Konečne sme prišli k ich autu. Jakub vytiahol z kufra deku a mikinu ktoru položil na zadné sedadlá. ,,To bežne nosíte v kufry deku a mikiny?'' rozosmiala som sa. ,,Hele, někdy si proste schrupneme v aute no'' Verča si lahla uplne k oknu. O dvere si oprela hlavu pod ktorou mala Jakubovu mikinu a on ju medzi tým prikryl dekou. Ako sa ju snažil prikryť padol na Verču a nedalo sa mu zdvihnúť. ,,Dominiku tak mnĕ zvedni vole!'' Snažila som sa zadržať smiech ale nešlo to. ,,Hej kryple tak tu s ní zústaň ať tu není sama ne? ja zajdu tady s dráčkem ješte ven'' Zrazu som cítila ako mi líca zaplnila červeň a keď sa môj pohlad vrátil na Jakuba a Verču, spali obaja. Musela som si ich odfotiť, to inak nešlo. Zavreli sme dvere na aute a prešli kúsok vedla na travnatú plochu. Nazvyme to mini lúka, to znie dobre. Zrazu som pocítila ako sa obsah môjho žalúdka chce pozrieť na okolitý svet. Dominik mi hneď chytil vlasy a zo mňa to všetko vyšlo von. Cítila som sa nehorázne trápne. ,,To je v pořátku, pomalu dýchej, sem tu u tebe'' Zrazu sa moje srdce rozbúhalo. Musela som sa rýchlo ukludniť inak som nezvládala dýchať. ,,Som v poriadku. Prepáč, toto sa mi nestáva'' utrela som si ústa a zahanbene sa pozerala na zem. ,,To je v pořátku Enn. Víš kolik mám ja progrcanejch nocí?'' Rozosmiala som sa a zahladená rovno na neho chcela stopnú čas. ,,No.. to bežne takto beriete faninky do baru a trávite s nimi noci?'' Nádherne sa usmial a sadol si rovno oproti mne. ,,Ne, to fakt ne ale nestáva se zvykem že potkáme dvě supr holky po zavíračce. K tomu sme už neměli nic na práci a tak sme si řekli že proč ne.'' Pramienok svojich neposluných vlasov som si dala za ucho a snažila sa zakryť svoju nervozitu. ,,A vysvetlíš mi toho dráčka?'' Asi som ho rozosmiala lebo vtipne pokrútil hlavou a snažil sa vyhnúť očnému kontaktu. ,,No máš hrozne hezké vlasy. Tá fialová barva ti sluší. Připomína mi tak trochu dráčka'' Zas som cítila že sa červenám a určite to zbadal aj on. ,,Lehnem si?'' Bez slova som si lahla na zem a on tiež. Hlavami sme boli úplne pri sebe že som jeho dych cítila na svojom krku. ,,Teraz mi to veľmi pripomína ten videoklip ako si ležal s tou Terezou na trávniku a sledovali ste hviezdy'' Postrehla som ako sa trochu zháčil. ,,Asi si myslíš že medzi mnou a ní něco je, viď? Všichni si to myslí'' Do riti, muselo to znieť dosť osobne ale nemyslela som to nijak zle. ,,Je to vaša vec a nikto nemá právo sa do vás starať'' Snažila som sa to zachráni no pripadalo mi že som to len viac a viac kazila. Otočil sa hlavou rovno ku mne ,, Ne, ja s ní nic nemám. Byl to jenom videoklip. Je to kamarádka'' poznamenal dosť rázne a cítila som ako zo mňa celý čas nespustil pohľad. Otočila som sa k nemu a zrazu boli naše pery len milimeter od seba. Musím využiť tú šancu dokým je možnosť... ,,Víš líbi se mi na tobě že nejsi jak ostatní holky. Hned si se po nás nevrhla, nesnažila ses s náma olizovat a netahala nás za triko do hotela.'' Zrazu ma stoplo. Bola som len kúsok od jeho pier, doslova som ich už cítila na tých svojich a keď rozprával, každé písmeno som cítila na perách. Pomaly som začala cúvať hlavou keď som zrazu pocítila ako sa naše pery spojili. jednou rukou ma otočil rovno na neho a druhou ma pevne chytil za bok. Cítila som ako mi jeho dlaň prechádza pomaly od pásu, cez brucho až na krk. Prudko som sa od neho odtiahla. ,,Ale vravel si že..'' Skôr než som to stihla dopovedať, ležala som na chrbte a jeho telo bolo rovno pritlačené