12. Bölüm : İşkence

280 14 1
                                    


  " Marry ben iyi değilim , lütfen beni bul Mike bana işkence ..."
" Tamam Marry lütfen devamını okuma! "
"Onu bulmamız gerek ! "
"Nerde olabilirler ?  Mike ' ı en çok sen tanıyorsun . "
" Mike çok hovardaydı . Her gün ayrı bir barda , başka bir partideydi ."
" İşimiz çok zor gibi görünüyor . Onun için endişeleniyorum Marry .Mike ..  Mike ona zarar vermez dimi ? Kıyamaz , ona zarar vermez dimi !  "
" ..."
"Marry bana cevap ver Janny 'e bir şey olmayacak dimi ? "
"Bilmiyorum Christian , bilmiyorum! "
"Onu bulucam Marry .Kredi kartım sende kalsın . En yakın bir otele git ve dinlen . Ben sana haber vereceğim.  "
" Hayır ! Bende senle geleceğim ! "
"Olmaz Marry .Orası tehlikeli olabilir .  "
     Marry  gelmek için çok ısrar etsede fikrimi değiştirmedim .
Doğruca Janny ' i aramaya başladım ama paris çok büyük bir şehirdi onu nasıl bulacaktım ?
     İşe Janny nin evine bakmakla başladım . Yavaş yavaş apartmana girdim ve Janny 'nin evinin olduğu kata çıktım  bir tane zarf vardı ve üstünde "Christian 'a " yazıyordu . Hemen açıp baktım
" Vayy birileri Janny ' yi arıyor ! Janny' i sevdiğini , onun için endişelendiğini biliyorum ..."
"Mike ...! "
     Ben zarfı okumaya devam ederken uzaklardan ince bir ses duydum . Bu ses ... hatta bu sesler Mike ' ın o iğrenç kahkahası ve Janny ' nin o iç acıtı çığlığıydı .
Sesin geldiği yere baktım .
Oradalardı . Mike Janny ' yi kollarından bir yere asmış ve bir bacağını kesmek üzereydi . Koştum ama gördüğüm şey bir anda kayboldu . Halisünasyon görmüştüm yada bu  gerçekten onlardı .

Git gide kararan hava ile beraber Janny ' yi aramaya devam ediyordum .Hâlâ bıkmamıştım. Bıkmayacaktım da boş bir sokakta öylece yürürken telefon isme bakmadan hemen açtım .
" Janny  ?"
" Hayır Christian benim Marry . "
"Efendim Marry ?"
"Bi haber varmı diye soracaktım ama sanırım yok ! "
"Evet yok ! "
" ... "
" Marry dur kapatma ."
"Mike Janny ' ye işkence falan etmez değil mi ?"
"Bilmiyorum Christian ,bilmiyorum ! "

Medya = Janny ve Marry

Lanetli Odanın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin