7. Bölüm: "Delil"

284 19 1
                                    

Sonunda ona dair bir iz kalmışttı. Kim olduğunu daha doğrusu insan olup olmadığını anlamak için Jann'nin çalıştığı laboratuvara gittim. Çok fazla alet vardı. Bende mecburen birinden yardım almak zorunda kaldım . 

"Pardon bayım bakar mısınız ?"

"Bana mı seslendiniz ?"

"Evet ..."

"Buyrun ne istemiştiniz ? "

"Ben bu saç telinin DNA ' sını istiyordumda ."

"Peki kişinin annesi veya babasınan alınan bir doku gerek ! "

"Ama bu istedikleriniz bende yok..."

"O zaman size yardımcı olamayacağım. Üzgünüm. İyi günler."

     Gıcık adam! Ne yapacaktım şimdi ben? Onun kim olduğunu öğrenmem gerekiyordu . Ama bunu nasıl yapacaktım ?Biraz daha orada oyalandıktan sonra otelin yolunu tuttum .  

***

     Otele vardığımda kendimi direk yatağa attım. Uyandığımda gece saat  03.05'ti. Geri yatmaya karar verdiğimde çoktan uykum kaçmıştı. Aklıma  Janny geldi arasamıydım? Ama geç olmuştu!  Belkide yatmamıştır diyerek elime telefonu aldığım gibi Janny'yi aradım .

"Alo?" 

 "Janny sanırım uyuyordun rahatsız ettim özür dilerim." 

"Önemli değil zaten uyumamıştım."

"O zaman sana bişey sormak istiyorum."

"Tabi, seni dinliyorum."

"Şeyyy,  şu Mike"

"Evet o iğrenç yaratık"

"Mike her gördüğünde sanki daha önceden onu tanıyormuş gibi tepkiler veriyorsun."

"Evet seninde bildiğin gibi onu daha önce evimde gördüm."

"Hayır bu tepkiler daha önceye dayanıyormuş gibi." 

"..."

"Sessiz kalmana gerek yok anlatmak istersen dilerim."

"Peki anlatıyorum."

"Seni dinliyorum.."

"Aslında herşey....."

         

YENİ BÖLÜM , VOTE VE YORUMLARDAN SONRA .

BİRAZ MERAK ETMENİZİ İSTİYORUM . YORUMLARA TAHMİNLERİNİZİ  YAZABİLİRSİNİZ . 

VE OKUMA SAYISI GİTTKÇE ARTIYOR ŞİMDİDEN 700 ' LERİ BULDU. KİTABI OKUYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM .... 

Lanetli Odanın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin