Deja Vu?

258 6 0
                                    

Celý zvyšok večera sme strávili v náručí toho druhého, rozprávajúc sa o našich snoch a plánoch do budúcnosti. Nik bol úprimne dojatý tým, že som sa ho pýtala, aká je jeho romantická stránka. Nečakala som úprimne že sa táto téma rozprúdiť, no stalo sa. Bol to pre neho dôležitý moment a som rada, že som ho mohla prežiť spolu s ním.
Na druhý deň sme sa vrátili do bežného života. Dominik pokračoval vo svojej hudobnej kariére a ja som ho podporovala každým možným spôsobom už len z toho dôvodu, že ich hudbu milujem.
Avšak s novou slávou a úspechom prišli aj nové výzvy. Nik musel zvládnuť vyvažovať svoju súkromnú a profesionálnu stránku, čo niekedy nebolo jednoduché. Nebudem klamať, viac krát ma mrzelo že som musela sama sedieť niekde za pódiom kým spievali alebo do rána vysedávať na after party keď som bola skutočne unavená alebo spoločensky vyčerpaná. No napriek tomu, že sa stal hviezdou, zostal stále ten istý skromný chlapec z malého mestečka a to ma na ňom asi najviac priťahovalo. Fakt, že keď sa zasmeje, tak to nie je z donútenia. Fakt, že tie vášnivé noci nekončia útekom z hotelovej izby skôr, ako sa ten druhý zobudí. Ale nejdeme nachádzať do nepríjemných tém. ,,Haló?" Začula som ako Nik s niekým telefonuje. Zrazu len pribehol a zadýchaný zo seba vypľul ,, Za 20 minut tu je Jakub. Honem" oh. Jakub. Úplne som na neho zabudla. Rýchlo som sa obliekla a vybehla za Nikom von kde už netrpezlivo čakal na Jakuba.
Zastavil pri nás taxík a z neho vystúpil celkom rozbitý Jakub. Objala som ho a rovnako sa s ním privítal aj Nik. ,,Hele, co to je. Já čekal že až se vrátím budeš mít bříško" štipačne sa usmial a capol Nika cez riť. Obaja sa začali smiať. "Jakub, to už dávno nebudeš prvý, kto nás týmto spôsobom vystraší" podotkla som, zatiaľ čo sa Jakubovi uchechtával Nik na odpoveď. "Ale vážne, je fajn ťa vidieť," usmiala som sa a žďuchla ho do ramena. Ja, Jakub a Dominik tvoríme trojicu, na ktorú keď nás niekto stretne, len tak nezabudne. Jakub sa na mňa úprimne usmial a povedal: "Nemusíš ďakovať. Nik je úžasný človek a skvelý hudobník. Videl som, ako ste spolu šťastní, a to ma teší. Hocikedy budem tu pre vás oboch, keď budete potrebovať podporu alebo radu." Nevydržala som s vážnou tvárou a vybuchla som od smiechu. ,,Vážne si sa práve snažil rozprávať po slovensky? S tým jeho akcentom to skutočne nemalo chybu. Vlastne... všetci sme sa smiali. ,,No. Abych to tak trochu schrnul. Byl kasem, videl jsem, odešel jsem" obaja s Nikom sme na neho nechápajúc zdvihli obočie. ,,No byl jsem s Veronikou. Našla si kluka a vlastně se už s nikým z nás nechce setkat. Jo a přeje nám hodně štěstí do života" áno. Presne to jedine ma zaujíma. Že mám šťastie do života. Och. To je sobecký, uvedomuje si to vôbec? I keď vlastne, asi som sa zachovala horšie. Nejdem nad tým teraz premýšľať. Nik zrazu pošmátral rukou v mikine a vytiahol podozrivo povedomí sáčik so zelenou sušinou. Natlačil to do sklenky, zapálil a písal to Jakubovi. Ako náhle mala prísť rada ku mne, Jakub sa ku mne nahol a pošepkal: ,, Hele, ale v klídku, jen se nadechni jak když si dáváš cígo a bude to dobrý jo? Sme s tebou všichni, nebude ti už špatně, slibuji"  To mi dodalo na odvahe a potiahla som si.
