Yine o sinir edici kahkahasını duyduğumda iyice sinirlenmeye başlıyordum. Bu kadarı fazlazdı. Janny'ye olan ilgimi anlamış olmalıydı. Ve bu çizgi üzerinden giderek birşey yapacak , beni zayıf yönümden vurmaya çalışacaktı . Birşeyler planlıyordu ama planının sonunda ne olabilirdi?
Aslında çok kötü şeyler olabilirdi.
"Christian, ne oldu? Sustun.""Hiç birşey olmadı Mike. Seni özlemişim."
"Seni şakacı çocuk. Beni iyi dinle ve söylediklerim dışında birşey yapma. Eğer yaparsan çok kötü şeyler olur."
"Beni böyle korkutamazsın Mike "
Aslında korkuyorum . Ama kendim için değil Janny için . Onun için endişeleniyordum . Acaba korkuyor muydu ? Üşüyor muydu ? Beni yanında istiyor muydu ?
Ben bunları düşünürken telefon açık kalmış olacak ki yine o iğrenç gülüş sesini duydum.
" Christian kendine gel ! Janny seni sevmiyor o beni seviyor. ""Kendi kendine gelin güvey olma Mike !"
" Kimin kendi kendine gelin güvey olduğu ortada sevgili arkadaşım "
Sinirlenmişim . Bu kadarı fazlaydı . Yanıma Marry ' i alarak doğru Janny 'i aramaya koyuldum .
" Bu böyle olmayacak Christian . Polise falan haber verelim . Ben çok yoruldum ."
"Haklısın . Biraz dinlenelim . Sonra aramaya devam edelim. "
"Şaka mı yapıyorsun Christian !
YO -RUL -DUM "" Tamam işte dinleneceğiz "
"Ama yarın yine oraya buraya deli danalar gibi koşuşturacağız "
" :) "
" Gülme Christian "
" Tamam :)) "
" Komik olan ne ?! "
"Yüzün ve saçların .... :)) "
" ee... "
"Bi kendine baksana "
Hemen çantasından telefonunu çıkardı . Ön kamerayı açıp kendine baktığında gülmeye başladı ama bu gülüş kısa sürdü . Telefonuna gelen mesajla yüzü bir anda düştü .
" Marry iyi misin ? "
" Ch -ris- ti-an "
" Neden kekeliyorsun ? İyi misin ? "
" Gelen mesaj Janny ' den ! "
" Janny mi ? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Odanın Sırrı
Science FictionHer şeyden habersiz bir adam:Christian Bir ev kiralar ama evin lanetinden habersizdir. Peki Christian binlerce kurban verilen o odada hayatta kalabilecek mi ? ©Tüm hakları saklıdır