10. Bölüm : Her şeyden uzak

274 17 0
                                    


Mike aklıma geldikçe korkuyordum . Artık herşeyden uzak kalmak , biraz kafa toplamak istiyordum . Her şeyden uzak , sesiz bir hayatı bende hak ediyordum . Ama bu yalnız bir tatil olmamalıydı . Yanımda Janny'i de istiyordum. Belki ona duygularımı söyleyebilirdim . Ama bunun için önce Janny 'i bulmam gerekiyordu .

Neredeyse tüm gece boyunca Janni'yi aramıştım ama o açmamıştı. . Bir daha aramaya karar verip rehberde ismini bulup "Ara" tuşuna bastım. 2. çalışta açıldığında heyecanlanmış ve korkmuştum. Dünden beri içimde bir bir huzursuzluk vardı. Ne yapsam olmuyordu. Bir anda kalın tok bir ses kahkaha atmaya başlayınca irkildim. Ama bu kahkaha sıradan bir kahkaha değildi. Hem tanıdıktı hem de bazı filmlerdeki kilolu, kalın sesli ve kötü adamın göbeğini tutarak kahkaha atması gibiydi.

"Merhaba Cristian. Beni tanıdın mı?"

Bu sesi hatırlıyordum. Kimindi bu ses? Kimindi?.. Beynini zorla Cristian... Yapabilirsin. Düşün, düşün...

Aklıma gelen isimle buz kesilmiştim. Eğer Janny kaçırıldıysa ve o kaçırdıysa... Hayır! Olamazdı. Eğer o kaçırdıysa hayatım boyunca Janny'yi bir daha göremeyebilirdim. Veya görebilirdim. Bir yaratık olarak.

"Hey Cristian. Hala anlamadın mı? Ben Mike. Hatırladın değil mi?"
Sakin olmaya çalışarak cevap verdim

" Hatırlamam hiç . Sevdiğim ka.. "

" Sevdiğin ? "

Az kalsın Mike ' a, Jany'i sevdiğimi söylüyordum . Olamazdı böyle bir şey .

"Ne sevsiğim . Neyden bahsediyorsun Mike ? "

" Uff senle uğraşamıycam şimdi . Beni iyi dinle Janny yanımda ama ben istediğim için değil . Kendi istediği için burada . "

"Kendi mi istedi bunu ?"

"Evet ! "

"Olamaz böyle bir şey sana inanmıyorum "

"İster inan , ister inanma ! O burada "

"Peki , beni niye aradın ? "

Lanetli Odanın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin