אין לי מה לכתוב כאן אבל אני אוהב לכתוב פתיחות. סאני הוא חתול.
•••
דפיקה נשמעת בדלת, וסאני ממהר לדלת. הוא כבר יודע מי נמצא שם לפני שהוא פותח אותה.
סאם מחבק את סאני, שלא באמת מבין מה הקטע של החיבוק או למה שהוא יחבק אותו. אף אחד אף פעם לא חיבק אותו. אף אחד חוץ מהמשפחה שלו, כמובן. הרי רק משפחה אמורה לחבק, לא?
אז זה כנראה אומר שסאם מרגיש שסאני הוא המשפחה שלו!
סאני נהיה שמח.
סאם נכנס פנימה, וסאני סוגר את הדלת ומסתכל עליו. הוא עוקב אחרי סאם כשזה מסתובב ברחבי הבית בלי שום מטרה נראית לעין.
סאם: היי!
סאני: היי!
זאת הייתה תגובה אוטומטית. הוא תמיד מגיב אוטומטית כשמפתיעים אותו.
סאם קופץ מעל העכבר המצייץ של מיאו בדרכו, וסאני ממהר לעשות כמוהו בעודו עוקב אחריו. זה הרגע שבו סאם נעצר ומסתובב להסתכל על חברו הטוב במבט מוזר.
סאם: מה אתה עושה?
סאני: מה?
סאם: כמו כלב!
סאני נהיה עצוב.
סאני: אני מעדיף חתולים.
סאם: שניהם טובים!
סאני: חתולים יותר.
סאני כל כך מאוכזב מסאם שהוא חושב שכלבים טובים כמו חתולים, שהוא כמעט מפספס את החיוך שעולה על פניו של חברו. ברגע שהוא שם לב, הוא מחייך חזרה ואז הולך לחפש את מיאו. הוא חייב להוכיח לו שחתולים טובים יותר מכלבים!
הפעם סאם הוא זה שעוקב אחריו - כמו כלב - בזמן שסאני סורק את כל הקומה הראשונה בחיפוש אחר החתול. הוא נעצר בסופו של דבר ליד המדרגות ומסתכל למעלה.
סאני נהיה מפוחד.
סאם: מה?
סאני: אני לא אוהב מדרגות.
סאם מהנהן בהסכמה.
סאם: זה באמת מעצבן. יותר מדי אנרגיה.
סאני: זה גבוה מדי.
חצי חיוך עולה על פניו של סאם, כאילו הוא צוחק מבדיחה שלא סיפר, ואז הוא תופס את היד של סאני.
סאני נהיה שמח.
סאני עסוק כל כך בלהסתכל בידיים של שניהם, שהוא אפילו לא שם לב שסאם עולה במדרגות עד שהוא ממש מושך אותו אחריו. סאני ממהר לעלות בעקבותיו, תופס ביד אחת את המעקה וביד השניה את סאם.
הם מגיעים די מהר לקומה השניה, ושום דבר לא מפתיע אותם בדרך. שום ידיים קרות ונפוחות. סאני מצליח לחייך חיוך רחב אל סאם, והשניים הולכים לחדר שלו. הם מוצאים את מיאו מכורבל על השמיכה. סאני מתחיל לתהות בשביל מה הוא טרח כל כך להשיג לו מיטת חתולים, אם הוא במילא משתמש במיטה שלו כל הזמן.
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...