנסה לשדר לסאם מסרים טלפתיים שיעזרו לו להירגע. הוא גם מלטף לו את השיער, כמו שמארי תמיד עשתה כשסאני בכה. בסופו של דבר נראה שהמסרים הטלפתיים והליטופים עוזרים, כי הבכי של סאם נרגע עד שהוא נעלם לגמרי. בשניה שסאני בטוח שהוא הפסיק לבכות, הוא עוזב את החיבוק, תופס את החבר הכי טוב שלו בכתפיים ומסתכל ישר לתוך העיניים הירוקות שלו.

סאני: אני רוצה לחיות איתך.

סאם נראה המום.

סאם: מ-מה?

סאני: אני רוצה לחיות איתך.

סאם מושך באף ומסתכל עליו בשאלה.

סאם: מה זאת אומרת?

סאני: כמו זוג, רק בלי החלק המגעיל.

סאם מסתכל על סאני כאילו הוא מצפה לאיזו שורת מחץ, אבל היא לא מגיעה. סאני מעולם לא היה רציני יותר לגבי משהו בחיים שלו.

סאם: אתה... מציע לי נישואים?

נישואים! נישואים זאת מילה מדהימה!

אזהרה: חתולים ברמה גבוההWhere stories live. Discover now