Bazen içinize tuhaf bir duygu çöreklenir, sizi ele geçirir. Hiç birşey yapamaz ve düşünemezsiniz. Kalbiniz mi beyniniz mi? Düşünemezsiniz. Bir anlık heyecanlanla bir sele kapılır ve sürüklenirsiniz, Anlamazsınız. Ta ki kötü şeyler olana kadar...
Janny'ye ne olduğunu bilmediğimden mi yoksa bir çözüm bulamadığımdan mı bilmiyordum ama korkuyordum. Hayatımda ilk defa bu kadar korkuyordum.
Tam üç gün. Üç gündür hiç bir haber alamıyordum. Marry birşeyler biliyordu. Ama söylemiyordu. Ne kadar çok ama vardı hayatımda. Bitmek tükenmek bilmiyordu. Bu laneti öğrendiğimden 43 gün geçmişti. Evet, saymıştım çünkü ne yapacağımı bilmiyordum.
Bu düşüncelere dalmışken telefonumun bildirim sesiyle irkildim: Gizli Numara
"Yarın saat tam 10'da Liverpool Caddesi'nde ki Carry otelin önüne gel . İlk ve son şansın."
Bu.... bu Mike olabilir miydi ?
Başka kim olabilir ki ? Kim olduğunu boş verip yattım . Sabah kalkar kalkmaz Liverpool Caddesi' ne gittim . Bir cafe bulup oturdum ve bana verilen saati beklemeye başladım .
Sanki saatler geçmiyordu. 09 .00-
09.01 - 09.02 saat o kadar yavaş ilerliyordu ki en son sıkılıp Liverpool Caddesin'de yürümeye başladım .
Biraz olsun zaman geçmişti . Otelden fazla uzaklaşmadan geri dönmeliydim . Saat 09.48 ' di . Acaba yetişebilecek miydim ? Yavaş yavaş , sallana sallana yürümeyi bırakıp büyük ve hızlı adımlar atmaya başladım . Neyse ki kısa sürede vardım . Carry Otelin önünde beklemeye başladım .
Yanıma siyah takım elbiseli , siyah güneş gözlüklü , siyah ayakkabılı ajan gibi bir adam yaklaştı .
"Bay Christian ? "
Tüm şaşkınlığımı saklamaya çalışarak ;
" Evet , benim . Neler oluyor ? "
Acaba yine nasıl bir entrika içine girmiştim ??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Odanın Sırrı
Fiksi IlmiahHer şeyden habersiz bir adam:Christian Bir ev kiralar ama evin lanetinden habersizdir. Peki Christian binlerce kurban verilen o odada hayatta kalabilecek mi ? ©Tüm hakları saklıdır