,,Vieš čo Dominik, nie!" Otočil sa a pustil mi ruku ,,Jaké ne?" Pevne som sa postavila a ruky dala v bok ,,Ideme si vypiť. Niekde na party" Dominik chcel určite namietať ale než tak stihol uskutočniť, jakub začal skákať a tak Niko nemal moc na výber. Vošli sme do prvého otvoreného klubu. Na moje prekvapenie sme sa všetci, vrátane Nika zabávali. Akoby bol z neho znova ten starý, dobrý Nik. Po mojej obľúbenej pesničke sme si sadli znova k stolu keďže som sa cítila akoby bol môj žalúdok plná fľaša s ktorou hodinu niekto triasol. Zrazu som videla na Nikovom pohľade že sa znova niečo deje. Zvážnel, nesmial sa dokonca ani na Jakubovich pokusoch o tanec. ,, Enn, přestaň. Chlasceš tu jakoby nic. Seš cejtit vodou!" Postavila som sa so snahou udržať rovnováhu ,,Dominik netuším čo ti je?! Na čo sa tu akože hráš. O čo ti ide. Pokiaľ viem tiež furt piješ! Zoznámili sme sa tak. Každý druhý deň ste boli schlastaný! Tak čo máš, kurva, za problem!" Snažila som sa zaostriť pohľad na Nika, ktorý vyzeral, že sa snaží ukľudniť. Jeho pevný stisk ruky som pocítila na zápästí keď ma znova niekam ťahal. Vyšli sme niekde na poschodie kde nebolo takmer nič len dve, nie moc pekné postele a gauč so stoličkami. Zhodil ma do postele a ja som myslela že sa povraciam. ,,Sex na usmířenou bývá top, prej. Dokaž mi to" bola som zcela ticho. Cítila som sa mu zrazu tak oddaná že ani keby chcem, nedokazala by som sa mu brániť. Čo to má znamenať. Urobila by som pre neho prvé aj posledne i keď mi príde, že trpí zjavne s veľkým problémom emočnej nestability. Je citovo nevyrovnaný. Veď teraz po mne kričal a už cítim, ako ma jeho veľké dlane otáčajú na 4. Moje dlhé vlasy si omotal okolo päste a zatiahol. To ma donútilo prehnúť sa v chrbte až som si musela oprieť hlavu o posteľ. Silno prirážal. Silnejšie než bežne, akoby si na mne snažil vyliať zlosť. Zrazu mi to dáva zmysel. Čo keď to tak vážne je. Skončil a ja som prvý krát, z nášho sexu nemala absolútne žiadny pôžitok. ,,Dominik cítiš ku mne vôbec niečo?" Otočila som sa na neho. ,,přestaň, víš že mi na tobě záleží" nahlas som si vzdychla a postavila sa úplne oproti nemu. ,,Tak čo teda medzi nami je. Nikdy si mi na to neodpovedal a teraz nemáš možnosť sa na nič vyhovoriť" jeho pohľad vyzeral byť zaskočený ,,Hele, seš opilá nebudu to s tebou takhle řešit" chytila som ho za ruku popri tom ako som sa jemne klepala. ,,Presne. Som opitá. Nemáš čo stratiť ani získať. Proste si to nebudem pamätať" Dominik presne vedel že to hovorím aby som to z neho už dostala, videla som to na jeho pohľade. ,,Dej mi s tím teď pokoj" ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel, nezaujíma ťa vôbec čo chcem ja. Chodím popri tebe ako taký pes !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár, ktorá mi už tak ublížila. Periferne som zahliadla že sa chystá niečo povedať. ,,Hele bejb, víš že nejsi první holka na této izbe" Povedal to tak chladne.. ,,Prosím?!" Začal niečo rozprávať ale akoby som stratila sluch. ,,Bral si vôbec niekedy medzi nami niečo vážne ?!" Nedal si ani tu námahu mi odpovedať. Proste zdvihol ramená. Ja naivná krava. Čo som si akože myslela. Vybehla som von dverami až pred klub. Prišlo mi akoby som razom vytriezvela no nohy ma stále horko ťažko počúvali. Myslela som že Nik vybehne von ku mne a všetko sa znova dako vyrieši. Ale nikto neprichádzal. Pomalou chôdzou som šla popri ceste, ani neviem kam. Slzy mi pomaly stekali po líci a ja som nemala už ani snahu ich utrieť. Zrazu pri mne zastalo auto. ,,Nechceš zviesť?" Vodičovi som darovala prostredík na pravej ruke a pomaly šla ďalej. ,,Nástup si, takto ťa nenechám ísť ďalej" moje očí sa zrazu zaostrili a uši začali počúvať známy hlas. ,,Alex?" Neverím že som taká rada že ho vidím. Nastúpila som si a hneď ma zaplavil ten taký trápny pocit. ,,Čo sa stalo" stíšil radio a tváril sa, akoby ho to skutočne zaujímalo. ,,Nič, neviem Čo myslíš" ironicky sa uchechtol ,,Enn, prechádzaš sa sama popri ceste, celá urevaná. Fakt mi chceš tvrdiť že je všetko v poriadku?" Hhh, vzdychla som si asi na celé auto. ,,Pohádala som sa s Nikom a..." Alex trochu pribrzdil a svoju pozornosť daroval mne. ,,Ublížil ti? Ak áno, najebem mu. A je mi jedno že je to tvoj frajer" svojím sklamaným pohľadom som sa mu skrz očí zadívala až do