Izbu osvetľovala červená a modrá. Z vonku bolo počuť tajomný šepot a plač vydesených dievčat. Dominik rýchlo zobral nohavice ktoré na seba len navliekol a pozrel sa z okna. Niečo nie je v poriadku. náhle sa dvere izby rozrazili a dnu vbehli policajti v maskách, so zbraňami rovno na nás. ,,hej, hej, hej čo sa deje?! nič sme neurobili" znervóznela som a v očiach Nika som tiež videla náznak strachu. ,, ste obvinený z pašovania drog a stretávania sa s ľuďmi v hľadacej listine, všetko, čo poviete, môže byť použité proti Vám '' Nik znervóznel a rýchlo ma pravou rukou chytil pod krk. ,,Promiň'' zašepol a náhle začal byť jeho postoj agresívny. V očiach mu bol vidno strach No za tým všetkým som ja videla ľútosť. ,,Klídek, zdrogoval jsem jí. nemá s tím nic společného. Ani se neznáme'' Starneme a zvykáme si na seba. Myslíme podobne. Navzájom si čítame myšlienky. Vieme, čo ten druhý chce a potrebuje bez toho, aby sme sa pýtali. Niekedy sa navzájom trošku provokujeme. Niekedy sa považujeme za samozrejmosť a práve preto, ho teraz v tom nemôžem nechať. ,, nevieme o čom hovoríte '' vykoktala som zo seba s gučou v hrdle. Bez akéhokoľvek súcitu nás s rukami za chrbtom vyviedli von medzi dav ľudí. posadili nás s putami do auta a odviezli nás na policajnú stanicu. ,, čo sa deje, mám strach '' Dominik sa tváril akokeby tam nie som. neodpovedal mi. Nedal si ani tú námahu, aby sa na mňa pozrel. Na policajnej stanici nás posadili za obrovský biely stôl s policajtom na každom rohu. Nebolo to ako vo filmoch. Žiaden dobrý a zlý policajt. Všetci sa chovali chladne ako keby sme niekoho zabili. v celej miestnosti bol cítiť zvláštny zápach a dusno vo vzduchu. popritom, ako nám dávali dole putá, sa ruka jedného z policajtov zatúlala do mojich vlasov a prešla na krk. ,,pracky pryč'' precedil Nik skrz zuby a toho policajta práve upálil pohľadom. ,, hah'' uchechtol sa. ,, Ty vážne nie si v pozícii kedy by si si mohol dovoliť na niekoho vyskakovať'' potľapkal Dominika rukou po ramene a tým jeho hnusným, slizkým pohľadom prešiel od zhora dole. Prečo máme vždy na takýchto ľudí šťastie ? Zrazu sa otvorili dvere z ktorých vyšiel mladý, sympatický pán. prisadol si k našemu stolu rovno oproti nám. Rukou naznačil policajtom aby opustili miestnosť a oni tak na moje počudovanie vykonali. Hovorí sa že oči sú bránou do duše, Dá sa nimi čítať medzi riadkami a tak som sa snažila nadviazať očný kontakt akoby To bol len nejaký starý známy s ktorým sme si vyšli na kávu. On sa len pousmial, upravil si papiere na stole a podal nám ruku. V očiach nemal znechutenie ani hnev. Nebol to pohľad odsudzovania ale skôr pohľad plný citu a empatie, Akoby sa nám snažil pomôcť vážne zo srdca. ,,Cokoliv řekne, neberte ji vážne. Zdrogoval jsem jí, neví o čem mluví'' znervóznel Dominik a nohou nedočkavo klepkal pod stolom. ,, to nie je pravda'' skríkla som, zmätene hľadajúc porozumenie v Dominikových očiach. ,, oceňujem toto vaše divadielko ale poslal ma váš otec. Z mne neznámeho dôvodu si chcel preveriť vašu lojalitu k lóži. Nič vám nehrozí, nie ste za Nič stíhaný. V tejto chvíli môžete pokojne opustiť budovu. Predtým vás ale musím na žiadosť vášho otca varovať, že pokiaľ sa niekedy rozhodnete poskytnúť komukoľvek dôveryhodné informácie z jeho súkromia alebo ohrozíte jeho dcéru, budete skutočne potrestáný... Pán Citta'' ten muž zobral papiere zo stola, postavil sa a odišiel. Nik sa strašne rozdýchal a zúfalstvo má stiahol do objatia. .. Tak strašne jsem se bál, že se ti něco stane...'' Až teraz mi to blízko v hlave. Skutočne sa chcel všetkého vzdať len preto, aby som ja ostala v bezpečí. Nevedela som čo mám povedať A tak som v jeho zovretí len začala lapať po dychu. ,, Tvůj otec je fakt šílený. Kde všude je pro boha lidi" prikývla som mu na znak súhlasu. ,, Celé tie roky sa správal ako keby som neexistovala a zrazu ? Zrazu sa snaží správať ako zodpovedný otec ktorý sa o mňa bojí. Je to kretén! Zasahovať mi do súkromia!" Nik ma pevne chytil za ruku a vyšiel z čela sebavedomo von. Neviem prečo, ale zrazu som mala potrebu vyjadriť mu čo mám v hlave a hlavne v srdci. Potiahla som ho za ruku a zapožičala som sa mu do očí. ,, Prosím. Toto už nikdy nerob. Chcem len aby si vedel, že chapem aj ja teba. Že ten úsmev čo mávaš na tváry nie je vždy praví. Chápem, že znesieš veľa a chápem aj to, že keď už je toho na teba moc, ujdeš do úzadia a tam potichu čušíš a cítiš, ako tvoje srdce krváca. Chápem, že rozdávaš úsmev každému, kto okolo teba prejde a že sa snažíš tvojím úsmevom zdvihnúť náladu každému, kto je smutný, aj keď sám máš v srdci toľko bolesti. Chápem, že sa snažíš vyriešiť každý problém, pretože sa sám trápiš a nechceš, aby sa trápil niekto, koho máš rad... pretože vieš, ako to bolí Chápem, že by si niekedy chcel kričať od bolesti, ale povieš si, že to ešte vydržíš lebo ty si ten veľký, silný Nik Tendo ktorý je vzorom dnešnej mladeže.
Chápem, že bolesť, ktorou si si prešiel, ťa zmenila. Možno viac uzavrel do seba a už tak neveríš ľuďom. Chápem že si veril nesprávnym ľuďom, lebo to sa občas stane každému. Na mňa sa napríklad úplne vykašľala rodina, veď vieš... a ty s Jakubom si mi ukázal, že nemusím byť zas na všetko sama. Viem, že to boli možno blízki ľudia ktorí ťa zranili, keď si sa sám cítil na samom spodku ale som tu ja! A už takým spolu nakopeme zadky. Takže sa už nesnaž všetko vyriešiť sám. Uvedom si prosim ze tak ako záleží tebe na mne, záleží aj mne na tebe. Sme na všetko dvaja. Sme to my dvaja proti problému a nie problemy ktore tvoria teba proti mne" svoj monológ som uzavrela úsmevóm a ktorý prevýšili oči jemnej nervozity. ,, Kotě, já tě prostě žeru. Nechápu že sme se nepotkali dřív. Honil jsem se na kurvama, měl zážez na dickuv každý zastávce ale teď bych všechen ten čas plný zbytečností vyměnil za další den s tebou" chytil ma za ruku a jemne mi položil pery na čelo. Kto by to bol povedal že práve Nik prejaví svoju citovú stránku. ,, Do prdele!" ... tresolsi rukou po čele a na päte sa otočil.Tak áno, žijem. Rozmýšľam, že by sa sem hodila dáka výlevka emócií kto ku komu vlastne ake city chová. A hodila som to práve sem. Tak som zvedavá. Mám už rozpísané rovno ďalšie časti tak to vyjde skôr než po štvrť roku😅
-Darkness🖤
YOU ARE READING
Nik Tendo - FAMOUS ☆
Romance1. Časť-Preslávený. [18+] ●ukážka z príbehu● ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár ktorá mi...