na tom mojom. ,,Hele řekl sem si že tato možnost už nemusí bejt a tak sem ji využil. Jestli ti to je nepříjemné nebo ti to překáži stačí říct, dráčku'' Nezmohla som sa ani na pól slova a pozerala sa mu rovno do očí. Bol tak nepredvídateľný a to bolo na ňom tak neodolatelné. Keď som sa už zmohla otvoriť ústa že k tomu niečo poviem, ruku mi priložil na krk. nie silno, len tak z ľahka. Chvelo sa mi celé telo. Jeho jazyk mi kreslil po krku a mňa to donutilo vzdychnú. ,,Můžu?'' pozrel na mňa nevinním pohladom a než by som stihla odpovedať dal mi dóle mikinu. Pod mikinou som schovávala len spodné prádlo ktoré bolo z časti priesvitné a on ho začal rozopínať. Chytila som mu ruku a on pochopil že to je moc. Cítila som ako mi privoňal k vlasom ktoré boli plné môjho parfému. ,,Do prdele, Ty seš takovej čurák vole, měl jsi spát s Veronikou!'' Čože ?! Otvorila som oči a rovno nadomnou stál Jakub. Do riti! Rýchlo som schmatla mikinu a obliekla ju na seba. Strašne som očervenala. Už dávo mi nebolo tak trápne ako v túto chvílu. ,, Uuuu sorry ale vidím že někdo tu je pěkne nadrženej'' Dominik si hneď zobliekol mikinu a dal si ju okolo pása. ,,Ty seš fakt kokot'' zazrel na Jakuba ktorý mi podával ruku aby ma zdvihol zo zeme. ,,Kde je Veru?'' Snažila som sa rýchlo odísť od témy. ,,Spí v aute. Ja se šel jen vychcat a co nenajdu'' Rozosmial sa a mne tiež naskočil jemný úsmev. Nemôžem uveriť čo sa skoro stalo. Srdce mi búchalo ako o závod. Slnko už pomaly vychádzalo a všetci sme sa vybrali k autu. ,,Já se du trochu prospat'' Zaznel Nikov hlas a následne sa zabuchli dvere auta. ,,Enn, pojď sem'' Započula som Kubov hlas. Bol len v teplákoch opretý o kapotu auta. ,,Ja vím, je to ten náš neodolatelný Nik Tendo ale nejsi první koho kdy přefik. Já jen aby si nebyla sklamaná.'' Ostala som v rozpakoch a v hlave sa snažila vymyslieť odpoveď. ,,Hovoril že som iná, že niesom ako tie čo stretávate na koncertoch..'' Pousmial sa a pokrútil hlavou. ,,Víš ty se nenecháš jen tak lehce dostat. Jsi oříšek a on to má rád. Přitehují ho výzvy. Je jako tigr. Potřebuje kořist kterou musí lovit jinak ho to brzy omrzí. Rozumíš mi..'' Prikývla som, veď čo iné mi ostávalo. Zrazu sa otvorili dvere na aute a mnou prudko trhlo. ,,Dobré ráno'' Verča, celá zničená, vyšla z auta. Tancovnou chôdzou s dvoma otočkami dotancovala až k Jakubovi a dala mu pusu na líce. Strasne sa začala smiať až ju posadilo na zem. Jakub sa snažil pochopiť túto situáciu ,,Oh chápu, snažíš se zistiť zda to není sen, vím že sem tak neodolatelný" Vyprskla som smiechom ktorý zjavne zobudil Nika. Vyšiel von len v teplákoch a v ruke držal mikinu. Lúče slnka sa mu odrážali z plochého bruška rovno mne do očí. Slnko už vyšlo nad hory a na naše počudovanie nás nedostihla opica no Verči prišli dáke dozvuky. Zrazu sa ozval Dominik ,,Hej kokote, mám hlad, deme se nažrat" Jeho pohľad na mne ani na sekundu nezastavil. Začala som pochybovať či to bol on, alebo alebo tá vodka čo sa somnou v noci rozprávali.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Okrem vulgarizmov ste si mohli všimnúť že to je dosť sexisticky príbeh ktorý sa bude neustále stupnovať.
Som rada ze ste dočítali aj druhú časť z tohto príbehu keďže tieto prvé časti vždy bývajú také nudnejšie kým sa dej rozprúdi. Teším sa na vaše ohlasy. Xoxo -Darkness
YOU ARE READING
Nik Tendo - FAMOUS ☆
Romance1. Časť-Preslávený. [18+] ●ukážka z príbehu● ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár ktorá mi...