duše. ,,Frajer? Veď ani neviem či ma bral ako kamarátku. Netuším či ku mne vôbec niečo cítil. Či ma nemal len na sex. Možno som bola len taká zábavka. Ja fakt neviem" čím dlhšie som rozprávala, tým viac sa mi začal triasť hlas. ,,Kľud, zlato ukľudni sa. To bude v poriadku. Učíte bol len z niečoho rozrušený." Jeho ruka sa mi priložila na stehno a začal ma hľadkať. Momentálne som začala byť rozrušená ja z neho. Mal by prestať, nechcem aby si niečo namýšľal ,,Alex, som rada že si tu" čo?! Čo som to povedala. Pousmial sa a tým odhalil svoj dokonalý chrup. Zahryzla som si do pery a snažila sa zakryť svoje červené líca. Videla som ako zo mňa nezpustil očí a z toho som sa červenala ešte viac. ,,Páčim sa ti?" Oči sa mi otvorili dokorán až mi zabehlo. Jednou rukou so prehrabol svoje jemne kučeravé vlasy a očami ma prebehol od dola, hore. ,,Ehm, no, ja.." začal sa smiať ,,Enn, mňa sa nemusíš hanbiť. Pýtam sa čisto zo zvedavosti či sa ti páčim aspoň z polovice tak, ako Ty mne" chytala som všetky farby sveta. ,,Ja sa ti páčim?" Skúšam hovoriť aspoň pár slov keďže nejsom schopná dať dokopy dlhšie vety. ,,Ty trapka, jasné že áno. Myslíš žeby som len tak niekoho hľadal na koncertoch a bral ho doslova z kraja diaľnice?" Pousmiala som sa. ,,Mohol by si pustiť silnejšie kúrenie?" Prekvapene sa na mňa zadíval a znova mi ruku priložil na moje studené nohy ,,Kúrenie je na max. Je ti zima?!" Nenapadne som prikývla ,,..Ale to je v pohode, veď ja vydržím" vyzliekol si mikinu pod ktorou, ako inak, Nič nemal. Popri tom, ako si sťahoval mikinu z hlavy, napol všetky svaly a tým odhalil jeho vyrysované brušaký a pevne prsia. ,, Utri si sliny" začal sa smiať a hodil na mňa mikinu. ,,Sprostý, ďakujem" prikývol a postupne napínal svaly na prsiach. Cítila som sa ako zhypnotizovaná. Ani keď som seba viac chcela, nedokazala som odtrhnúť pohľad. ,,Chceš si chytiť?" Otriasla som hlavou ,,Čo? Nie. Šibe ti" zasmiala som sa a snažila pozerať všade len nie na neho. ,,Ale jasne že chceš" začal sa smiať a pevne mi chytil ruku ktorú priložil na svoje bruško. Snažila som sa ruku odtiahnuť ale začal mi s ňou behať cez tehličky, na prsia a cez celé bruško. Než by som si to uvedomila ruku mi pustil ale ja som s ňou nedobrovoľne hýbala ďalej. Keď som si to uvedomila, ruku som stiahla k sebe a pozerala sa von oknom, akoby sa nič nestalo. ,,Čo si prestala, páčilo sa mi to" rozosmial sa a rozstrapatil mi vlasy. ,,No hahaha, pako" buchla som ho do hrudi až som mala pocit že som si zlomila ruku. Zrazu sme začali brzdiť. Zastali sme na benzínke niekde na kraji mesta. ,,Dáš si niečo?" Pokrútila som hlavou. ,,Počkaj to tam chceš ísť takto?!" Pokrčil ramenami. ,, Zober si tú mikinu! Takto tam nepôjdeš, šibe ti?" Rozstrapatil si vlasy a pár krát buchol po prsiach ,,Čo, žiarliš?" Idiot. No veď nech si ide, nech si robí hanbu ,,Veď mne to je jedno, choď si" zakričala som mu z okienka popri tom ako uz vchádzal na pumpu. No jasné, bola tam dáka mladá, kučervaná predavačka. Keď som videla ako sa tam prehýba, bolo mi až zle. Alex si sadol do auta a hodil na mňa čokoládu. ,,Vravela som ti že nič nechcem" podávala som mu čokoládu ale nevyzeral žeby mal v pláne si ju zobrať späť. ,,Klárka by si ju zobrala" zasmial sa ,,Tá predavačka? Milé. Už ste si stihli vymeniť aj čísla?" Chytil mi bradu a hlavu otočil k nemu. ,,Ňuuu ty žiarliš" Pff nie? Prečo by som mala. Proste mi nepríde v poriadku aby takto behal po benzínke.
Otvorila som čokoládu a od nervou ju napchala do úst sebe aj jemu. Ani som si nestihla všimnúť kedy sme ju zjedli. Rukáve mikiny som si pritiahla až do dlane a kapucňu prehodila skrz hlavu. ,,Si sladka" znova som sa pri jeho slovách začala červenať. Začala som jemne panikáriť. Zrazu som videla ako sa jeho pery pomaly približujú k tým moji...Pobozka ho? Alebo sa znova niečo pokazí? Čo si myslite ? Tá nevedomosť ma asi zabije. Kľudne mi svoj názor k celej tejto situácii napíšte dole, do komentára. Sama som zvedavá čo a ako sa stane.
-Darkness🖤
YOU ARE READING
Nik Tendo - FAMOUS ☆
Romance1. Časť-Preslávený. [18+] ●ukážka z príbehu● ,, Najlepšie by pre mňa bolo keby som ťa osobne ani nepoznala. Si sobecký hajzel !" náhle sa oči, bežne plné iskričiek zaplnili slzami. odvrátila som zrak. Nedokázala som sa ďalej pozerať na tvár ktorá mi...