1. Bölüm:Çaresiz ve Yanlız

746 32 7
                                    

Lütfen vote ve yorum....

     Bir iş günün daha sonlarına yaklaşırken tekrar o sesle irkildim. Sanki sürekli peşimdeydi.

"Ne oldu? dün gece eve gelmedin. Korktun mu? Kaç yıldır o odada binlerce kiracı kurban öldü. Sende onalardan biri olacaksın... Bu evi neden bu kadar ucuza aldın sanıyorsun. Bu evde yaklaşık 100 kişi oturdu hiçbiri kaçamadı hepsi öldü." sende onlar gibi öleceksin ...

     Bu sefer ilkine göre daha fazla ürkmüştüm. Neydi bu böyle?  Biri benimle alay mı ediyordu? Ama benim hiç arkadaşım yoktu ki. Kim bana böyle bir eşek şakası yapacaktı ? Bir yandan bu soruları düşünürken, diğer yandan ev sahibim Dean' i aradım.

"Merhaba Dean nasılsın ?"

"Sağol, sen ?"

"İyiyim . Sana ev hakkında bir şey sormak istiyorum."

Birden bire bir sessizlik oldu.

 "Dean? Orda misin ?"

"Elbette , sorabilirsin sorunu seni dinliyorum ."

"Biliyorsun ben bu evde kiracıyım ."

"Evet?"

"Seninle üç yıllıkta sözleşme yaptık malesef."

" Malesef ?"

"Ben bu karardan geri dönmek istiyorum."

"Malesef bu durumda bana yüklü bir miktar para ile birlikte üç yıllık kirayı vermen lazım ."

"Dean , bu bir şaka değil mi?"

"Hayır."

Susmuştum. Konuşamıyordum. Bu çok yüklü bir paraydı. Bu ücreti ömrüm boyunca karşılayamazdım. Ama her günde otelde kalamazdım. Ne yapacağımı bilmiyordum. İlk defa bu kadar çaresiz ve yalnızdım...

Lanetli Odanın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin