[Z] အခန္း (၇)

47 7 0
                                    

"ဟုတ္ၿပီေနာ္...၊ ငါ့မွာ သေဘာေတြက်ေနရတာ...။ မငိုနဲ႔...။ ေသြးမေၾကာင္နဲ႔...။ ငါ့အေပ်ာ္ေလးေတြကို မဖ်က္စီးနဲ႔...။ လူသတ္တာ မရပ္လိုက္နဲ႔....။ ဆက္လုပ္....၊ မင္းေတာင္းဆိုခ်က္ကိုသာ ငါ့ကို ေျပာ...။ အ..ခု..ခ်က္..ခ်င္း..ေျပာ...။ '...တဲ့ဘယ္သူ႔ကိုမဆို' ေနာ္...။ ငါ ျဖည့္ဆည္းေပးမယ္...။ ျမန္ျမန္...ေျပာစမ္း...။"

ကၽြန္ေတာ္ ခုတင္ေက်ာမွီမွာ ကပ္လ်က္သားျဖစ္ေနၿပီ...။ ထပ္ၿပီး ေရႊ႕စရာေနရာမရွိေတာ့...။

"ခ႐ူး ခင္ဗ်ား ကၽြန္ေတာ့္ကို ေၾကာက္ေအာင္လုပ္ေနၿပီ..."

ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို တည့္တည့္မၾကည့္ရဲဘဲ တုန္ယင္စြာေျပာမိ၏...။

"ေကာင္းတယ္...! အစကတည္းကမင္း ငါ့ကို ေၾကာက္ခဲ့သင့္တာ...။"

ႏုတ္ခမ္းေထာင့္စြန္းတစ္ဖက္ကေနျပဳံးလိုက္ရင္း သူက ဆိုသည္...။

"ငါက ဝိဉာဏ္ႏုတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္ဆိုတာမင္းေမ့သြားတယ္ေပါ့...။ မွတ္ထား....။ ငါရဲ့ တစ္ဖက္ျခမ္းက က်ဴးပစ္ျဖစ္ရင္ျဖစ္လိမ့္မယ္...။ ဒါမဲ့ က်န္တဲ့ တစ္ျခမ္းမွာ ငါက ေသမင္းတမန္ တစ္ေယာက္ပဲ...။ ငါမင္းနဲ႔ ေထြရာေလးပါးေျပာၿပီး ဟာသေတြ လုပ္ခ်င္လုပ္ေနမယ္...။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒါက ငါကေၾကာက္စရာေကာင္းတဲ့ သတၱဝါ မဟုတ္ဘူးလို႔ ဆိုလိုတာမဟုတ္ဘူးေနာ္...။"

သူက ကၽြန္ေတာ့္နဖူးကို လက္ညႇိုးျဖင့္ေတာက္လိုက္ရင္း...

"ငါ့ရဲ့ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္က လူေတြရဲ့ အသက္ကို ႏုတ္ယူဖို႔ပဲ...။ လူ႔အသက္ကို ႏုတ္ယူတယ္ဆိုတာရဲ့ ဘယ္အပိုင္းကို ေၾကာက္စရာမေကာင္းဘူးလို႔ မင္းထင္ေနရတာလဲ....?"

ေက်ာစိမ့္စရာေအးစက္မွုက ကၽြန္ေတာ့္နဖူးကေနတဆင့္ ကၽြန္ေတာ့္တစ္ကိုယ္လုံးဆီကို ေျပးဆင္းသြားခဲ့သည္...။ ကၽြန္ေတာ္ အခု ေသမင္းတမန္တစ္ေယာက္ ရဲ့ေထာင္ေခ်ာက္ထဲမွာ ပိတ္မိေနၿပီလား...? သိပ္အဓိပၸါယ္မရွိလွေသာ (ခ) အဆင့္ ႐ုပ္ရွင္ေတြထဲမွာလို စာတန္နဲ႔ သေဘာတူညီခ်က္ယူၿပီး ဆုေတာင္းေတြလုပ္ၾကတဲ့သူေတြလိုမ်ိဳး ကိုယ့္ေသတြင္းကိုယ္တူးမိၿပီလား...? ကၽြန္ေတာ္လည္း အဲ့လူေတြလို အဆုံးသတ္ရေတာ့မွာလား...?

ဗယ်လင်တိုင်းသို့ ၇ ရက်အလို (ဘာသာပြန်)-[Completed]Where stories live. Discover now