Giriş:Kim O?

1.5K 41 12
                                    

Arkadaşlar bu benim ilk kitabım okumanızı tavsiye ederim
Begenmenizi umuyorum. Like ve yorumlarınızı bekliyorum ......

Günlerden bir pazar sabahıydı. Her günkü gibi tan yeri ağırmadan ayaktaydım. Kalkıp ışıkları yaktım. Bir fincan sıcak çikolatayla güne başladım. İş ortalığı toplamaktı.

"Tanrım, her yer biribirine girmiş."

Kısa sürmesede evi toplamayı başardım. Gün ışımaya başlamıştı. Güneş bütün ısısıyla sanki evin içindeydi. Perdeleri açıp salondaki koltuğuma kuruldum. Kitabımı okumaya başladım. Kitabın en heyecanlı yerindeyken içeriden bir tabak kırılma sesi geldi.

Ürkmüştüm. Halbuki evde kimse yoktu. Kimdi o ?

Ayağı kalkıp sesin geldiği yere doğru yöneldim. Gittikçe yaklaşıyordum. Ses odamdan geliyordu. Kapıyı biraz dinledikten sonra içeri girdim. Odamın perdelerini açmadığım için loştu. Pek birşey görünmüyordu. Sehpahanın üstünden kaptığım fenerle odayı taramaya başladım. Görünürde kimse yoktu. Son bir hamle yapıp yatağın altına yöneldim. Yatağın altına eğildidim ve bir insanla karşılaştım. Tam incelerken fenerimin şarjı bitti .

Korkuyordum. Kimdi o, nasıl gelmişti, neden yatağın altında ?

Ben bu soruların yanıtını düşünürken arkamda bir nefes belirdi. Refleks olarak arkama dönsemde odanın loşluğundan kim veya ne olduğunu seçemiyordum.

Etrafı ağır bir kan kokusu sarmıştı. Acaba birisi birini bayıltmış yada öldürmüş müydü ? Yavaş yavaş arkamdaki nefesin yok olduğunu sandım ama yanıldım o hala buradaydı ve tuhaf bir sesle bana bir şey söylüyordu :

" Bu daha bir başlangıç, cesetlerin sayısı git gide artacak... Polisi bu işe karıştırabilirsin ama şunu bilki elinde ne bir ceset nede bir kanıt olacak..."

Ses kaybolmuştu .Titriyordum. Hala olayların şokunu atlatamamıştım. Zorda olsa odamdan çıkmayı başardım. Saat 8'e geliyordu. Mesainin başlamasına kalmıştı. Giyinip evden çıktım. Olanlar hala gözümün önündeydi. Bir yandan "Pazar pazar ne mesaisi?" diye söyleniyordum . Diğer yandansa

O ceset ve o ses kimdi?

...... ( 17:30)

Sonunda mesai bitti. Eve gitmek istemiyordum. Biraz gezmeye karar verdim. Belki de biraz kafa dağıtıp bu olayları az da olsa unuturdum. Saatler sanki bir birini kovaladı saat 23.00 olmuştu. Ama ben hala o lanetli eve dönmek istemiyordum. O gece eve gitmemeye ve bir otelde kalmaya karar verdim . Saat 00:00 olmuştu. Yatağıma uzandım ve kısa süre sonra uykuya daldım

.......

Sabah tekrar o sesle irkildim. Gözlerimi odada dolaştırdım, ama kimse yoktu .

Neler oluyordu ?

Otel odasindan kosarcasina çıktım. Bir yandan hala o şey beni takip ediyor mu diye bakarken, diğer yandan var gücümle koşuyorum. Otelin ücretini verdikten sonra oradan ayrıldım ama aklimda bir çok soru oluşmuştu.

Neydi o ? Neler oluyor? Ben lanetlendim mi? Bunlar bir rüya mı?

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum .... :)

Lanetli Odanın SırrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin