זה מרגיש מגוחך להמשיך לעדכן כאן בלי שאף אחד קורא.
•••
כשסאני מתעורר על מיטה נוחה בחדר לבן, הוא יכול לראות אנשים במדים מתרוצצים סביבו. רופאים, הוא חושב לעצמו כשהוא מסתכל בטשטוש על אחד מהם, ששם לב שהוא התעורר וממהר אליו. הרופא מנסה לדבר איתו. מנסה לשאול אותו מה שלומו, ואם הוא זוכר מה קרה. סאני לא משתף פעולה. הוא לא מסכים לדבר עם האיש הזר הזה.
הרופא מנסה לעבור לטקטיקה אחרת. הוא מספר לסאני שאמא שלו הייתה כאן איתו עד לא מזמן, ושואל אם הוא ירצה לראות אותה. גם הפעם סאני לא עונה. גם אם הוא היה מאמין לכך שאמא שלו באמת ישבה איתו כשישן, הוא יודע שהיא לעולם לא תרצה להיות איתו באותו החדר כשהוא ער.
והוא לא יכול להאשים אותה.
הוא מחכה עד שכל הרופאים יצאו מהחדר - הוא מחכה גם כמה דקות אחרי זה בשביל לוודא שהוא צדק ואמא שלו באמת לא מתכוונת לבוא - ואז מרים את ידו בשביל למשש את העין הפצועה.
תחבושות.
הוא מרים את היד מעל הפנים, בוחן את האצבע שלו עם העין הבריאה.
חתך ארוך ששוליו כבר נהיו ירוקים, ועדיין מדמם הרבה יותר ממה שזה צריך.
סאני כבר בטוח שזה לא נורמלי בשביל פצע. למה זה מדמם כל כך הרבה? העור שלו באמת אמור להפוך לירוק בגלל שריטה? ולמה אף אחד מהרופאים שהיו שם לא טיפל בזה?
אבל אין לו תשובה לכל השאלות האלו, והוא מניח את היד חזרה על המיטה ועוצם את העין שלו.
הוא רוצה לחזור לישון.
•••
סאני לא סופר כמה ימים הוא בבית חולים. הוא גם לא שואל כשסוף סוף משחררים אותו. אמא שלו נמצאת שם כשנותנים לו לצאת חזרה הביתה, אבל היא אפילו לא מסתכלת עליו.
סאני עוצם שוב את העין ומנסה לחשוב על אובי. על סאם.
היחידה שביקרה אותו בזמן שהיה מאושפז הייתה מארי.
•••
כשסאני חוזר לבית הספר, בהפסקה הראשונה הוא הולך אל מאחורי בניין בית הספר, מחזיק בידו שקית ניילון שקופה שבה נמצאת עוגיית חמאה יחידה שהכין לפני שאמא שלו עזבה שוב. היא עזרה לו עם ההכנה, אבל לא הייתה אפילו פעם אחת שבה הסתכלה עליו ישירות.
סאני יודע שהיא שונאת אותו. סאני יודע שזה מגיע לו.
סאני נהיה עצוב.
כשהוא מגיע, הוא יכול לראות שם את סאם, יושב על האדמה. בדיוק מי שהוא בא לחפש. סאני תוהה עכשיו האם הצרחה של מארי העירה אותו באותו הלילה. האם סאם בכלל ראה אותו לפני שלקחו אותו לבית חולים? מה מארי סיפרה לו שקרה?
YOU ARE READING
אזהרה: חתולים ברמה גבוהה
Horrorעברו כבר שנתיים מאז המקרה הנורא, וסאני עדיין לא הביא את עצמו להתגבר, בטח שלא לסלוח לעצמו. שדים רודפים אותו בכל יום מחייו, ורוב הזמן הוא מייחל שהם יתפסו אותו כבר, מייחל לקבל את העונש שמגיע לו. אבל אז הוא פוגש את סאם, ילד שלומד בבית ספר שלו, והשניים מ...