Netuším ako, ale ocitli sme sa u nás doma. V obývačke a na zemi obklopený taškami jedlá. Akoby to bola dáka chýba v čase. Skrat kedy som pár krát žmurkla a ocitla som sa doma.
Sedela som s Nikom a Jakubom v malom kruhu na podlahe mojej obľúbenej obývačky. Svetielka, ktoré vyseli na stene, vytvárali príjemnú atmosféru a ja som cítila vzrušenie v pohlade na malý zelený zábal v mojej dlani. ,,Ehm, čo to je?" Vstúpila som Jakubovi do konverzácie s Dominikom. Ani netuším o čom sa rozprávali. ,,To je tá nová vzorka jak jsem ti říkal. Vždyť si z toho před chvílí byla nadšená. Honem, čekáme až si dáš první" premotivovane odpovreal Jakub a nadšene čakal kým ju otvorím. Nebol to môj prvý raz s marihuanou, a i keď som bola trochu nervózna, vedela som, že ma čaká nezabudnuteľný zážitok keďže som už bola otvorená čomukolvek. ,, Prepáč asi som mimo, pomôžeš mi?" Pozrela som sa s nádejou na Nika, ktory len prikyvol. Počúvala som teda inštrukcie od Nika, ako správne na to, a tak som vydýchla jemný, zemitý zápach. Bola to vôňa, akú som nikdy predtým necítila. Zostala som na chvíľu zízať na malý obal, a potom som sa rozhodla prečo nie. Dych som stiahla a nechala, aby ma prekvapila jemná horkosladkosť, ktorá sa šírila mojimi pľúcami. Bolo to iné ako ten prvý krát. Začala som cítiť, ako sa môj vnútorný svet začal meniť. Prvé, čo som zaznamenala, bolo uvoľnenie napätia, ktoré ma sprevádzalo počas celého dňa. Cítila som sa príjemne oddýchnutá a v pokoji s okolím. Zdalo sa, že všetko okolo mňa dostáva intenzívnejší zmysel - farby boli jasnejšie, zvuky hlbšie a hudba taká bohatá.
Môj pohľad sa uprel na ohnivé plamene v krbe, ktoré ma hypnotizovali. Cítila som, ako ma pohltili a stále som vnímala, že sa stávam súčasťou celého vesmíru, spojenou s každým živým tvorom a prírodou. Bol to taký silný a dychtivý zážitok, ale zároveň som sa cítila v harmónii a pokoji. Náhle sa zo mňa vynoril úsmev a začala som sa smiať. Smiala som sa nad ničím konkrétnym, len z toho, aká som šťastná a uvoľnená. Musela som vyzerať ako debil. Vlastne všetci. Nik a Jakub sa tiež pripojili k smiechu a spoločne sme sa pohrávali so zvukmi a farbami v miestnosti.
Bola som prekvapená, ako sa marihuana prejavila na mojom vnímaní jedla. Jedlo bolo nádherne chutné a moje zmysly sa zdali byť oživené. Vizážou som bola rovnaká, ale vnútorne som prežívala záplavu pocitov a emócií. Postupom času som mala pocit, že moja myseľ sa stala kreatívnejšou. Zdalo sa, že moje nápady zrodili zo samotných hĺbok mojich vnútorných myšlienok. Boli to také vzácne momenty, keď som mohla odkryť nové perspektívy a inšpirácie.
Zrazu ma ale z mojej reality vytrhla niekoho ruka na mojom rameni. ,,P-patrik? Taká som rada že ťa vidim" hodila som sa mu okolo krku ale objatie mi neopätoval. Skôr vyzeral byť nahnevaní, čo ma trochu znepokojilo a môj stav rýchlo nabral nesprávny pád. ,, Ste už na čisto zošaleli?" Skríkol skutočne hnusný tónom hlasu a ja som sa ho okamžite pustila. ,, Stalo sa niečo?" Vykoktalasom zo teba a zo spisu sa mu zapozerala do jeho hlbokých očí ktoré vyzerali úplne rovnako ako divoký oheň ktorý som sledovala v krbe...

Neverím že som sa k tomu konečne dostala. Taká rýchla časť na narodenie znova starej dobrej atmosféry. len vedieť či sa ešte oplatí pokračovať alebo...😏
-Darkness🖤

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nik Tendo - FAMOUS ☆Where stories live. Discover now