BÖLÜM 14 : GERİ DÖNDÜM

146 4 11
                                    

İyi okumalar✨.

***

BENDEN BANA BÖLÜM 14 : GERİ DÖNDÜM

SEHER

Ayna da saçımı düzeltirken kulağıma tuttuğum telefonun aradığım kişi tarafından açılmasını bekliyordum. Zeynep'in üç gün önce bana yaptığı konuşma ile yeni kararlar alarak aklı başında olan Seher'in geri dönmesi için elimden geleni yapacaktım.

'Ruhun darmadağınık olacak ama toplamak senin elinde. Yattığın yerde, gözyaşları ile de olacak şey değil. Güçlü yanını ortaya koy. İzmir'e gidecektin unutmadın değil mi?'

Aklıma getirdiğim konuşmadan bir kesitle omuzlarımı daha dikleştirirken pantolonumun belini düzeltip telefonun ucundan nihayet ses geldi.

'Alo, Seher?' dedi Araz. Sesinde ki şaşkınlık çok net anlaşılıyordu. 'Selam Araz. Hala kovulmadıysam işe geri dönmeye karar verdim. Ofiste misin?' dedim. Şaşkınlığından dolayı kısa bir es veren Araz 'T-tabi ofisteyim, gel. Hepimiz özledik seni, hele müşterilerin. ' dedi, başta ki kekelemesi beni istemsizce güldürdüğünden Araz'ın kulağına kıkırtılarım ulaştı.

'İşten istifa etmişim gibi şaşırma lütfen. İki saate ofise gelmiş olurum. Avukatım ile görüşmem var.' dedim. Araz şaşkınlığını üstünden silkelemiş olmalı ki daha berrak bir ses ile beni onayladı ve telefonu kapatırken ofistekilere seslendiğini duydum.

'Seher, aramıza dönüyor arkadaşlar!'

Kahvaltıya inmeden önce bir hamle daha yaparak aynanın karşısın bir ayağımı ileri uzatırken aynı ayağımın tarafında ki cebe de baş parmağım dışarıda kalacak şekilde elimi koydum ve aydan fotoğrafımı çektim.

Instagram hesabıma girerek önce Buray'ın olan soyadım yerine aile soyadımla değiştirdim ardından az önce çektiğim fotoğrafı post olarak paylaştım.

@seheRengin :  Geri döndüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@seheRengin : Geri döndüm

yorumlar kapalı

Beyaz uzun kollu, boğazlı kazağımın altına bol, yüksel bel bordo pantolonumun yanına siyah kare küçük çantamı da alarak salona doğru adımladım. Annemin hazırladığı kahvaltı masasına otururken çantamı sandalyenin başına koydum.

'Kızım sen..?' dedi babam hevesli aynı şekilde şaşkın bir ses tonuyla. Annem de babam gibi şaşkınlıkla bana bakıyor aynı zaman da yanında oturan Zeynep'i dirseği ile dürtüyordu.

Babama dönerek, masanın üstünde duran elinin üstüne elimi koyarak 'Baba, gamzeli güzel bir hanım çok güzel bir konuşma yaptı geçenlerde. Üç gündür de oraya koydum buraya koydum bazı kararlar verdim. Çalışmaya başlıyorum tekrardan.' dediğim de masada ki herkesin sadece dudakları yanaklarının iki yanından genişlemesi değildi olan şey. Gözleri canlanıp parıldamaya başladı. Gözleri, gözlerimi dolduran boğazımda yumru olan kişinin ilk haberlerini aldıkları kadar mutlu olmuşlardı.

BENDEN BANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin