●First Feeling●

1K 37 6
                                    

,,Čo v tom je ešte okrem tej trávy?" Nik sa natiahol bližšie ku mne a pošepol ,,Láska" obaja sme sa rozosmiali na celú kaviareň. Má pravdu. Radšej ani nechcem vedieť čo všetko v tom je. Z vrecka som vytiahla 20€ ktoré som nechala na stole pre čašníčku a postavila sa od stola ,,Ideme?" Nik zobral 20€ a pár krát si ich prezrel ,,A ty máš odkud peníze?" Chvíľu som bola vážne zamyslená keďže som ich len vytiahla z vrecka. ,,Boli v mikine, neboooj to platím za oboch" rozosmiala som sa a Dominikovi tiež trochu pohlo ústami ,,Nechci ti kazit radost, ale víš o tom že ta mikina je má, viď že jo dráčku,, povzdychla som si tak aby precítil to moje sklamanie ,,Ty vieš potešiť" šťuchla som ho do ramena a pomaly sme sa vydali von z kaviarne. ,,No nemyslela som že to dnes, keď som taká sebavedomá poviem, ale nemáme čo robiť tak dnešný plán nechávam na tebe" Nikova ruka mi rozstrapatila vlasy, keď sa rozvybroval Nikov telefón. ,,Jakub" dodal a zdvihol. ,,Daj ho na reprák" šepla som a čakala o čo ide ,,Ty vole ja fakt šel, No to je v píči brácho. To je v píči!" S Nikom sme sa na seba nechápavo pozreli ,,A kde je problem" bolo počuť hlavne vdzychnutie, ktoré znelo ako krik o pomoc. ,,Jenže se máme sejít. A mně stojí čurák do prdele. Sem se šel vychcat a on si nechce lehnout!" To som už nezvládla a vybuchla smiechom. ,,To zvládneš" vypla som hovor a snažila sa ukľudniť. ,,Hej Enn, půjdem do města, jen si potřebuju něco zařídit, jo? Pak tě někam vezmu, slibuju" prikývla som a ruky si zastrčila do vreciek mikiny. Prešli sme do mesta a sadli si do parku. Zrazu som ho videla. Modrý, vyžehlený frak, dokonalo vyčistené polobotky, vlasy začesané do zadu a rázny krok. Muž okolo 40ky si prisadol k nám a začal sa rozprávať s Nikom. Moje ústa ostali otvorené a očí mi prechádzali od hora dole. ,,Ennie?" Hrubý hlas smeroval na mňa. ,,Znáte se?" Nikov prekvapený hlas ma znova pripravil o slová. ,,Čo tu robí môj otec." V Dominikovich očiach som videla najmenej sto otázok. ,,Ennie, zlatíčko, tak si vyrastla" moje obe päste mu silno začali búchať do hrude ,,Ako, sa opovažuješ, na mňa len prehovoriť!"
Niko ma chytil do náručia a ťahal do zadu,,Dost, Enn přestaň nebo si ublížiš!"
Ramenami som sa cukala zo strany na stranu pri snahe uvoľniť sa zo zovretia. ,,Prečo sme tu s ním?!" Vydala som zo seba s utichajúcim tonom hlasu. Konečne som sa ukľudnila ale pohľad plný opovrhnutia som stále skryť nedokazala. ,,Dievčatko moje.. Ako si vyrástla" zdvihla som ukazovak tesne pred jeho tvár ,,Nehovor mi tak" Nikova ruka ma odsunula ,,To je tvůj otec?" Než
som stihla čokoľvek povedať, otcove ruky ma vtiahli do objatia. Poza môj chrbát si predali s Nikom dáke penize a on, môj otec, nastúpil do pristaveného auta. ,,Ešte sa vidíme Ennie" ukázala som mu prostredík a odtiahla Nika preč. ,,To akože toto bola tá tvoja prácička?!" Nahnevane som sa pýtala Nika ,,Odkud sem měl jako vědět že hlava největšího doupě na česku i slovensku je tvůj otec. Nikdy si o něm nemluvila" prekrútila som očami ,,Čo s ním máš.." spýtala som sa so snahou ignorovať jeho predošlú vetu. ,,Je to člověk který nám umí zajistit bezpečí." Povzdychla som si. ,,My ale nie sme v americkom filme. Mafie? Gangy? Vážne? Dominik my nie sme ako oni" Nik mi pevne stlačil ruku a smelo dodal: ,,Chtěla si ukázat náš svět. Tady ho máš. Ne vše je růžové a ne vše je dokonale. Chtěla si do mého života, teď vidíš jaky je. Jestli jsi se lekla, chápu to. Jestli nejsi schopná tahat za naše vesla, chápu to. Nemůžu tě u mně držet jesli chceš odejít, jenže ti můžu alespoň zajistit bezpečí. Když se ti něco stane, nezvladnul by jsem to" pousmiala som sa ,, Neznášam ružovú takže tento svet asi zvládnem" zasmial sa aj on ,,Proč si tak tvrdohlava" kývla som ramenami.
Po chvíli chôdzi sme došli před kino. ,,Tak pan Citta, čo si pozrieme" palcom ukázal na romantický doják, netuším čo to bolo. ,,To nemyslíš vážne" prekrutila som očami a prehliadla si vyber. ,,Takže Jumanji II. super výber" Nikova ruka ma šťuchla do ramena ,,Moc sem doufal že vybereš něco jiného" Kúpili sme lístky, niečo na jedenie i pitie a sadli si do sály. Čakala som že budeme mať sedadlá v trende kde je najlepší výhľad, no nie. Sadli sme si úplne hore, na posledné sedadlá. Film sa začal a v sále bolo takmer plno. Samozrejme náš rád a aj rád pred nami bol úplne prázdny. Zrazu mi Nikova ruka stlačila stehno a pomaly rozviazala šňúrky na teplákoch. ,,Čo robíš, prestaň, chcem pozerať" zrazu mi dal ruku pod tepláky a následne aj pod nohavičky. Prsty na druhej ruke mi dal do úst a následne tiež pod nohavice. Tie isté dva prsty mi dal dnu a mňa prehlo v sedadle. ,,Vždy jsem to chtěl zkusit v kine" uchechtol sa a zobral mi ruku, ktorú si položil na penis. Potiahol ma za ruku a mňa to posunulo zo sedačky na kolená. ,,Notak" chytil mi vlasy a rozopol zips na čiernych riflach. ,,Dej si ho do pusy" zasmiala som sa ,,myslela som že ideme na film" zahryzol si do pery a rukou, ktorú mi priložil na krk, mi pritlačili hlavu viac k nemu. Dala som si ho do úst a Nikové telo sa rázom uvoľnilo. Prehltla som a Nikov vzdych prešiel celým sálom. Všetky hlavy sa otočili na nás. Sbskárova ruka poklepkala na Nikovom ramene. ,,Budem vás musieť vyviesť" prekrútila som očami a so smiechom sme s Nikom vybehli von. ,,Cítila som sa nehorázne trápne!" Chytil ma za ruku ,,Ale prosím tě" zasmial sa a rozbehol sa niekam cez uličky. ,,Běž" čože? ,,Prečo? Čo sa deje" Dominik ma stále ťahal za ruku. ,,Jen tak" rozbehla som sa ,,Čo ti je, Čo blázniš" Netuším čo mu je ale začína sa mi to páčiť. Zrazu pred nami zastalo auto. ,,Pán Citta? Venujte nám chvíľu času" ....

Schválne kto si všimol že do príbehu vsadzujem aj texty pesníčiek?😏

Každopádne ďakujem za prečítanie ďalšej časti. pracujem na ďalšej 👌🏻 sľubujem že zrýchlim🥺👉🏻👈🏻
-Darkness🖤

Nik Tendo - FAMOUS ☆Donde viven las historias. Descúbrelo ahora