3. Bölüm: Şüphe

478 24 2
                                    

Arkadaşlar  dersler yoğunlaştığı için yeni bölümü  biraz  geç yazmak zorunda kaldı. Üzgünüm...
Ama vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen ...

     Perperişan olmuştum. Gittikçe kararan hava, ıssızlaşan sokaklar yine beni evimin sokağına çıkarmıştı. Evin önünde durup bir süre eve baktım. Hiçbir hareket yoktu. Tam ilerlemek için hamle yaptığımda kulakları sağır edecek bir çığlık sesi duydum. Çığlık yan evde oturan Janny Hanım'dan geliyordu.

     Koşarak Janny Hanım'ın evine gittim. Benim gibi çığlığı duyup yardıma koşan birkaç kişide oradaydı. Janny Hanım konuşamıyordu. Sürekli gözü bir yere dalıyordu ve ürkerek ağlıyordu. Bir süre sonra ise polisler geldi. Janny Hanım memur beylere ne olduğunu  anlatırken bende kulak misafiri oldum:
 
" Bir yaratik gibi bişey gördüm. Gözleri , ağzı , burnu hepsi ayrı  bir yerdeydi. Karşımda oturuyordu. Ben... yemek  yapıyordum."

     Zavallı kadıncağız şok yaşadığı için cümle bile kuramıyordu. Ama işin tuhafı anlattığı yaratik tamda benim gördüğüm şeydi.
Acaba onun da mı evinde cesetler veya ruhlar  var ??? 

     Janny Hanım şokunu atlatana kadar birkaç kisiyle beraber yanında kaldık

.....

Sabah olmuş gün aydınlanmışti . Janny Hanım'a sabaha kadar eşlik etmiştik. 

"Arkadaslar hepinize çok teşekkür ederim. Sabaha kadar yanımda kalıp bana destek oldunuz . Hepinize minnettarım  teşekkür ederim..."

 "Ne demek Jenny."  

"Önemli degil." gibi cevaplar verdik. Ben yavaş yavaş müsade isteyip kalktım. Kalktım ama aklımda o kadar çok soru vardi ama en çok aklima takılan Neler oluyordu burda  ?! 

Lanetli Odanın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin